brakuje tylko śniegu

hej kochani moi !  
Wreszcie rozpoczął się nasz upragniony weekend . Można sobie poleżeć pod kołdrą i po prostu nic nie robić. Wczoraj pojechałam do Mery na zajęcia dodatkowe. Oczywiście potem dostałyśmy takiej głupawki haha. Grałyśmy jakieś dziwne piosenki na gitarze, malowałyśmy brwi tuszem do rzęs, robiłyśmy sobie zdjęcia na snapie itp. Było naprawdę fajnie. Odstresowałam się.  
Dzisiejsza sobota upływa mi jak na razie bardzo miło. Nie muszę się uczyć, odrabiać lekcji i tak dalej. W przyszłym tygodni mam o wiele mnie sprawdzianów i kartkówek, dlatego postaram się dodawać posty częściej. Ostatni miesiąc był po prostu straszny, ale już go przeżyłam i nie ma co się załamywać, trzeba myśleć pozytywnie :) 
Święta idą ! Tak bardzo się ciesze, że nawet nie zdajecie sobie sprawy haha. Jeszcze tylko 1 miesiąc. To minie bardzo szybko.  Teraz brakuje mi tylko śniegu. Fajnie by było spojrzeć przez okno i ujrzeć taki malowniczy, biały krajobraz. I tak czy siak jest już zimno, więc trochę śniegu nie zaszkodzi. Ja i Mery mamy teraz tak zwaną 'fazę' na urządzanie pokoju. Za tydzień chcemy się wybrać na zakupy do IKEI. Nie chodzi mi o jakieś duże zmiany, ale po prostu świąteczne dekoracje. Mam też w moim pokoju nowe łóżko i jestem z tego powodu bardzo zadowolona. Ma ono 160 cm szerokości i jest takie duże ! Zawsze o tym marzyłam.  
Jutro nakręcę video my morning routine - winter edition. Ogólnie już niedługo planujemy zrobić całą serię filmików 'winter edition'. Jeśli macie jakieś pomysły na filmiki  ( oprócz room tour, bo to nakręcę po udekorowaniu )  to dawajcie pomysły w komentarzach. Kocham was ! papa ! 


komin H&M / płaszcz Yessica/ buty ( bardzo je widać oczywiście ) Stradivarius 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

82 komentarze:

  1. Bardzo ładny płaszczyk , świetne zdjęcia 66 ♥
    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetne zdjęcia :33
      ja również nie mogę doczekać się śniegu! <3
      przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

      Usuń
    2. też mi się zdjecia podobają :)

      KLIK KLIK BLOG

      Usuń
    3. Płaszczyk idealny :)

      Zajrzysz? :)
      iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

      Usuń
    4. http://nayy-naay.blogspot.com/
      zapraszam ;3333

      Usuń
  2. śliczny płaszczyk. ;)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super płaszczyk. :* świetnie wyglądasz! Może nagrasz haul, albo winter tag? :)

    sandraa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja do ikei mam bardzo daleko i niestety tam nie pojadę po dekoracje świąteczne ale może w moim mieście będą jakieś fajne rzeczy.Zazdroszczę ci takiego dużego łóżka, mój pokój jest dość mały ,więc o takim łóżku mogę tylko pomarzyć :( Ja też chcę wreszcie ten śnieg, podobno u mnie we wtorek będzie śnieg z deszczem ale mam nadzieję że będzie szybciej.
    Fajny płaszczyk i ogólnie cała stylizacja.

    pozdrawiam, worldnastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia. Też niedługo będe ozdabiała pokój na świątecznie. Możesz zrobić filmik-tag z pytaniami o zimie i świętach ^.^

    http://junaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się nie cieszę z tych świąt... Bardzo chciałabym też wybrać się do jakiegoś sklepu, urządzić sobie pokój, jednak KASA KASA KASA. A raczej jej brak, hehs :D
    Ale trzeba sobie bez tego radzić, w końcu przynajmniej mam co żreć. XDD
    Zazdroszczę łóżka. JESTEŚ ŚLICZNA, WIESZ? ♥
    Ale ja to bym śniegu nie chciała, po prostu o jezu ja tak nienawidzę tego białego, mokrego, ciężkiego puchu że booooooooooooże, a mieszkam na takim zadupiu, że jak idę CHODNIKIEM, to mam śniegu po kolana, a pod spodem lód... w tamtym roku w MARCU zaliczyłam 942094 gleb.
    Trzymaj się <3
    ps. ŚLICZNY PŁASZCZYK
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post !
    zapraszam:
    marcela-marccela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No w końcu jesteś :**
    Stęskniłam się za twoimi postami .
    Oczywiście uwielbiam was obie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny płaszczyk :3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze wszystko jest przepięknie. Zazdroszczę Ci tego, że jesteś chuda ;/
    Co do zimowych serii filmików możecie zrobić Winter Tag!

    lacky-lacky-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszczyk ♥

    zapraszam do mnie www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. jaka jesteś śliczna! Czekam na filmiki z serii winter edition :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny płaszczyk i zdjęcia <3 Czekam na filmiki winter edition.

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super płaszcczyk <3
    Ladny komin :)




    acka-blogblogspot.com



    JUTRO FILMIK!!!









    ZA KAŻDA OBSERWACJĘ JEŚLI BLOG MI SIĘ SPODOBA ODWDZIĘCZĘ SIĘ!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia :3
    Nie mogę się doczekać zimy <3

    Zapraszam do mnie [KILK]

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna kurtka ;P podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz śliczny płaszczyk *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładny plasz

    Juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Też chciałabym jakoś pojechać do IKEI, a nie mam bardzo daleko ;) Śliczny płaszczyk.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnie zdjęcie jest najlepsze! *.*

    Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też brakuje śniegu ale w poniedziałek ma juz być!
    uwielbiam waszego bloga :*
    www.susanbloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia! Też chcę już śnieg xd

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja jest świetna chociaż widać bardziej górną jej część, hahahah :*
    A Tobie do twarzy Ci w koczku *.*

    http://terese-myworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja też już z niecierpliwością czekam na śnieg i święta :D

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne zdjecia czekam na filmik ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tez juz nie moge doczekac sie swiat i sniegu :D
    Czekam na filmiki z serii 'winter edition' :)
    Ladne zdjecia! <3

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:
    Forever-Just-Meee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oo nie mogę się doczekać filmików! Co wy na świąteczny tag ? :)
    Piękne zdjęcia :>

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. no płaszczyk na prawdę świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Też nie mogę się doczekać świąt <3
    Ja jutro wybieram się do Ikei po jakieś ładne ozdoby :)
    Przepiękne zdjęcia <3

    http://zuuza-zuzaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia, ja miałam remont pokoju w wakacje.
    Mój blog-KLIK
    Na moim blogu przedpremierowy Rom tour <--- w najnowszym poście. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękny płaszczyk! taki prosty i delikatny, ale z klasą! Mój jest bardzo podobny :)

    www.rosee-hirst.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz naprawdę świetnego bloga!
    Wpadnij do mnie:


    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Też planuję zrobić coś z z serii winter tylko pomysłów nie mam :(
    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. No też chciałabym trochę śniegu! Podobno od poniedziałku ma padać! ;D
    Piękne zdjęcia ♥

    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny płaszczyk *-*

    adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też muszę zacząć myśleć o przygotowaniach do świąt. :D

    http://happiness-29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. http://nayy-naay.blogspot.com/
    zapraszam ;3333

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z tytułem posta :)
    Ślicznie wyglądasz w tej kitce :3

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak ślicznie wyglądasz:>
    Pozdrawiam!
    szafa-alexandry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne jest ostatnie zdjęcie, zresztą wszystkie są cudowne! Niestety nie mam pomysłów na filmiki, ale z niecierpliwością na nie czekam. Trzymajcie się ciepło! :**


    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia, cudnie wyglądasz :)
    Ogólnie blog masz bardzo ładny! :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. świetnie wyglądasz :) ja w sobote tez sie zazwyczaj nie ucze
    noemisoul.blogspot.com
    nn

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny płaszczyk! ♥ Ja też chciałabym już śnieg i święta :* A co do filmików to może Świąteczny Tag,albo co chciałybyście dostać na święta ♥
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Śliczne zdjęcia, zróbcie filmik o ulubionych stylizacjach zimowych.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie +zaobserwujesz ?
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna jesteś. Właśnie, jakieś stylizacje świąteczne/zimowe?

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny outfit :)
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Slicznie wyglądzas, ołołoł.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczny płaszczyk ;)
    Mógłby śnieg spaść ;p

    aleksandra-olaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Mogłąbyś nagrać filmik np. moje ulubione stylizacje zimowe :)
    Śliczny masz płaszczyk ;*

    Zapraszam na mojego bloga domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczny płaszczyk ;) Też nie mogę się doczekać sniegu

    http://fulfill-your-dreamsss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny płaszczyk.Mi też brakuje już tylko śniegu. ;)
    alaa-allaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    graphics--factory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudny jest ten płaszczyk! ;*
    http://juti-jutti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Już się nie mogę doczekać filmików! :)
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog ! :)
    Obserwujemy ?
    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. ale cuuuuudny płaszczyk <3 długo szukałam takiego, ale nie znalazłam :c

    galaxyberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Płaszczyk jest prześliczny :3
    Czekam na wszystkie filmiki!
    Oj tak, też czekam na śnieg, święta... wolne!
    Może jakiś filmik jedzeniowy?

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Też czekam na święta i śnieg ♥
    http://wisiaa-wisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja też oczekuję z utęsknieniem świąt :( Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Blue jesteś bardzo ładna , zazdroszczę ♥♥♥
    rzeczywiście brakuje tylko śniegu *__* ;( nie ma to jak śmietnik w tle :D
    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja też ledwo wyczekuję tego śniegu, świąt. Śliczne zdjecia i outfit :)

    http://nicola-nicolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Przez ciebie mam depresje ;;ccccc śliczna jesteś ;* Ja nie mg sie doczekać świąt *-*
    zapraszam ---> emily-emmily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. W moim mieście będzie za niedługo śnieg :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Jakie cudowne zdjęcia!!! <3 Macie świetnego bloga :) Nie wiem, dlaczego wcześniej Was nie zaobserwowałam :) Uwielbiam Was :***


    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Krásne :)
    Pozri aj na môj blog :) http://i-live-in-fashion.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  66. śliczne zdjęcia Basiu <3

    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. też mam taką fazę :)


    http://aleksssa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń