chandra

 sobotnia chandra 
"Rodzicie wyszli do znajomych, rodzeństwo śpi, zza okna dobiega muzyka, czyjeś wesołe głosy. Podły sobotni wieczór!... Koleżanki szaleją na imprezach, dyskotekach...Chłopak, który Ci się tak podoba, pewnie wyszedł z inną dziewczyną. Tylko Ty nie masz nikogo, jesteś sama jak palec, nikt Cię nie chce. Łzy napływają do oczu...Dlaczego życie jest takie denne?!..." 

Pewnie każda z Was przeżywała coś takiego jak chandra. Każda z nas w tym wieku tego doświadcza. Popadamy w ponury nastrój, często bez widocznego powodu. Nic nam się ni chcę, nic nam się ni uda, nic nie warto. Najchętniej leżałabyś i myślała cały dzień o niebieskich migdałach albo byś sobie popłakała. Zostałaś w łóżku, nie poszłaś do szkoły, jesteś chora. Może uda Ci się zasnąć i obudzisz się następnego dnia i będzie po wszystkim - wstaniesz z łóżka niczym poranny ptaszek i będziesz tryskała radością na wszystkie strony, po chandrze ani śladu. Często tak bywa, ale nie zawsze. Staraj się unieść swoje kąciki ust do góry i powiedz sobie, że wszystko jest ok :) .

Jak uniknąć chandry?

Nie ma na to sposobu. Moim zdaniem każda z dziewczyn przeszła bądź przejdzie przez coś takiego, ale pamiętajmy : 
♥ Co najmniej raz dziennie sprawiaj sobie jakąś przyjemność. Idź na zakupy, spotkaj się z przyjaciółką, kup sobie jakiś drobiazg. 
♥ Czekolada (czarna) bardzo dobrze działa na nasz humor. Ma dużo magnezu i polifenoli ,które uspokają i zwiększają poczucie zadowolenia.

Jeżeli Twoja przyjaciółka ma chandrę?

♥ Wytrwaj przy niej. Myślę, że Twoja przyjaciółka bardzo by Cię potrzebowała w takiej sytuacji.
♥ Staraj się ja rozmieszać lub wybierzcie się na zakupy, zróbcie coś szalonego.
♥ Porozmawiaj z nią spokojnie. 

Jak powstaje chandra?

Chandra może objawiać się stopniowo. Najpierw zaczynają się drobne problemy. Później wszystko się powiększa. Jesteś wściekła na każdą rzecz. Masz dosyć wszystkiego. Przejmujesz się każdym słowem, każdą literką napisaną w internecie o sobie (tak jest w przypadku mnie) Staram się nie zwracać uwagi na hejty, lecz zapewne każdego z nas chodź w połowie hejt dotyka. Pamiętajcie! Olewajcie hejty, bądźcie sobą. Ja miałam z tym problem gdy po prostu nie chciałam być sobą, chciałam zamienić się w kogoś innego, być nią, wyglądać jak ona, lecz pamiętajcie aby nie zmieniać się na potrzebe ineternetu, nie udawać kogoś innego. Ja też przez kilka miesięcy miałam wielką chandrę, bo chciałam być jak Lucy,Wiśka czy Erica, lecz teraz chciałabym pokazać Wam prawdziwą siebie :) 

**Chciałabym razem z Blue podziękować Lucy za polecenia naszego bloga w poście  Masz świetnego bloga i jesteś u nas w ulubionych <3  Pozdrawiam Cię cieplutko.** 



sweterek - KLIK

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

91 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie przeczyałaś :)

      Usuń
    2. świetny post, zdjęcia genialne ;3
      Ja taką "chandrę" mam najczęściej w nocy kiedy po prostu wydaję mi się że wszystko co robię jest źle...
      http://nayy-naay.blogspot.com/

      Usuń
    3. śliczne zdjęcia *,*



      oligatorekk.blogspot.com

      Usuń
  2. Ja właśnie taką chandrę przeżywam, dziękuję Ci za ten post, poprawiłaś mi humor!

    zapraszam, nowu post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki pomocny post! Dziekuję ♥

    niikablog.blogspot.com <-------- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie przeżywam jednak jest to bardzo pomocne!

    Pozdrawiam:3
    amolsandmaols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post!♥♥ Dziękuję, dziekuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dziewczyny ! Pozdrawiam Lucy *0

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki.. ♥ Super post ♥

    Zobacz nie zmuszam.. >> http://olissia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny post, jesteś megaa śliczna :* Także uwielbiam Lucy ;)
    Zapraszam -----> julia-julietta.blogspot.com
    OBSERWACJA = OBSERWACJA ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatny, mądry post. Ja aktualnie mam dziwną chandrę. Raz mam, za chwilę nie, potem tak, eh..

    ZAPRASZAM DO MNIE ♥ *klik*

    OdpowiedzUsuń
  10. Pomocne ;)
    Zazdroszczę polecenia przez Lucy ^^ ale i tak wolę was !
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja miałam taką chandrę.. ale mi już przeszło na szczęście : )
    ładnie byłoby ci w grzywce ;d

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. KOcham waszego bloga <3 naprawde poprawia mi nastrój.Chandre ma każdy grunt by sie starac z nia walczyc:)
    zapraszam
    www.ulko-latki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super post. Łzy napłynęły mi do oczu . Tak pięknie to napisałaś. *_*

    Zapraszam
    www.mercyandlulu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Często miewam takie chandry :/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za ten świetny post <3 Na pewno kiedyś skorzystam , gdy tylko mnie dopadnie chandra :)
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki wiek, drobiazgi potrafią zepsuć humor ;p Ja jakoś tego unikam - na moje szczęście ;)
    Warto być sobą! c:

    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja nie miewam chandry i to chyba dobrze w sumie nie wiem :D

    Śliczne zdj.
    ZAPRASZAM DO MNIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Hm.. Mądry post ,dobre rady. Ładnie byłoby ci w grzywce :)


    WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdybym siegala za kazdym razem po czekolade to chyba w ostatnim czasie bym przytyla z 5 kg ;)
    Czasem dobrze sie zastanowic czy robimy w zyciu to co bysmy chcieli... jezeli robimy rzeczy niezgodne z samym soba to tez ma duzy wplyw na nasze samopoczucie.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądry post, fajnie, że poruszasz też takie tematy na blogu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ... + zaobserwujesz?
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajny post Mer ;3 oczywiście-śliczne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post, pouczający! :)

    verysecretlypage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ja mam często taką chandrę no niestety trwa przez kilka dni i nie mija... :(


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny post :)
    Bardzo rzadko mam taką chandrę, ale próbuję tej chandry unikać.
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Mery dziękuję Ci za tego posta, tak mądrze go napisałaś.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny post ;)
    Poleciłabyś mojego bloga ?
    saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje! Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły na moim blogu:
    http://daisy-daissy.blogspot.com/2013/11/liebster-blog-award.html#links

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę że też posiadasz Encyklopedię nastolatki :D XDD

    OdpowiedzUsuń
  29. przydatny, macie świetnego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja bardzo często miewam taką chandre :c

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ehh tak z całą pewnością chandra dopada każdego.

    zapraszam do mnie www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Super pomysł na posta, bardzo pomocny :)
    Bardzo ładny sweter. :)

    livia-livka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. to prawda.. każdna z nas przechodzi chandrę.
    macie przecudny nowy nagłówek!
    zapraszam do mnie:
    http://julia-juuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny szablon bloga! :) Można wiedzieć jak zrobiłyście taki nagłówek? Chodzi mi głównie o to, jak wyciąć osobę z tła i wkleić na nagłówek.
    Z góry dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Każdy ma, ja mam takie chandry baaardzo często i najlepszym "lekarstwem" w moim przypadku jest płacz. Gdy nie mam siły już wydusić z siebie łzy, wtedy już wszystko jest dla mnie obojętne, a potem już wracam do normalnego życia. Tobie też życzę, żebyś wyszła z tego szybko, będzie dobrze, kochana :*
    U mnie pojawił się post właśnie o udawaniu kogoś innego, a byciu sobą. Tak więc zapraszam :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. tak na prawde dużo osób dotyka chandra czy depresja a my nawet o tym nie wiemy ;)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Takie sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nowy nagłówek? Cudowny!
    Chandra jest nieodłącznym elementem mojego życia, niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny to opisałaś. Chyba każda z nas miewa chandry, więc doskonale się rozumiemy.
    http://abs0rb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Taką chandrę to już mam od prawie miesiąca. Przez chwilę tryskam energią,a potem beczę w szkole xD
    Pozdrawiam :) rewelacyjny post!

    http://po-prostu-dynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubie czytac waszego bloga :)
    Zapraszam na mojego bloga. Dopiero zaczynam, ale obiecuje ze będzie ciekawie.
    Jeśli chcecie mogę odwdzieczyc się i jeśli zaobserwujecie lub skomentujecie mojego bloga ja zrobie to samo.
    melaandmeela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Macie prześliczny wystrój teraz :*

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Mery nie przejmuj sie hejtami! jestes swietna dziewczyna, masz cudowny styl. kocham Cie <33

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam je dość często, strasznie chciałbym byś wtedy kim innym ;c

    ciasteczkoyeah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. No post jak najbardziej przydatny post! Śliczna jesteś! Może wspomnisz o moim blogu u siebie?
    livpily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Jak mądrze <3 Śliczne zdjęcia i nagłówek :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo interesujący post :)
    + śliczna kurtka z poprzedniego! <3

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne porady :)
    i śliczny nowy wygląd :)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Super post! Pożyteczne porady :)
    Obserwuję! Nie żałuję!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczne zdjęcia i sweterek :> Super post.

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo fajny post i daje do myślenia :)
    śliczny sweterek :D

    Zapraszam do mnie http://whynotfashon.blogspot.com/
    Za każdy komentarrz i każdą obserwację się odwdzięczam :D

    OdpowiedzUsuń

  52. WEJDŹ , OBSERWUJ , KOMENTUJ !
    http://dusia-dusiaa.blogspot.com/


    KOMENTUJ , OBSERWUJ !!

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny pomysł na post !


    http://wwithmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo fajny pomysł na post, lubię na waszym blogu tego typu posty. Ogólne wszystkie posty i zdjęcia u was są świetne! ♥
    http://tina-tinna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam chandrę :)
    obserwuję !
    agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Przydatne :)
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne sweter !
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Nominacja ;) --------> http://jestemolaa.blogspot.com/2013/11/nominacja.html

    OdpowiedzUsuń
  59. Jesteś bardzo fotogeniczna! Piękne zdjęcia. Ja zawsze jem czekoladę lub oglądam jakiś film i zawsze piję herbatę. HERBATA lekiem na me serce! :D
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i jeszcze:
      FANTASTYCZNY macie nowy design bloga! NAGŁÓWEK najlepszy :)

      Usuń
  60. Też mam teraz taką chandrę :c Ale mi zazwyczaj szybko przechodzą... Tyle, że jak mam chandrę wszystko zaniedbuję i odkładam na później... Zdjęcia i sweterek są cudne <3 Nowy nagłówek bloga jest super!

    Zapraszam do nas:
    o-wszystkim-na-swiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. ja też tak przez jakiś czas miałam, ale teraz każda sobota wieczór spotykam sie z kolegą więc jest ok :3

    OdpowiedzUsuń
  62. Też miewam takie gorsze chwile. Zdarza się że płacze w nocy gapiąc się w okno. Ale po jakimś czasie przechodzi. :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. ładne zdjęcia ! *.*
    http://everyone-should-be-themselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  65. Masz rację co do tej chandry, po prostu trzeba przez t przejść.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  66. Mądry post i zdjęcia są śliczne *-*
    Pozdrawiam i zapraszam
    jowi-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. http://nayy-naay.blogspot.com/
    Świetne
    zapraszam ;333

    OdpowiedzUsuń
  68. przydatne rady :) na pewno wykorzystam, śliczny sweterek :3

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny post :> Naprawdę bardzo przydatne rady :)
    Śliczne zdjęcia *.*

    ania-aniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. ja ostatnio ciągle miewam takie smutne dni, ale to raczej przez pogodę ;) fajnie, że dodajecie takiego rodzaju posty.

    enchanted--enchanted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Dzięki za ten post! Teraz wiem co zrobić gdy dopadnie mnie chandra :)
    http://camille-and-camille.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. przydatny post ;) ładne zdjęcia :)
    abnormal-susie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Ja też mam często taką chandrę! :)
    Świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  74. świetny post! :) dobrze, że go napisałaś :3
    + jesteś mega super piękna <3

    Wpadnij w wolnej chwili:
    http://olivia-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetny post, o dobrej tematyce na tę porę roku! <3
    http://naddie-taylor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Ja właśnie taką chandrę przeżywam. Fajnie, że napisałaś takiego posta.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. niestety jesien to pora roku idealna na chandrę..:( ale cóż, niedługo święta więc tylko będzie można się cieszyć!:D
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  78. Często mam doła, ale czasem lepiej usiąść i sobie popłakać, niż tłamsić to w sobie.
    Śliczne zdjecia, pozdrawiam :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Każdy czasami ma taką chandrę i trzeba umieć sobie z nią radzić :3

    my-beautifull-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ja to chandrę mam na okrągło. Może z drobnymi przerwami. Nie pomagają mi takie wyjścia na zakupy, czy zjedzenie czekolady... Nastrój poprawia mi słuchanie muzyki, lub dłuuuuugiiii samotny spacer.. Chociaż nie zawsze, bo wtedy bardzo dużo myślę. No cóż, żyyyyycie.
    Trzymaj się <3
    http://ungrateful-riddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. śliczna*-*

    mery-mery13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetny post :) Zapraszam do mnie :* http://berrysweetsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Super Post ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetny post!
    Na prawdę fajnie napisany i ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. Dzięki uświadomiłaś mi że mam długąąą hadre ;/

    OdpowiedzUsuń