two hairstyles

Cześć wszystkim !  
Nie będę znowu pisać " Mam dużo nauki, dlatego tak mało pisałam" , bo to bez sensu. Na pewno już się tego domyśleliście. Umówmy się tak :  Jeśli nie piszę postów zbyt często nie oznacza to, że mi się nie chce, tylko, że po prostu mam okropnie dużo nauki i nie mam czasu. Mam nadzieję, że zrozumiecie o co mi chodzi, bo pewnie sami również macie sporo rzeczy na głowie :)     
Możecie uwierzyć, że niedługo będą Święta Bożego Narodzenia ? Ja nie. Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że jeszcze nie jest zbyt świątecznie. Może to przez to, że nie ma śniegu. Powiem wam, że teraz już czekam tylko, wyłącznie na święta i śnieg. Drzewa nie mają już na sobie żadnych liści. Wszędzie jest mokro, brudno, zimno i szaro. Takiej jesieni właśnie nie lubię. Od tego momentu zaczynam pomału myśleć nad prezentami pod choinkę i takiego typu rzeczami. Poza tym nie mogę się doczekać, kiedy będzie jakaś dłuższa przerwa od szkoły. Jestem bardzo zmęczona. Ostatni miesiąc nie był najlepszym miesiącem.      
Jak pewnie już niektórzy z was wiedzą przygotowujemy dla was z Mery małą niespodziankę, więc nie długo powinna się ona pojawić na naszym blogu. Nie powiem wam, kiedy to będzie, ponieważ same jeszcze dokładnie nie wiemy.  Dlatego czekajcie, czekajcie i jeszcze raz czekajcie ! :)                               
Dziś taki szybki pościk z dwoma fryzurami ( no jeśli w ogóle można je nazwać fryzurami.Mam nadzieję, że wam się spodoba.            

 Dzisiaj jak widzicie mam trochę kręcone włosy.  


   A więc pierwsza fryzura jest trochę taka na Miley Cyrus haha. Wiem, że mi się nie udała, ale mam za grube włosy do tego.  Nie musicie jej nosić na codzień. Możecie zrobić sobie ją do jakiegoś przebrania lub czegokolwiek :) 
1. Czeszemy włosy 
2. Robimy dwa kucyki na czubku głowy. 
3. Robimy takie jakby małe koczki po obu stronach. 
4 Gotowe !  

  

Nie wiem w sumie czy to jest fryzura. W każdym bądź razie nie jest to nic trudnego. Należy rozczesać włosy i wykonać po boku jeden mały warkoczyk. Można też po dwóch stronach. I to tyle. Jest przy tym naprawdę niewiele pracy, a dodaje kompletnie innego wyglądu. 

                                                                       Do zobaczenia :**

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

66 komentarzy:

  1. świetne fryzury! :)

    be-angie.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://nayy-naay.blogspot.com/
      zapraszam ;333

      Usuń
  2. Śliczne fryzury ;*
    Ja już czuję tę świąeczną atmosferę, w sklepach pełno mikołajów, bałwanów i feniferów :D

    Obserwuję ;3
    niksza.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny post ;) Także nie mogę uwierzyc że już niedługo Święta :3
    Zapraszam ----------------> julia-julietta.blogspot.com
    OBSERWACJA = OBSERWACJA ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. W 1 i 2 wyglądasz strasznie słodko :D
    zapraszam http://nacikk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy!<3
    Bardzo mi się spodobała 2 fryzura;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne masz te włosy! Masakra :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włosy.Czytam każdy wasz post,oglądam zdjęcia na instagramie i nadal nie mam dość.Kocham waszego bloga.
    Ja też nie mogę się doczekać zimy, mam dość tej wyblakłej zieleni, tej okropnej pogody.Nie mogę się doczekać niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie ci wyszły te koczki, kocham twoje włosy. Masz takie ładne niepopalone <3 ;(


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. nienawidzę gdy jest taka brzydka pogoda :( a na śnieg i święta czekam :)
    mam nadzieję że ta niespodzianka szybko nadejdzie bo już się też nie mogę doczekać :)
    a fryzurki bardzo fajne, szczególnie ta 1 :P
    gosiaczeg-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz bardzo ładne włosy.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. tak. Mega szybko przyszedł ten bożonarodzeniowy czas. Świetne fryzury. Pierwsza jest taka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz bardzo śmiesznie w kucykach i w pierwszej fryzurce haha :)

    agata-agaata.blogspot.com ♥. Jeżeli Wam się spodoba to zapraszam do obserwowania :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne fryzury!

    angelikasfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha, na pierwszy rzut oka na pierwszym zdjęciu wydaje się, że jesteś w salonie fryzjerskim. Myślałam, że poszłaś do fryzjera. Hahahahaha.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne ;) Na pewno też taką zrobię :)
    ___________________________________
    Zapraszam do siebie: http://roksana-roksaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie ty masz piękne włosy! Ja również mam dużo nauki, a jestem trochę niezorganizowana. Więc zrobiłam sobie plan dnia i właśnie dlatego mam czas na czytanie tego posta :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też nie wierzę, że niedługo święta. W ogóle ich nie czuje. Fryzura pierwsza mi bardziej przypomina księżniczkę Leję (nie wiem jak sie pisze) ze starwarsów :D

    http://get-some-smile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietne fryzury, takie śmieszne ale ładne :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie + zaobserwujesz?
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha śliczne fryzury i zdjęcia ;)
    www.blog017.blogspot.com
    obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. http://mal-mall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Urzekły mnie twoje miny Blue, w końcu jakiś post od ciebie <3 Nie to, zeby Mery mnie nudziła, nie, nie haha :)
    different-view-of-the-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Faaajnie!
    Jesteś piękna!
    Ja tak samo jestem teraz zawalona nauką :/
    :)


    http://thecoolmint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. http://nayy-naay.blogspot.com/
    zapraszam ;333

    OdpowiedzUsuń
  24. fajnie, że dziś to ty piszesz post,
    lubię Mery, ale chodzi o to, że ty piszesz znacznie rzadziej :)
    fajne fryzury, ale nie w moim stylu ;)
    ślicznie wyglądasz <3

    poklikasz w baner sheinside
    po prawej stronie na moim blogu?
    to dla mnie bardzo ważne !

    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne te fryzury ! :)
    ta druga jest śliczna :)
    pozdrawiam i zapraszam do nas :)
    http://the-lives-of-two-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. co do tej niespodzianki to chyba chodzi o to, że byłyście na sesji zdjęciowej dla jakiejś projektantki mody,tak ? :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie Ci w kucykach :** Ogólnie rzecz, biorąc ta druga fryzura nie jest jakimś nie wiadomo jakim wymysłem, ale dobrze, że pokazałaś fryzurę, w której dobrze się czujesz :))))
    lacky-lacky-maja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne fryzury!!! Uwielbiam Waszego bloga <3333


    carlyyy-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne koczki ♥ hah :D
    też nie mam czasu, bo cały czas się tylko uczę. i czekam na śnieg !!
    marilyn-monroee.blogspot.com KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  30. według mnie lepiej wyglądają te dwa koczki (?) Przypominają mi pandę :D

    Pozdrawiam:3
    amolsandamols.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jakie masz śliczne włosy! Ja też mam grube włosy i jak zrobię sobie dwa koczki to nie wyglądam najlepiej, haha. Ja też chcę śnieg, święta...

    Buziaki!
    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Mega fajne! Ja też robiłam 2 koczki, które niestety mi się rozwaliły bo moje włosy są za ciężkie i żadna moc ich nie utrzyma przy biegach. ;( A szkoda! Bardzo mi się spodobałyście i zacznę was częściej odwiedzać!
    Pozdrawiam i całuję!

    emilasmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Boże ale jesteś śliczna, masz piękne włosy i piękny pokój, zazdroszczę Ci :)


    zapraszam! ania-and-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się twój blog ; D
    http://maddie-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich. Ten blog prowadza Mery i Blue :)

      Usuń
  35. śliczna :*
    http://dusiabloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz przecudowne te włosy, tylko pozazdrościć <4

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piękne włosy ;3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne. :)
    http://kierunkowy48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. W pierwszej wyglądasz bardzo uroczo :) Masz śliczne wlosy!

    sylwiaa-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. podobają mi sie dwa koczki..ale to raczej nie fryzura na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  41. o Ślicznie ci w tej pierwszej *.*
    Tą drugą też często robię tylko że ten warkoczyk wpinam tak jakby pod włosy ( nie wiem jak to wytłumaczyć ;/ )

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ślicznie wyglądasz. Mimo, że nie była to fryzura tylko przejście to prześlicznie wyglądasz w dwóch kucykach ;).

    sophie-matt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczne koczki haha! :D

    http://nicola-nicolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne fryzury i do tego banalnie proste.!
    Adzia-Nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne!
    Jakich aparatów używacie?

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajne koczki:)


    juleczka-kulecza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. W przedszkolu zawsze chodziłam w takim warkoczyku :) Koczki robię sobie naprawdę sporadycznie... Kiedyś je zrobiłam, ale w biegu do szkoły od razu je rozwaliłam (rym przypadkowy :D) Może z czasem się do nich przekonam i spróbuję, ale tak naprawdę obie fryzurki są świetne :) Pomysł na notkę genialny, Blue!

    co-tylko-zechcesz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. bardzo fajny post , ciekawe fryzury :)
    http://julia-blooog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawe fryzury :)

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Kocham Twoje włosyyy ! <33
    Uroczo wyglądasz w kucykach. :D

    http://happiness-29.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Kitki bardziej ci pasują *.* Masz śliczne włosy :)

    sweetdreams121.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne włosy, świetne fryzury ^^

    lifestylemichalina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Hhahah Fajna ta pierwsza XD

    Zapraszam do mnie http://whynotfashon.blogspot.com/
    Odzwdzięczam się za każy komentarz i obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajne pomysły hehehheh Zapraszam do mnie :* (Napisałam o was tak Troszkę na blogu) :)
    http://berrysweetsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. fajne pomysły na blog i mega fajne zdjątka
    zaprzaszam alwaysbetterr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. śliczne masz włosy *-*

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Mi ostatnio koleżanka zaplotła takiego cieniutkiego warkoczyka, ale z włosów z tyłu i też był świetny efekt, hihhi! :)

    http://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. ja mam niestety niezbyt długie włosy :<

    http://szurnienta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń