popcorn


Hej moi kochani
Hurra! Dzisiaj jest czwartek co oznacza, że już niedługo jest weekend. Był to dla mnie bardzo męczący tydzień pod względem mojego humoru i szkoły, ale i tak było bardzo fajnie. Każdego dnia coś się działo. Dzisiaj mieliśmy sprawdzian z historii, z tego co Blue mi mówiła to pan nie zwraca uwagi za bardzo na to co się dzieję w klasie i czy ktoś ściąga, lecz tym razem , pan kazał nam pokazać ręce,a sam poszedł każdemu z osobna sprawdzić czy ma jakąś ściąge. Na następnej lekcji mieliśmy polski, ogólnie nasza klasa jest baaardzo rozgadana, masakra, ale jak na j.polski to byliśmy bardzo grzeczni, lecz i tak Natalka (moja koleżanka) musiała krzyknąć, a później była taka cisza, lecz nie na długo i tak w kółko. Nie ma to jak Natalka krzyknie :) A i jeszcze jedna rzecz, gdy wychodziłam ze szkoły zobaczyłam mojego kolegę z amerykańskiej szkoły.Nie wiem, ale to był jakiś zbieg okolicznośći, w sumie ja go dokładnie pamiętałam i on też był z polski, lecz tak jak ja przeprowadził się na Ukrainę. Na początku mnie nie poznał, ale ja do niego podeszłam i zaczęłam jakośdziwnie mamrotać pod nosem, haha pewnie myślał, że to jakaś idiotka, ale po chwili mnie poznał i ja wróciłam uśmiechnięta,że mam bardzo dobrą pamięc do ludzi. Tak właściwie zakończył się mój dzień w szkole. Teraz jestem już po szkole, ale i tak kilka minut wychodzę na zajęcia taneczne i napiję się soku marchewkowego mmm yum yum. Dzisiaj też, chciałabym Wam pokazać moją crop bluzę (nie wiem czy jest takie słowo) którą dostałam od  KLIK. Ogólnie jest bardzo ładna tylko właśnie trochę krótka i moim zdaniem będzie bardzo ładnie wyglądała na lato do krótkich spodenek z wysokim stanem. 


bluza - klik 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

60 komentarzy:

  1. do twarzy ci w tej bluzie:)
    mój tydzień był i będzie męczący, aż do końca listopada ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. A więc dzień miałaś ciekawy. :D
    Świetna bluza.
    ♥.♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza *-*
    U nas też jest taka Natalia, która jak krzyknie to wszyscy są cicho ale potem i tak zaczynają się rozmowy :)
    Też potrzebuję weekendu *u*

    www.natalia-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam na mój blog http://maurunia17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bluza <3 Ja mam jutro test z angielskiego i pan z geografii będzie pytał ;c

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna fajna bluza, jeszcze tylko piątek i weekend :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nasza klasa też jest strasznie rozgadana :D
    Swietna bluza ♥

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Do twarzy ci w tej bluzie xd Fajna jest :)
    ------------------------------------------------------
    wikie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz w takich świetnych bluzkach! :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna bluza :)))
    hihi ;*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluza <3

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój tydzień był bardzo męczący!
    Świetna bluza:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. super bluza :-)
    Pozdrawiam!
    http://iguska-iguskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. http://bestfriendsess.blogspot.com/2013/10/o-mnie.html
    ZAPRASZAM ;33333

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj to musiało być cudowne spotkanie!

    zapraszam, nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju jaka ty jesteś śliczna! :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. ładnemu we wszystkim ładnie :)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. świetna jest ta bluzka *-*

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka ty jesteś słodka. Bardzo mi się podoba twoja bluza, mam zamiar kupić sobie coś w tym stylu ;)




    http://messistka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna bluza, ogólnie spoczko tutaj :) ciekawie piszecie :3 zapraszam do mnie! nowa notka ! :)

    supplyloory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz :*

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ale fajny masz pokoik :)) i bluza no<3
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ładne zdjęcia :)
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna bluza!
    Śliczna jesteś.
    Mi też zapowiada się męczacy tydzień :c

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Super bluza!
    U mnie każdy tydzień jest zawalony nauką, już mi się nie chce, a to dopiero koniec października :(
    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetna bluza :)
    Mój dzień był zdecydowanie mniej ekscytujący...

    OdpowiedzUsuń
  28. Super bluza, napewno będzie pasować do spodenek tym bardzije dżinsowych
    Zapraszam
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  29. świetna jest ta bluza :D

    paulla.blog.blogspot.com NOWY POST mogłabyś wejść w ten link i poklikać tam gdzie jest 'KLIK 1,2 itp'? proszę to dla mnie ważne, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. O chodzi z tą Amerykańską szkołą?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mieszkała kiedyś na Ukrainie i chodziła tam do Amerykańskiej szkoły zamiast Ukraińskiej coś w tym stylu :p

      juka-juku.blogspot.com

      Usuń
  31. chciałam sobie kupić te bluze .

    http://dianaashe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. super jest ta bluza, właśnie idealnie na teraz *.*

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo fajny blog, ciekawe posty isliczne zdjecia zawszemyslalam ze bardzo trudno jest prowadzic bloga na dwie osoby ale wam idzie to swietnie. Dzisiaj jeszcze nie. ( Bo nie mam chwilowo dostepu do komputera ) ale juz nieglugo zaobserwuje ten blog.
    ZAPRaszam rowniesz do mnie:
    kala-kalaa.blogspot.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna właścicielka bluzy i bluza też

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczna bluza ♥

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie wyglądasz ! <3

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna bluza. ;P

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. haha. u nas na szczęście większość nauczycieli nie zwraca uwagi czy ściągamy:D
    Ta bluza jest śliczna♥

    notperfect-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. U nas nie sprawdzają rąk, uff :D I normalnie sb ściągamy :D
    świetna bluza ;D
    http://choocolatelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. U nas sprawdzają tylko na niemiecki ;P

    nataliaa-blog.blogspot.com | zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  41. śliczna bluza ♥

    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zdjęcia c;
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. cudowna bluza ,wspaniałe zdjęcia no i oczywiście genialny post ! ♥

    zapraszam do mnie www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja tam bardzo lubię takie bluzy. A że jesteś chuda to ślicznie w niej wyglądasz :*

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. http://enjoylifesaga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Jesteś sliczna <3 i śliczna bluza :D kupie chyba taką sama ;p


    OdpowiedzUsuń
  47. Gdzie kupiłaś spodnie? <3

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczneeee :)
    Obserwuję !
    poradniczkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń