Konkurs z choies.com

Hej kochani!
Ogólnie końcówka tych ferii jest dla nas baardzo niezoorganizowana. Blue wyjechała na sylwestra, ja zostaję forever alone bez mojej karty do aparatu.. Naprawdę nie wiem gdzie ją zostawiłam. Miałam na niej zdjęcia, które chciałam pokazać. No nie wiem, pójdę jeszcze wszystko ogarnąć w pokoju i miejmy nadzieję, że się znajdzie. Jeszcze przez cały dzień wyłączył nam się internet. Dzisiaj szybciutko, mały konkurs z choies.com w, którym do wygrania jest 50$ (ok. 160zł) .

Zasady są proste :) 
1. Zarejestuj się na stronie - choies.com tutaj -> KLIK
2. Zostaw komentarz z takim samym adresem mailowym jakim zarejestrowałeś się na stronie.
3. Jeżeli macie you tube to zasubskrybować nasz kanał tutaj -> KLIK



Wyniki tego konkursu za tydzień. Wyniki z sheinside.com już niedługo! :) 

Udanego sylwestra kochani! 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

144 komentarze:

  1. Mery powodzenia w szukaniu :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również trzymam kciuki, żebyś znalazła tę kartę ^^
      Szalonego Sylwestra Mery <3

      dziennik-zuuzu.blogspot.com

      Usuń
    2. Na pewno znajdziesz tą kartę :)
      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Usuń
  2. Powodzenia wszystkim!


    Szczęśliwego Nowego Roku!
    nowy post - julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w szukaniu ;*
    Zarejestrowałam się jako mrs.payne025@gmail.com
    Subskrybuję ^^
    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Patusia_16_2000@interia.pl
    Mój blog - http://patusia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia w szukaniu, znam ten ból.

    dunia1804@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. tofciaa1@interia.pl
    Szczęśliwego Nowego Roku! <3
    newworldbyclaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Powidzenia , zyczę abyyś ją znalazła :D

    martamierzicka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. paulinakielak@onet.pl

    pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. polagoldeni@gmail.com
    Subskrybuję.
    :)
    Udanego sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko zrobione dziewczyny ! podollblog.blogspot.com <------- Zapraszam ! Bonus dla nowych obserwatorów !
    podolskikacper@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostawiam e-mail
    kajkams@gmail.com

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. kinga987632@interia.pl
    też jestem forever alone ;<

    OdpowiedzUsuń
  13. Makapaka12321@gmail.com
    Zasubskrywowałam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. myworldbysophie@gmail.com

    Haha też jestem forever alone w sylwestra :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia wszystkim :)
    A tobie życzę żebyś znalazła kartę
    Mój email: zacnymilord1@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Zarejestruję się jutro, ok? Bo nie wczytuje mi stronka ;c
    nuskalove@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. gosia99g@gmail.com
    zasubskrybowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nats.naats1@gmail.com
    subskrybuję od dawna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. klara.cysia@gmail.com
    Kanal takze obserwuje ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  20. merci.blogg@gmail.com
    Subskrybuje jako: Patrycja P

    OdpowiedzUsuń
  21. renata.rokicka@onet.com.pl
    kanał subskrybuję już od dawna, jako lolipopxoxo c:

    OdpowiedzUsuń
  22. 10vee@wp.pl
    Niestety nie mam yt :c

    OdpowiedzUsuń
  23. natalka.zablotni852@gmail.com :)

    Zapraszam na mojego bloga http://natkka.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  24. agataulasiuk@gmail.com
    Subskrybuje* jako; agata ulasiuk

    OdpowiedzUsuń
  25. ka-sia98@wp.pl
    Wasz kanał subskrybuje od bardzo dawna *o*
    Mam nadzieję , że będziecie dodawały częściej filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. ka-sia98@wp.pl
    Wasz kanał subskrybuje od bardzo dawna *o*
    Mam nadzieję , że będziecie dodawały częściej filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zasubskrybowałam
    julia.sobol@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. lbieniarz2@gmail.com
    Szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  29. udanego,udanego dziewczyny <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. paulina.butrym@vp.pl
    super post ;)))) obserwuje ----> paulinandme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Obys znalazła kartę do aparatu trzymam kciuki i udanej szampanskiej imprezy sylwestrowej !!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Powodzenia wszystkim :) Subskrybuje <3 wiktoria_buziaczek98@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny pomysł :D

    weromar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne notki :) długo tutaj nie zaglądałam. śliczne zdjęcia ;)
    Udanego Sylwka :)

    http://photographymegan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. natalka.zablotni852@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Powodzenia w szukaniu karty! ;)

    nancy37@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. zilyy@interia.pl
    Szczęśliwego Nowego Roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. zapraszamy na naszego bloga :) zaczynamy od tego nowego roku :)))
    iMalTarSyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. nikolaprzybyl@o2.pl
    <3
    littlenikoletta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Liczę, że znajdziesz ową kartę. :D
    Życzę powodzenia wszystkim, którzy wezmą udział!
    A Wam, Mery i Blue, życzę udanego Nowego Roku, który stanie się proroctwem szczęśliwego 2014!
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Z A P R A S Z A M !




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  41. fashionandfashionblog@o2.pl





    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Na pewno ją znajdziesz ♥

    czokoabas.blogspot.com/ <--- zapraszam do zadawania pytań w ostatnim poście ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. akatsuki.helli@gmail.com

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Powodzenia życzę wszystkim biorącym udział w konkursie!
    Życzę szczęśliwego Nowego Roku!

    ♥ roxxy-michalina.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  45. nowy post na blogu + http://andziablogangelika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie wymagania spełniłam :3
    weronika_basior@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Znajdzie się, nie martw się :*

    lpodczaska@gmail.com


    I zapraszam na bloga: lucy-lucy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. tynkarry@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  49. nie biore udziału ale życzę powodzenia :c
    zaobserwowałam i liczę na rewanż ;)
    mojezyciejestnowela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. jukaaa07@gmail.com powodzenia wszystkim <3!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. elenazysko@gmail.com
    Powodzenia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Swietny Blog!

    Dominika_j33@wp.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  54. Gabriela_Kubiak@wp.pl

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. sarcia1113@wp.pl
    kanał subskrybuję od dawna :D

    OdpowiedzUsuń
  56. o.hetmann@wp.pl
    blog-www.katiebykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. natalkaaa.s0@gmail.com ;DD

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapraszam plis wejdźcie jesteście moimi fankami proszę o wejście i pomoc w powiększaniu obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  59. http://juliii5.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  60. warunki spełnione :)
    aniamizip@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  61. zuzia.sakowska98@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. positivelittlethink@gmail.com

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. rybkaemiliainteria.pl@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  64. aloha_9893@wp.pl

    [obserwuje na blogu i yt ;* ]
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. żal mi was jesteście dziwne i sztuczne -.-

    OdpowiedzUsuń
  66. Wszystko zrobione. :D

    Nessy1245@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystko spełnione
    mary.sia.maria.anna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystko zrobione ♥
    kikakaj99@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  69. sylwiab98@gmail.com

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. obserwuję i liczę na rewanż :)
    www.emilka1511.blogspot.com ♥
    dopiero się rozkręcam ;)

    OdpowiedzUsuń
  71. wiki.happy1010@gmail.com

    wisiaandtusia.blogspot.com
    obserwuję i liczę na rewanż :p

    OdpowiedzUsuń
  72. alexdirectionermery511@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Miłego szukania :-* zarejestrowałam sie jako angelika-kowalska2000@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. Powodzenia :D
    e-mail: kingag97@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  75. graczen@poczta.fm
    obserwuje bloga i yt :)))

    OdpowiedzUsuń
  76. niki6690@gmail.com

    natka-forever-young.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Kocham was i wasze posty wbijajcie do mnie :)

    i-oonly-live-once.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. <3 <3 <3 <3
    aduniawroclaw9@wp.pl
    <3 <3 <3 <3
    aaduskaduska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. domina991@wp.pl
    Kanal juz dawno subuję :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Zasubskrybowałam i mam konto :)
    m.i.s.i.u.u.7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  81. magdas880.ilb@interia.pl
    Szczęśliwego nowego roku ! Życzę Ci, aby spełniły się wszystkie twoje marzenia.
    Ps. A kartą się nie przejmuj, na pewno się znajdzie, w najbardziej nieoczekiwanym momencie.
    Pozdrawiam Cię <3

    OdpowiedzUsuń