workout



Hei:)
Dziękuję Wam za miłe komentarze i mail'e do ostatniego posta o kompleksach. Dzisiaj mam dla was bardziej taką informację, że zaczynam się zdrowo odżywiać. Postanowiłam nie stosować żadnych drakońskich diet tylko zdrowo się odżywiać i ćwiczyć regularnie (o ile będę miała czas wieczorem, ponieważ czasami go brakuje...) Pomyślałam, że na następne wakacje mogę mieć ładny brzuch i nogi, więc zaczęłam ćwiczyć.  Codziennie wieczorem wykonuję ok. 150 brzuszków i się rozciągam, a dwa razy w tygodniu mam tańce na których też mam rozciąganie. Mam nadzieję, że osiągnę swój cel w schudnięciu ! 

oto kilka moich mini porad: 
♥ Nie musisz akurat ćwiczyć na brzuch albo na biodra. Nie musisz biegać. Jeżeli już naprawdę nic Ci się nie chcę to wyjdź na dwór i pobiegaj z psem! Ja postanowiłam, że będę biegać z moim psem (a raczej będę biegać za nią haha) 

♥ Pij dużo wody! Zaleca się picie około 8 szklanek dziennie

♥ Jeżeli masz ochotę zjeść coś słodkiego, sięgnij po sok marchewkowy, ja je uwielbiam 



♥ Tu liczy się też motywacja. Zalecam przejrzeć strony typu. weheartit.com albo tumblr. 

♥ Poszukaj w książce lub w internecie jakiś fajnych ćwiczeń, które pomogą Ci dokonać swoje cele. Na przykład wyrzeźbiony brzuch.

bluzka - kilk

♥ Pamiętaj aby dokładnie i poprawnie wykonywać każde ćwiczenia ;) 

♥ Nie stosuj żadnych głodówek, jedz 5 małych posiłków dziennie. Nie ograniczaj się do warzyw. 

♥ Po dwóch tygodniach treningu nie wycofuj się, ponieważ efekty są widoczne nawet za miesiąc 

 ♥ Pamiętajcie też o dobrej muzyce,

Polecam Wam Miley, muszę mieć jej płytę!  






Trzymajcie się ♥ ♥ ♥ 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

56 komentarzy:

  1. Chętnie bym zaczęłam ćwiczyć ale wtedy będę wyglądała jak szkielet z sali biologicznej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę zacząć ćwiczyć <3

      Klikniesz w baner Sheinside?
      Za każdą obserwację się odwdzięczam
      http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

      Usuń
  2. Życzę wytrwałości skarbie :*
    Moim zdaniem masz idealną figurę ale nie mogę ci zabronić niczego bo wiem jak to denerwuję, ale z resztą każda dziewczyna chciała by inaczej wyglądać choć troszkę :)
    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. też staram się schudnąć :) powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się na 1oo% Dobre porady! I piękna jak zawsze! *,*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rady, zainspirowały mnie żeby znowu zacząć ćwiczyć ;)
    littleworldnessy.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Czemu nie jestem taka śliczna jak Ty?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dobre rady . Śliczna jesteś :3

    ZAPRASZAM NE TEGO BLOGA >>>>>>>>>>>>> http://sweetchilisweet.blogspot.com/ może ci się spodoba i dołączysz do obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne porady ;3 Bardzo dobrze, że wspomniałaś o tym, że nie należy stosować "głodówek", one w sumie tylko szkodzą.
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Skorzystam z porad bo zamierzałam ćwiczyć, ale po przeczytaniu twojego posta nie muszę męczyć sie z ćwiczeniami. Fajowa bluzka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się w tej bluzce *-*
    Zapraszam adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieję , że Ci się uda ♥

    naaikoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. powodzenia!
    też mi się podoba ta płyta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brzuszkami za dużo nie osiągniesz , polecam ćwiczenia z Mel B lub Chodakowską (na yt) :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo polecam Mel B, na brzuch akurat nie robiłam, tylko pośladki i uda, efekty już po tygodniu :3
      A brzuszkami bardzo łatwo jest obciążyć sobie kręgosłup.

      http://yuki-chaan.blogspot.com/

      Usuń
  15. Świetne zdjęcia! Zazdroszczę Ci koszulki <3

    Mam prośbę. Klikniesz w baner coco-fashion.pl na samej górze mojego bloga? Będę ogromnie wdzięczna!
    Jeśli klikniesz napisz mi w komentarzu a ja w następnej notce zrobię linkowanie :*
    Buziaki!

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Super rady!;D
    Stosuję prawie wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rady <3
    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super rady,może w końcu zacznę ćwiczyć na poważne.Trochę mnie do tego zmotywowałaś :)
    Śliczna bluza :3
    shatterbones.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne rady, śliczna koszulka, ty też śliczna jak zawsze <3

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomocne rady! Powodzenia w diecie i ćwiczeniach! ♥ Uwielbiam Miley!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dlaczego chcesz schudnąć ? Jesteś naprawdę bardz szczuplutka ^^ Ale wytrwałości, ja ostatnio zaczęłam ćwiczyć na brzuch ; )

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci powodzenia :) Ja też się wziełam za siebie i zaczynam ćwiczenia z Mel B :)

    http://niikla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna Bluzka ! <3
    Ja niestety z ćwiczeń zrezygnowałam jak zaczął się rok szkolny ;/ Totalnie mało czasu i chęci ;/
    Ale za to zapisałam się na siatkę w szkole i chodzę raz w tygodniu na siłownię i basen i zdrowo się odżywiam !
    Nie jest chyba źle ?

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny i na pewno przydatny post! Dziękuję :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnio tez postanowiłam się dobrze odżywiać, a ćwiczę już od dawna :)
    powodzenia w osiągnieciu celu :3

    juliejuulie1.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  26. miley <3 też bym chciała trochę ogarnąć tą moją figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  27. ładne zdjęcia ! *.*
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dzięki za porady. Bardzo mi się przydadzą. Jednak ja nie umiem się wziąć i ćwiczyć. ;_; A na dodatek nie mogę marchwi i jabłek :D

    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna Mery < 3
    Świetne porady ! :)

    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Polecam ćwiczenia Mel B śwetnie je prowadzi, aż chce się je robić
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna bluzka<3 zapraszam do mnie http://fotoandzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Pytałaś czy na yt można zanleźć Mel B :3 Oczywiście że tak, po prostu wpisujesz "Mel B" i od razu ci wyskakują filmiki, nawet przetłumaczone na polski :3 Tutaj masz na brzuch :> https://www.youtube.com/watch?v=2vqhhaYkDiI

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja powinnam bardziej przytyć xd
    Ale z ud bym chętnie schudła, może się uda.
    Świetne zdjęcia.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna bluzka :3 I ciekawe rady :3
    8 szklanek wody .. to mnie przeraża :O

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja pije strasznie duzo wody, po prostu ją kocham ! Też mam plany schudnąc ;) ( niestety , tylko plany) potrzebuje motywacji ...


    http://l0veeyou.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. zaprasza do mnie na konkurs - do wygrania szablon bloga -
    www.pannaniezdecydowanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jakoś nie mogę się zebrać .. chcę ćwiczyć , ale nie mogę no :(
    Koszulka śliczna ! :)
    melsi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. śliczne c;
    http://beautifulislifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja zbytnio nie potrzebuję ćwiczyć, ale mimo tego zmotywowałaś mnie <333
    -------------------------------------------------
    wikie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog i naprawdę super się go czyta ! Będę tu wpadać cześciej ! :)
    Obserwujemy ? Jeśli tak to zacznij a ja się odwdzięczę tym samym ! :**
    http://ideas-style-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Macie bardzo fajnego bloga! ;D Uwielbiam go wczytać i oglądać zdjęcia ;D

    http://klaudia-claudiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczna bluzka. *.*
    Ja nie mam zamiaru się odchudzać, ani nic w tym stylu, ale twoje porady są bardzo dobre.
    Uwielbiam czytać Waszego bloga, oglądać zdjęcia i po prostu kocham go w całości i Was też! ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. śliczna jest ta bluzeczka :)

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajne zdjęcia, z którego rocznika jesteście ? : )

    OdpowiedzUsuń
  45. Hej ♥ Super koszulka ♥


    niikablog.blogspot.com
    lub jeśli nie wchodzi to : sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ale fajna bluzeczka ;d
    ja już sb hoho odkąd obiecuję, że zacznę ćwiczyć... i co? nico. ;\ ech..

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nagraj filmik, jak ćwiczysz i się pocisz xd ( z tym drugim to żart ;)). Ja polecam 6w, naprawdę skuteczna!

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń