Co musi zawierać blog abym go czytała?



Hej kochani  
Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam kilka moich rad dotyczących blogowania. Dużo osób, komentując inne blogi zostawia swój link do bloga. Oczywiście nie każdy wejdzie na danego bloga i mu się spodoba. O to kilka moich rad i wskazówek jak przyciągnąć czytelników i czuć, że Twój blog jest w 100% Twój :) 


Komentarze 
1. Jeżeli chodzi o komentarze to pamiętajcie żeby odhaczyć z opcji weryfikację obrazkową. Moim zdaniem ktoś wejdzie na bloga, będzie chciał skomentowć posta,a tu nagle pojawia się ten kod i oczywiście wpisze i jest źle, więc wychodzi.

Zdjęcia
2. Zdjęcia na blogu to podstawa. Oczywiście nie każdego stać na profesjonalny sprzęt, ale wystarczy cyfrówka i dobre światło i zdjęcia gotowe!
Coś innego?
3. Powiem Wam, że jak przeglądam różne blogi to natykam się ciągle na 'Hei hei, co tam u was dzisiaj będzie outfit vs outfit …" Tak, same kiedyś za bardzo inspirowałyśmy się pewnymi blogerkami,ale myślę, że jeżeli zależy Ci na zdobyciu czytelników to wymyśl coś takiego czego jeszcze nie było! :)

Wygląd bloga
4. Dla mnie to jest ważna rzecz. Od razu wychodzę z bloga w, którym są serduszka w tle, latające kropki itp. Nie wiem, ale ja preferuję prosty, pastelowy wygląd bloga. Powinno znajdować się też jakaś mała informacja o was w zakładce " O mnie" . Wiem,że nie każdy potrafi robić wyglądy i ja sama nie umiem, ale w internecie jest duużo stron z kodami itp. 

Tutaj macie kilka kodów: 
Wyśrodkowanie daty posta:
 h2.date-header {text-align: center;}

Wyśrodkowanie tytułu posta:
.post-title {text-align:center;} 

Wyśrodkowanie zawartości widgetów:
.widget {text-align: center;}

Wyśrodkowanie nagłówka:
#header-inner {text-align: center ;}

Styl pisania, język
5. Nie wiem jak Wy, ale ja nie cierpię gdy w postach pojawia się 100 emotikonów na jedno zdanie… typu >.< ;3 :D. Oczywiście rozumiem, że można napisać od czasu do czasu " :) " , ale bez przesady. To samo tyczy się w naszym języku. Nie powinniśmy pisać za bardzo ogólnie typu:  " Byłam na zakupach, zjadłam coś, pies zjadł kość " (haha chyba zrymowałam) Tylko starajmy się czasami napisać jakiegoś posta tematycznego albo po prostu jeśli coś naprawdę ciekawego się wydarzyło to o tym ciekawie napisać. 


Jakby co , zdjęcia robiłam wczoraj rano i wtedy nie było jeszcze śniegu. Dzisiaj pogoda się zmieniła i nareszcie spadł ten śnieg! Mam nadzieję, że będzie trzymał się do weekend'u,bo mam w planach małą sesję na śniegu.

3 majcie się , xoxo Mery . 


Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

146 komentarzy:

  1. Świetnie, że dodałaś te kody, na pewno pomogą :)
    Fajny post i bardzo ładne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też denerwują emotikonki :/
      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Usuń
    2. http://nayy-naay.blogspot.com/
      zapraszam ;333

      Usuń
    3. Zdjęcia są cudne !! Gdzie kupilaś spudniczke ?
      mjakmontee.blogspot.com

      Usuń
  2. Zgadzam się z większością twoich zdań :) Ja cenię w blogach najbardziej treść i zdjęcia :)

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie ,że dodałaś ten post ,przynajmniej wiem co mam dodać ,a czego się pozbyć :)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jak zawsze :) Uwielbiam Wasz blog ;) Ciekawe rady, ja staram się stosować wszystkie zamieszczone w tego typu poście ;*

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z tymi radami co wypisałaś ;3

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiem Ci, że bardzo podobają mi się twoje posty, miło się je czyta i widać, że wkładasz w nie wiele serca ! :) A jeśli chodzi o wygląd to jest meega <33 Aż się wychodzić nie chce ! Może obserwacja za obserwację ? lub dodanie blogów w ulubionych blogach ? Byłoby mi bardzo miło. (odpisz u mnie)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas też spadł śnieg, ja się cieszę po połowie.
    Będę chora, źle wyglądała, rano wstawać ahh... ale za to wyjdą ładne zdjęcia w śniegu :)
    Co do rad to się z nimi zgadzam, takie podstawowe.
    Ja mam jakąś manie, gdy zobaczę czarny blog z niebieskimi napisami odrazu wychodzę nawet nie czytam.. odraża mnie taki wygląd.
    Lub : Hej jolo i wgl haha i wgl no ten w szkole bylam kolezanka no ten haha nie powinniscie wiedziec
    i beka była. takiej beki jeszcze nigdy nie mialam :DD XDDDDDDDD
    Odrazu wychodzę :( / avil\
    Jesteście naszymi ulubionymi blogerkami, wzorujemy się na was :) <3
    Spokojnie, nie nie kopiujemy :))
    avilandpolly.blogspot.com
    Uwielbiamy waszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia <3 ja też mam w planach sesję na śniegu.

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. o jezu jak mnie denerwuje weryfikacja obrazkowa, albo jak ktoś właśnie co chwila jakieś emotki więc całkowicie zgadzam się z tym postem,

    zapraszam was do mnie, byłoby bardzo miło jakbyście zajrzały http://julkkaxx.blogspot.com/
    pozdrawiam cieplutko ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się :) Bloguję właściwie od niedawna i ciąglę staram się aby z każdym postem było co raz lepiej.
    Zapraszam- http://ellie-elen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. powiem ci, że napisałaś to dokładnie tak jak ja bym napisała :)
    co to tego wyglądu dodałabym jeszcze, że nie cierpię gdy jakaś znana blogerka zrobi sobie świetny wygląd i zaraz 3/4 blogów ma tak samo... :)

    http://ayumigirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nienawidzę emotikon w pisaniu. Zdjęcia świetne!


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo pomocne rady :) jeju jaka śliczna spódniczka uwielbiam takie *o* Bardzo lubię waszego bloga i w sumie to przez to ,ze ogl waszego bloga i jeszcze inne postanowiłam z przyjaciółką założyć swój własny ,my dopiero zaczynamy
    Życzę sukcesów w blogowaniu i udanej sesji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, ze wszystkim się zgadzam :)

    http://gabby-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja śnieg mam od niedzieli.
    pink-mint-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie jeszcze nie ma śniegu :(
    Świetne rady, które stosuje (albo sie staram :) ) na moim blogu.

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Też lubię pastelowe wyglądy ;D
    A ja smutam, że spadł śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  18. O świetne rady, muszę trochę urozmaicić swojego bloga. Zazdroszczę Ci śniegu i nie mogę doczekać się zdjęć z sesji. :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszyscy zwracają uwagę na o samo. Ale nie ma się co okłamywać, te rzeczy są najważniejsze :)

    http://niuulka-photo-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę właśnie zmienić wygląd bloga na pastelowy. Śliczne zdjęcia, również mam nadzieję na dużo śniegu.

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  21. MAsz w 100% rację co do wymogów ♥

    www.miaandtia.blogspot.com

    www.my-life-heart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ladne zdjecia. Ja nie podchodze tak d czytania blogow ;)
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajne i przydatne rady.
    Śliczne zdjęcie, cudowny outfit :)
    U mnie niestety zamiast śniegu pada deszcz, ehh..

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wydaje mi się, że mój blog spełnia twoje kryteria c:

    OdpowiedzUsuń
  25. dobre rady :) u mnie też już śnieg. ładne zdjęcia.
    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Mój aparat się nie dawno popsuł :/
    I mamy problem sb :(
    Adzia-Nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. zgadzam się w zupełności!
    mam takie same wymagania :)



    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. zgadzam się z twoimi radami :)
    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie niestety dalej bez śniegu i z tego, co zapowiadają, w styczniu już się nie pojawi ;c
    Bardzo przydatne rady, zgadzam się ze wszystkim, bardzo lubię proste i schludne wyglądy blogów ;)

    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Najpiękniejsza *.* Uwielbiam wasz blog,świetne porady,diy,outfity. )
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie ma u mnie śniegu, a szkoda !



    ZAPRASZAM DO MNIE!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Widac, że chyba wiatr dawał w kośc na dworzu haha :D U mnie jest śnieg ♥ Świetne porady!
    shaneai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. http://nayy-naay.blogspot.com/
    zapraszam ;333

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam sie z tobą ;) sama skorzystam z rad!
    Piekna spódniczka! *-*
    jowi-blog.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  35. Rzeczywiście weryfikacja obrazkowa jest denerwująca :(

    http://ilike-to-fly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie wiem czy mój blog jest idealny, ale staram się :) Cudowne zdjęcia!
    Marysiu, a może wejdziesz i ocenisz mój blog? ;*

    trusiolog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo wiele osób ma talent do robienia pięknych szablonów i robi je za darmo! Trzeba tylko dobrze poszukać. Świetne zdjęcia i zapraszam do mnie <3
    http://fucy-and-ducy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgadzam się z tb w 100% <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny post.
    Ładne zdjęcia :>
    Też, bym chciała, żeby śnieg utrzymał się dłużej! ;c :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja mam taki bardziej kolorowy wygląd bloga. Nie chcę powierzać go obcej osobie, która może mieć różne intencje. Np jedna dziewczyna napisała, że zrobi desing Juce z juka-juku.blogspot.com, a potem pousuwała jej wszystkie posty! Teraz Juka ma nowego bloga, ale na pewno szkoda jej tamtego...

    Zapraszam do komentowania i obserwowania, jeśli spodoba Wam się mój blog. Za każdy komentarz i każdą obserwację się odwdzięczam :*
    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    saba-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Mnie również podobają się takie estetyczne blogi a nie jak jeste wszystkiego nawalone tak bez sensu :)
    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie np. denerwuje jak ktoś wszystko ściąga np od Lucy :/ . To mało oryginalne i przecież jeśli ktoś chce Lucy to wejdzie na jej bloga ale niestety teraz wieeele dziewczyn ma bloga podszywanego pod Lucy :( . U nas było malutko śniegu :/ Ta spódniczka jest z oasap? Bo ja zamówiłam w poniedziałek chyba tą samą xd

    OdpowiedzUsuń
  44. Weryfikacja obrazkowa jest naprawdę denerwująca!

    Koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się z tobą. :) Najbardziej denerwuje mnie, gdy ktoś pisze strasznie dużo emotikonów.

    Zapraszam do mnie.
    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Twój post jest genialny, od dawna szukałam css od wyśrodkowania gadżetów ,dziękuje !
    http://mylifeisbrilliant-myloveistrue.blogspot.com/
    http://kolorowyszaldodatkow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Dobrze to napisałaś!
    Oooo kody, super!
    Śliczna jesteś!!!
    Dużo emotikonek, też tego nie lubię,


    http://thecoolmint.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  48. Mercia śliczną masz ta spódniczkę :*

    OdpowiedzUsuń
  49. weryfikacja obrazkowa to coś najgorszego co może znalezc się na blogu ;c kody bardzo przydatne <3

    http://gabu-babu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja mam blog z recenzjami, więc to troszeczkę inaczej widzę :-)

    www.wcieniuksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Weryfikacja obrazkowa to coś co zdecydowanie nie odrzuca, grr!
    Ja lubię w szczególności taki jasny przejrzysty wygląd bloga, raczej utrzymany w szarościach z jakimś "lekkim" tłem typu białe drewno czy cegiełki :D
    Pozdrawiam! :)

    cheryose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgadzam się z tobą w 100% Uważam, że inne blogerki mogłyby się inspirować waszym blogiem i pewnie to robią, z resztą tak samo jak ja ;* Oczywiście nie mówię tu o kopiowaniu, bo myślę, że dość ważne jest być sobą ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Mi się nie podoba jak ktoś piszę na postach "Zjadlam kanapke" a nie "Zjadłam kanapkę". Poprostu ortografia.
    Zapraszam: http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz rację ....
    Super blog <33 śliczne jesteście
    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Bardzo ciekawy post, inspirujący. Postaram się wziąć za swój blog, tak, aby spełniać wszystkie z powyższych wymagań. Również dodałabym "Pisanie z pasją". ♡
    Pozdrawiam.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Emiliiempire.blogspot.com
    Zapraszam.




    Emilia Błażewicz.

    OdpowiedzUsuń
  56. Patrzę dokładnie na to samo :)
    http://basiek-baasiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  58. Uważam tak jak ty ;)
    Mnie bardzo denerwuje weryfikacja obrazkowa

    junaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Myślę że Twoje rady są bardzo dobre, ale np niektórzy lubią np serduszka w tle bo taki jest ich styl, co nie znaczy że musi się to wszystkim podobać ;)
    Pozdrawiam :)
    smilingmonsters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczna spódniczka ;)
    Bardzo przydatne informacje
    Dzięki :**

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. " Pies zjadł kość ", ~haha!
    Co do większości się zgadzam. Dla mnie jak na razie podstawą do obserwacji bloga jest jego wygląd i styl pisania. Nawet, jeżeli blog jest świetny, ma piękny destin, bardzo dobre zdjęcia i ciekawe posty, jednak co drugie słowo jest " :33 " lub " hihi " to dostaję oczopląsu. We wszystkim powinien być umiar.

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczne zdjęcia, a te informacje bardzo przydatne. Lubię takie posty, dzięki nim można zaczerpnąć trochę wiedzy...

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo przydatny post, ja największy problem mam z wyglądem. Kompletnie tego nie rozumiem. Ale staram sie wszystko robić jak najlepiej :))
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja się cieszę z tego, w jaki sposób prowadzę bloga :)
    Świetne rady! ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczne zdjęcia *-*

    zapraszam do mnie, myślę że mój blog jest ok :)
    http://allex-xo.blogspot.com/2014/01/t-u-m-b-l-r.html

    OdpowiedzUsuń
  66. ja nie lubię komentarzy które były napisane raz i kopiowane do każdego napotkanego bloga.
    next-smile01.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. U mnie niestety nie ma śniegu. Jestem totalnie załamana :( A co do komentarzy, weryfikacja obrazkowa jest straszna!!




    turkusowa-chmura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. U mnie też dzisiaj spadł śnieg! :D
    Z tą weryfikacją to cała prawda. Z resztą zgadzam się tobą chyba we wszystkim. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  69. Nienawidzę weryfikacji obrazkowej! Czasem, aż nie chce mi się już komentować tego posta.
    A te emotikonki eh, dla mnie przeszkadza to nawet w czytaniu. Wystarczy dobra cyfrówka, ale czasem dodam coś z telefonu kiedy na prawdę nie mam czasu na robienie zdjeć:)
    Ogólnie z wszystkim się zgadzam.

    Pozdrawiam, Zuza ♥
    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Wasz blog jest świetny, bardzo lubię tu zaglądać,też uważam, że za dużo ozdobników
    nie jest dobrym pomysłem, lepiej napisać mniej niż za dużo ! macie zawsze fajowe zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak widzę, że zdjęcia są takie rozpikselowane i niedokładne to szkoda patrzeć ale zostaję na tym blogu i skomentuję :)
    Muszę zebrać 100 kliknięć, żebym mogła starać się dalej o współpracę z sheiside.
    Mam nadzieję, że pomożesz mi zebrać te 100 kliknięć. Musisz tylko kliknąć w baner sheinside w pasku bocznym bloga :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  72. Bardzo dobre rady.
    Miło, że napisałaś kody, są bardzo ważne.
    Ogólnie to post bardzo ciekawy.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    zapraszam do mnie :
    mirela-mirelaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgadzam się w 1000% :)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne rady i jak zwykle ślicznie wyglądasz. ♥

    weroonika-blog.blogspot.com - Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  75. Moje wymagania są podobne :)
    Może ci się spodoba? www.czarne-chmury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetny ten post :)

    Pozdrawiam, obserwuję i liczę na rewanż. Zapraszam do siebie na nowy post i przy okazji może ci się spodoba ;3 http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/01/dreams-come-true.html :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Dziękuję, zapomniałam o wyłączeniu weryfikacji obrazkowej, dobrze, że o tym wspomniałaś <3

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo spodobał mi się ten post, wiele informacji jest naprawdę przydatnych. Wpadnij jak będziesz miała chwilkę http://everythingaboutmediary.blogspot.com/2014/01/reading-time.html :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wspaniały post, dopiero zaczynam moją przygodę z blogowaniem i Twoje rady są bardzo przydatne. Niestety nie potrafię zrobić jeszcze wyglądu takiego jaki bym chciała. Ale! oczopląs to z pewnością nie będzie :)
    Czy mogę Was prosić o opinie? Bardzo mi zależy na Waszym zdaniu:
    http://steasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawy i bardzo przydatny post. Bardzo pomogłaś :)
    http://cathandvic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Świetny post oraz stulówa. Mnie strasznie wkurza weyfikacja obrazkowa. NA pewno mnenikt nie będzie komentował z automatu.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  82. świetne rady! sama wychodzę z blogów które maja że się tak brzydko za pozwoleniem Twoim wyrażę "nasrane" tu serduszko tak gwiazdeczka...a co jest jeszcze gorszego gdy post jest pisany masłem maślanym i bez przecinków. Nie ma to jak pociągnięte jednym tchem zdanie, które muszę czytać kilka razy. nie mówię ja tez robię błędy ale czytam to co piszę i kilka razy i poprawiam. nie raz ktoś mi zwróci uwagę. grzecznie dziękuję za wytknięcie błędu i poprawiam. A nie ma nic gorszego jak zwracasz uwagę i ktoś cie za to beszta z góry na dół bo jesteś hejtem. noooo proszę ludzie... ahhhh mogłam bym pisać i pisać ale koniec:)
    Pozdrawiam!:)

    zapraszam do siebie! Nowy post i super rozdanie;) do zgarnięcia bransoletka hand made!
    http://glammadz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Zgadzam się :* Wygląd to podstawa. Nie lubię latających kropek, gwiazdek czy Bóg wie czego. ;D

    olgazmarzeniami.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  84. zgadzam się w 100 %
    http://nowawswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajnie, że podałaś te kody bo skorzystałem ! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Ja mam taką samą opinie jak ty, choć dodałabym jeszcze kilka aspektów ;p
    Śnieg? Ojeeej, zazdroszczę! Ja mam ferie od tej soboty, a po nim ani śladu :c
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  87. O tak, w 100% się zgadzam z radami :3
    przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Zgadzam się z tym, ale jeśli tak piszesz, to sama też tak postępuj, nie można pilnować innych. Zobaczyłam, że w niektórych wpisach zdjęcia są słabej jakości. Sama też nie mam wspaniałych, ale jeśli wiem, że mój blog nie jest idealny to nie robię takich wpisów.

    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Tak ja też nie lubie jak 100 razy ktoś piszę Emotinki ..
    wika-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja jak widzę bloga z kolorowym tłem, ogromną ilością emotikonów i błędów ortograficznych, to wychodzę z tego bloga i więcej NIGDY nie wracam, haha.

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  91. A ja nie lubię, gdy ktoś pisze z licznymi powtórzeniami. Wiadomo, że nastolatki nie potrafią pisać jak wykształceni poloniści. Jednak wystarczy trochę się postarać i czytelnik nie narzeka. ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  92. Ciekawy post :) Ja też nie lubię jak jest dużo emotikonek w postach albo są powtórzenia czy zgapiony od innej bloggerki tekst :P

    http://duusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  93. świetne porady :)
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. A ja tam lubie kropkowane tło .

    OdpowiedzUsuń
  95. Super porady, genialny blog, naprawdę..<3 Inspiruję się wami, jesteście świetne! Mogłybyście skomentować, albo popromować mój blog? Bo ja zbytnio sie jeszcze nie orientuję :(( http://alexis-true-radioactive.blogspot.com/ z góry dziękuję <3 <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  96. Bardzo przydatny post na pewno przyda sie początkującym blogerką
    Ja również zastosuję sie do kilku rad
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Przydatne rady :)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Bardzo, bardzo przydatne rady. Ja także wolę takie proste blogi. :) Są najładniejsze i przykuwają wzrok.

    http://liveyourstyl.blogspot.com/'
    Zapraszam. Gdy zostawisz po sobie jakiś ślad będzie mi bardzo miło.

    OdpowiedzUsuń
  99. Przydane porady bardzo dobrze napisane :) wuess.blogspot.com (klikniesz w baner i linki w postach do choies i aupie? To dla mnie bardzo ważne a dla ciebie tylko chwilka )

    OdpowiedzUsuń
  100. Zgadzam się :) Wasz blog jest świetny <3

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  101. zapraszam do mnie! http://dailykamila.blogspot.com/

    jakbys mogla to odwiedz tez bloga mojej kolezanki! Ona dopiero zaczyna przygode z blogowaniem http://dailyilona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. hej :D fajny post na pewno skorzystam z porad dopiero zaczynam, ale możecie wpaść i zobaczyć :D
    http://victory-wika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. świetny post i śliczne wy :) Zazdroszczę wam urody, a z porad skorzystam.
    Zapraszam do mnie :)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    obserwacja= obserwacja :)

    OdpowiedzUsuń
  104. Świetnie sie ubrałaś ;)
    Nie cierpię jak ktoś używa, tysiac emotek ;d
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  105. Mam chyba takiego bloga jak opisałaś że ci się podoba ;)
    http://pattypatty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Chyba będzie podobał ci się mój XDD chyba mam pastelowy wygląd i nie używam 150019000 emotikonek w 1 zdaniu <3

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  107. Masz racje z tym wszystkim :)
    Zapraszam do mnie:
    http://one-life-your-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  108. Jesteś świetna, od dawna czytam ten blog ♥ Świetny post, jesteś ładna :) Mam podobne wymagania ;d
    +zapraszam kochana na mój blog :)
    http://kariandkari.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  109. Też zwracam uwage na wygląd <3
    http://wiisia-wisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  110. Ale ja kocham czytać waszego bloga! <3 Posty są idealne - mądre, świetnie napisane, przemyślane, no i przede wszystkim śliczne zdjęcia! :)

    http://tanecznedusze.blogspot.com/2014/01/winter-ideas-from-sheinside.html ZAPRASZAM DO OBSERWOWANIA <3

    OdpowiedzUsuń
  111. Zgadzam się ze wszystkim ;3 Śliczna bluza <3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  112. Kocham waszego bloga jest on prosty i zawiera ciekawe posty :)

    Zawieram wszystko co w poście więc może odwiedzisz mój blog?
    :)

    i-oonly-live-once.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  113. wasz blog jest po prostu świetny ! kocham go czytać :) notki są bardzo dobrze napisane :p
    mam nadzieję, że mój blog chociaż troche spełnia twoje oczekiwania ;)
    pozdrawiam i zapraszam :)
    http://the-lives-of-two-friends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. ale ślicznota z Ciebie! mam takie same zdanie na temat blogów, zwłaszcza jeśli chodzi o emotki ;))
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Fajnie, że zrobiłaś takiego posta :)

    carlyyy-mblogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  116. Świetny post, ja staram się pisać po swojemu i od nikogo nie ściągać ;P
    Zapraszam - guska0guska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Świetne zdjęcia!

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja sądzę identycznie jak ty w sprawie blogów.
    Ja nie mam lustrzanki, i to nie jest raczej mój główny problem, ale okropne światło :((

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Śliicznie! ♥
    co o tym sądzicie ?
    http://www.youtube.com/watch?v=kjMNXpqmjb4

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja też preferuję pastelowy wygląd :)

    large-wonderland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetne porady! :)
    Też nie lubię miliona emotek w postach. ; )
    Pozdrawiam,
    http://nothing--unique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. porada nr 1 jest bardzo dobra, ja już tak zrobiłam :D
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  123. Bardzo fajne porady i post napewno się przydadzą zdjęcia śliczne

    OdpowiedzUsuń
  124. świetne porady, skorzystam :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com
    obserwacja= obserwacja

    OdpowiedzUsuń
  125. Ja mam bardzo podobne wymagania, a nawał emotikonek po prostu zabija mnie na wstępie i nie przebrnę przez taką treść. I jak jest hei dzisiaj myłam (ops byłam) s kasiom i basiom i wgl fajofsko, to mnie szlag trafia! :)

    emilasmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Kocham śnieg.I mam takie samo zdanie na ten temat jak ty

    OdpowiedzUsuń
  127. U mnie jest sniegu po kolana i szczerze mam go już dość ;/

    http://ula-ulaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  128. Zazdroszczę śniegu!

    http://look-at-me-alex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  129. podoba mi się to sportowo eleganckie połączenie i fajny pomysł na bloga, że prowadzicie go razem :)

    OdpowiedzUsuń
  130. MEEEGA KOCHAMY WAS ;**** superr ;3 zapraszamy do nas, dopiero zaczynamy ;] http://edimadziulaandmikusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  131. Dobre wskazówki :)

    Zapraszam do mnie http://rottenblueee.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Piękne zdjęcia i co twoich wymagań to zdecydowanie się z Tobą zgadzam ! :)
    Czekam na kolejny post ! ♥

    http://fashionneverenough.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. W pełni się z tobą zgadzam :) Najgorsze jest chyba to, że nie można sobie włosów ładnie ułożyć :/ Mój sposób to warkocz lub kucyk.
    Zapraszam do mnie : http://pattypatty1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  134. Racja, tez nie czytam innych blogow tylko te przejrzyste

    OdpowiedzUsuń
  135. Wczoraj założyłam bloga i dziękuję, że wstawiłaś ten post. Martwi mnie jedynie fakt, że nie wiem jak zdobyć czytelników...;c

    OdpowiedzUsuń
  136. Czytałam trochę ostatnio o weryfikacji obrazkowej i radzę jej nie wyłączać ;) Nie bez powodu jest ona wstawiona, a już na pewno nie dlatego, aby utrudniać wpisywanie komentarzy :) Co do reszty to tak, zgadzam się z Tobą. Nienawidzę, kiedy na blogu jest milion emotek pod jednym postem ,bo to naprawdę denerwuje. Wygląd bloga z pewnością wiele świadczy, ale styl pisania również.
    Pozdrawiam ;)
    blueberry-madness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  137. http://nevernevergive.blogspot.com/ ZAPRASZAM DO NAS :-) !

    Macie pięknego bloga , czy podasz jakieś fajne rady na temat bloga jeszcze .? Czy zaobserwujecie naszego bloga , my waszego też ?
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  138. Hej ,
    Jesteścię moimi ulubionymi blo/vlogerkami i bardzo bym was prosiła abyście mi coś dorradziły na moim blogu : simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń