czy lubię swoje imię?



hej kochani!  ♥
Jestem Marianna (dlatego dodałam zdjęcie literki M ) ,lecz 70% ludzi myśli, że Marianna to Marysia - Maria . Nazywają mnie Mery - przez E. I teraz myślę, że jak to przeczytaliście wiecie jak mam na imię haha. Myśleliście kiedyś o swoim imieniu? Ja tak. Moi rodzicie nadali mi imię Marianna. Ale przyjęło się, że każdy mówi do mnie Marysia lub Mery. Nie wiem sama, która wersja najbardziej mi odpowiada, bo myślę, że w pracy nikt nie będzie nazywał Mery, więc zostanie mi tylko Marianna. Jeżeli chodzi o imię, które chciałabym mieć to za każdym razem to się zmienia. Jednak, czasami jest tak, że dane imię po prostu idealnie pasuję do tej osoby. Chociaż pamiętam, że chciałam być Julią, Emilką albo Zuzą. Jeśli miała bym już wybierać sobie jakieś imię to byłoby w języku angielskim, bo polskie imiona niezbyt mi się podobają. 


Chciałabym Wam jeszcze pokazać ten cudowny sweterek! Niedługo zrobię z nim outfit. 
3 majcie się xoxo
A wy zastanawialiście się nad swoim imieniem? Jakie imię do mnie pasuję :) ? 


sweter - klik
_ Mery 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

191 komentarzy:

  1. Ja nazywam się Wanessa i nie za bardzo lubię swoje imię. Innym się podoba, ale mi niezbyt :P Mimo że jest oryginalne wolałabym mieć inne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam mam na imię Weronika. Uważam, że to imię pasuje do mnie, choć średnio je lubię. Nie lubię jak ktoś mówi do mnie Weronika, ale lubię Wera ;D
      Hahhah
      http://weerona-blog.blogspot.com/
      Zapraszam

      Usuń
    2. Ja mam na imię Kamila. Przez pewien czas nie lubiłam swojego imienia ale teraz je kocham! Można do mnie mówić Mila lub Kama :)
      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Usuń
    3. Ja mam na imię Julia. Jak mieszkałam w Polsce nie lubiłam tego imienia bo dużo jest tam Juli i zawsze nie wiedzilam czy ktoś mowi do mnie et xd A tutaj w Norwegii zdecydowanie polubiłam moje imie :)

      juka-juku.blogspot.com

      Usuń
  2. zawsze myślałam,że masz na imię Maria i według mnie Marysia najbardziej do ciebie pasuję:)
    http://about-me-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś nienawidziłam swojego imienia, ale teraz bardzo je lubię, bo wiem, że mogłam trafić gorzej.


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle nie lubię swojego imienia, Karolina. Chciałabym nazywać się Łucja ♥

    http://carollyns.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jak dla mnie to pasuje ci własnie takie jakie masz ew Marysia :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi osobiście podoba się moje imię. Tylko, że na ogół wszyscy mówią do mnie Ala, a później pytają się czy jestem Alicja, czy Alina. Akurat jestem Alicja :3

    http://aliczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wcale nie lubię swojego imienia Angelika, eh nie zbyt mi się podoba ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. nie wiem... no ty jesteś Mery,nie umiałabym zawołać do Ciebie "Marianna!"

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam na imię Dominika. Nawet lubię moje imię, ale jak byłam młodsza to go nie cierpiałam :/
    A jeśli chodzi o twoje imię, to jest wspaniałe! Imię Marianna bardzo mi się podoba, bo nie jest zwyczajne i pospolite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja się do swoejgo imienia przywyczaiłam :) Jest mi wręcz obojętne :D

    KLIK KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. SZCZERZE MÓWIĄC TWOJE IMIE JEST ŁADNE MARYSIA <3 mnie moje równeiż się podoba
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyzwycziłam się do twojego imienia, więc najbardziej mi to dla ciebie pasuje.
    Mi osobiście średnio pasuje moje imię, lecz nie mogę nic innego zrobić, jak po prostu się przyzwyczić.
    Mi również podobają się bardziej angielskie imiona. :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeey masz bardzo oryginalne imię :) Zainspirowałaś mnie tym postem.
    http://wikuuuus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyzwyczaiłam się, że wszyscy tutaj, na blogu nazywają cie Mery i trudno byłoby teraz się przestawić. :) Haha. O wiele lepiej brzmi nazwa Mery and Blue niż Marianna and Barbara. :) Ja lubię swoje imię. :)
    Pozdrawiam! :)

    Antosia-tosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. A mi się moje imię zupełnie nie podoba,aczkolwiek uważam, że pasuje do mnie. Nie lubię strasznie jak ktoś się do mnie zwraca pełnym imieniem czyli Katarzyna. Więc zostaje mi tylko Kasia, bo Kaśka nienawidzę jeszcze bardziej :/
    Gdybym mogła wybierać to pewnie też bym wybrała coś angielskiego albo francuskiego :)

    londons-friend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny sweterek! Ja tak bardzo chciałabym zmienić swoje imię! U mnie w szkole jest pełno Karolin i w dodatku jedna ma tak samo na imię i na nazwisko jak ja -.- Nie podoba mi się to imię jest takie długie haha Ty masz fajne imię i do ciebie w 100 % pasuje i jest oryginalne, nie znam innej osoby mającej tak na imię! Ja jakbym miała zmieniać to chciałabym się nazywać Nilay tak jak moja kuzynka albo też właśnie jakieś angielskie, bo polskie są niezbyt ładne.

    OdpowiedzUsuń

  17. Ja nazywam się Polina, ale i tak większość osób mówi mi Pola więc tak naprawdę nie używam mojego pełnego imienia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. To ciebie pasuję Karolina :D

    karolablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Według mnie pasuje Ci to imię, a zdrobnienie "Mery" jest po prostu śliczne ;)
    Ja nie lubię swojego imienia i też bardziej podobają mi się angielskie imiona.

    sophie-soophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mialam miec na imie ola ale zostalam.agnieszka bo moj tata zapomnial... nie lubie tego imienia a teraz jeszcze bardziej bo czasem utrudnia pewna rzeczy w miejscu gdzie mieszkam.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jak byłam mała to nie lubiłam swojego imienia haha.ale zdążyłam się już przyzwyczaić ;D

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się nawet podoba Weronika - Veronica hah ^^
    Jakoś takie nie wyobrażam sobie siebie z innym imieniem xD No ale napewno by się przyzwyczaił. Jak coś to mi się Nikola podoba ^^

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam na imię Julia! Teraz lubię swoje imię, jednak kiedy byłam mała, nienawidziłam go. Nie nienawidzę nadal jak ktos mówi do mnie "Julka". Wolę "Julia". Co do imienia, zawsze mi się zmieniłao, tak jak tobie. Raz Sonia, raz Lena, raz Emilka.. nie wiem już jakie bym chciała.

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja jestem bardzo zadowolona z mojego imienia , dziadkowie mi je wybrali :)
    i ładny masz sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ma na imię Emilka : ))
    także możemy się wymienić :D
    a sweterek jest śliczny! *_*

    OdpowiedzUsuń
  26. pasuje tobie w zupełności Marysia, ale czy Marianna? ja mam na imię Gabrysia i w sumie mi moje imię odpowiada :)

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. ja raczej lubię swoje imię :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    jola-jolaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam na imię Marta i nie podoba mi się to imię :( Chciałabym mieć na imię Julia, Gabrysia, Amelia czy Ola, jednak tak samo jak ty - ciągle podoba mi się inne. Do Ciebie pasowałoby imię Dominika, Klaudia albo Ola! Na prawdę bardzo mi pasujesz do tych imion :)

    meyssely.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam na imię Adrianna i szczerze mi się podoba, bo nie jest zbyt popularne :)
    Do ciebie pasuje mi Zosia, nie wiem czemu hahah :)
    Śliczny sweterek <3

    http://tanecznedusze.blogspot.com/2014/02/back-to-black.html ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Moje pełne imię to Nikoletta i na prawdę je uwielbiam. Wiele osób myśli, że to to samo co Nikola, ale nie! Nienawidzę kiedy ktoś mówi do mnie Nikola, bo nie mam tak na imię, ale już się do tego przyzwyczaiłam i jedynie nauczyciele w szkole mówią do mnie prawdziwym imieniem. Na szczęście większośc u mnie w klasie mówi do mnie Nika, albo inne przezwiska, który każdy ma w klasie :P

    niuulka-photo-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam na imię Julia.
    Kiedyś mi się nie podobało moje imię a teraz jest okej.
    Moim zdaniem Tobie pasuje imię Marysia lub Julia :D

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny sweterek <3 zapraszam do mnie, mam nadzieje że się spodoba ;) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/plany-na-2014.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Do ciebie pasuje imie Ala

    OdpowiedzUsuń
  34. Też nie lubię swojego imienia, a twoje jest śliczne!


    karo-luusia.blogspot.com
    karo-luusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja mam na imię Izabela - Iza i nie bardzo mi się podoba, ale oj tam :)
    A Ty masz śliczne imię ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja swojego imienia- Zuzia nie lubię za bardzo ale wszystkie zdrbnienia uwielbiam! Och, tak angielskie imiona są ładne, nawet takie Baetrycze w innym języku będzie ładne, np po francusku Beatrice..:)
    Pozdrawiam :*

    cheryose.blogspot.com! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja jestem Magdalena, ale nikt nie mówi do mnie pełnym imieniem, także zazwyczaj jestem Madzia, haha. Albo ewentualnie Magda XD Mi moje imię nie przeszkadza, ale jeśli miałabym zmienić to tylko na angielskie! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny sweterek <3.

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja mam na imię Natalia, ale znajomi mówią na mnie Naja :)

    najaablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ja sie już do mojego imienia przyzwyczailam, ale wolałabym miec Julia lub Łucja, a nie Andzelika ale cóż ;/
    http://pieknemomenty1704.blogspot.com/
    zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ogółem Aleksandra nie jest zła. Ale chciałabym jakieś fajne zdrobnienie,ksywkę. Ola nie ma nic wspólnego z Aleksandrą i zaczęła mnie strasznie denerwować.
    http://kochaj-szanuj-snij.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim zdaniem pasowałoby ci imię Julia, a jeśli w języku angielskim to Sophie, Nina lub Lola. Ale Mery, Marysia jest równie śliczne i oryginalne. Pamiętaj - Normalność jest nudna. Piękny kolor swetra. ♥ ♥

    Mój blog - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  43. Ja mam na imię Joanna i je wręcz kocham. :) Bardzo mi się ono podoba.
    Ciekawy pomysł na post. :3

    OdpowiedzUsuń
  44. Do ciebie najbardziej pasuje Marysia haha :) Ja mam na imię Milena. Takie trochę dziwne imię, ale nawet je lubię.

    http://trusiolog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja swojego imienia nienawidzę. Jest ono baardzo rzadko spotykanym imieniem przez co ludzie, gdy im mówię jak się nazywam, krzywią się.

    adzia-niaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Chciałaś być Emilką ♥ Dziękuję ♥ Ktoś docenia moje imię ♥

    www.wcieniuksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie lubię swojego imienia :( Karolina ughg...
    Ja nie wiedziełam że masz na imię Marianna, zawsze myślałam że Marysia:)


    Zapraszam na nowy post
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  48. Mi się moje imię nie podoba ale mało kto mówi do mnie po imieniu :)
    http://kinia-kiniaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Podoba mi się Twoje imię i wydaje mi się, że bardzo do Ciebie pasuje :)
    Ja mam na imię Julia i uwielbiam swoje imię :)
    Zapraszam na outfit! :)
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Sweterek ładny :) Dałabym Ci na imię sylwia, nie wiem dlaczego.. Ja za Swoim imieniem nie przepadam, wolałabym Ewa. :)

    http://too-young-and-too-old.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja bardzo lubię swoje imię i pasuje ono do mojego charakteru. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/ - zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja bardzo lubię swoje imię: Zuzanna- Zuzie, Zuza, Zuźka, Zuzu :)
    Pasuje do Ciebie imię Marianna <3 Bardzo podoba mi się to imię ^^

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Zawsze myślałam że masz na imię Marysia. A co do Marianny to wiele osób tak myśli że to Marysia, ale moja dyrektorka Ma na imię Marianna i stąd wiem. Ja jestem Małgosia i bardzo lubię swoje imię chociaż wiele osób mówi że pasuje do mnie Edyta. Według mnie najbardziej do Ciebie pasuje Karolina albo Marysia ale Marianna też.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji ładny sweterek i zapraszam do mnie. lifestyle-gogi.blogspot.com

      Usuń
  54. Ja chciałabym mieć na imię Marianna :)


    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ciekawy sweterek. Uważam, że bardziej pasuje do mnie ksywka niż imię. Tak uważam również o Tobie :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. według mnie w 100%pasuję do cb to imię *-*a zdrobnienie Mery jest mega słodkie
    ,ja sama mam na imię Małgosia ,a chciałam bym nazywać się Justyna:?
    Extra sweter czekamy na outfit<3

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja mam na imię Emilka, tak jak Ty kiedyś chciałaś mieć na imię i mnie się moje imię bardzo podoba i nie zamieniłabym go na żadne inne! :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ładne masz imię, ale chyba bardziej pasuję do Ciebie ksywka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja mam na imię Adrianna. Kiedyś nie podobało mi się ono, ponieważ nie jest aż tak bardzo popularne, ani nawet nie ma św. Adrianny czy coś ale już mi przeszło, hahaha. Teraz mi się podoba. Marianna też jest bardzo ładne;)
    pozdrawiam, adriannous.bloogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ja mojego imienia nie lubię, a raczej nie podoba mi się ;p Zuzanna to dla mnie wymarzone imię, ale cóż imienia się nie wybiera..
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Byłam pewna, że masz na imię Maria ;) Fajny post i blog :D

    OdpowiedzUsuń
  62. Myślałam, że masz na imię Marysia. Ale Marysia do cb pasuje.
    Zapraszam: http://mari-maari-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Moje raczej mi się nie podoba, a bardzo chciałabym mieć na imię Blanka, ewentualnie Nadia *o*. Jak coś najwyżej Blanka będę mieć na bierzmowanie. XD

    http://palinablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Ja mam na imię Daniela, z jednej strony odpowiada mi bo mało osób znam z takim imieniem z drugiej strony go nie lubię, bo wołają na mnie Daniel i porównują do zwierzęcia. heh Ale nie zamieniłabym go na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Śliczna jesteś!
    Do ciebie pasuję imię.. Klara <3
    Ja mam na imię Kinga, ale strasznie podobają mi się imiona Alicja, Łucja, Zosia, Zuza <3

    http://thecoolmint.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam koleżankę Mariannę i moja babcia miała też tak na imię :)
    Ja nawet lubię swoje imię - Dominika - tylko mogłoby być krótsze

    OdpowiedzUsuń
  67. Ja mam na imię Maryla i ciężko mi wymyślić jakąś ksywkę.
    Ale od czasu do czasu ktoś nazwie mnie Mańka i stąd właśnie moja nazwa bloga ;)
    Do ciebie pasuje Julia ♥

    marilyn-marilynn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja nazywam się Amanda i nie za bardzo lubię to imię. A miało być Sara, takie piękne, ale nie, rodzice zdecydowali się na Amanda -,- Jednakże nie narzekam, twoje imię też jest ładne :)

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Super imię! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. W końcu się dowiedziałam jak się nazywasz :D pasuje to imie do Ciebie chociaż Zuzka też by pasowało i bardzo mi sie podoba to imie :)
    Ja osobiście do swojego imienia nic nie mam i jest jakie jest, mogę nawet śmiało powiedzieć ze je lubię :D
    Pozdrawiam!
    I zapraszam do mnie na post o tematyce jadłospisu :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Też byłam przekonana, że nazywasz się Marysia xD

    my-world-by-sophie.blogspot.com
    my-world-by-sophie.blogspot.com
    my-world-by-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. ale słodkie te przedostatnie zdjęcie <3
    mi osobiście podoba się twoje imię, pasuje do Ciebie <3
    misiamisiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. hahaha . ja mam Emilka xd :* a i fajny post :* ( subskrubuje na yt <3 c: )

    OdpowiedzUsuń
  74. Nigdy o tym nie myślałam.
    Szczerze mówiąc imienia jakie mają ludzie do nich pasują.
    Też chciałabym mieć imię angielskie. :) np. Jessika ;p

    Zapraszam do obserwacji. ;) Za każdą obserwację odwdzięczam się :)
    http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. A mi zawsze podobało się moje imię <3 Natalia.Nie wyobrażam sobie innego. Marianna to ładne imię, ale fajnie, że wymyślili ci do niego taki skrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  76. A mi tam baaaardzo podoba się twoje imię Marianna-Ariana ,podobnie ♥

    www.my-life-heart.blogspot.com

    www.mia-and-tia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. a ja mam na imię Sandra. bardzo mi się podoba, ale nauczyciele nie mówią Saniu czy coś, tylko Sandra tak twardo, a nie np. jak Agatka,Marysia,Ewelinka :C
    saniaizwierzaki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  78. Ja swoje imię - Aleksandra; Ola uwielbiam i niezamieniłabym na żadne inne! Już w planach rodziców miałam być dziewczynką, w dodatku Olą, i tak wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Ja mam na imię Zuza, ale zawsze chciałam mieć inaczej na imie. Zawsze podobało mi się Łucja, albo Julia :3
    http://zuzka6000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  80. a mi imię Marianna bardzo się podoba :) znam dziewczynę która ma tak na imię i każdy na nią woła "Marianka" moim zdaniem brzmi uroczo :)
    uwielbiam te twoje sweterki! ♥

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. miałam się tak nazywać ale jednak nazywam się Natalia i bardzo uroczy sweterek < 3

    OdpowiedzUsuń
  82. Haha <3 Moja młodsza siostra ma na imie Marianna, ale strasznie nie lubi jak ktoś tak do niej mówi xD Woli "Marianka" :D haha :*

    ______________________________________________
    http://lucy-lucy-blog.blogspot.com/ - zapraszam <3

    OdpowiedzUsuń
  83. Do cb pasowało by mi imię Alicja, tak jak moja kuzynka ;)
    Zapraszam:
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Marianna, łądne imię!
    A jak Blue ma naprawdę na imię?

    OdpowiedzUsuń
  85. Marianna to ładne imię. I na pewno rzadko spotykane więc to cię czyni wyjątkową! <3

    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  86. Odkąd nie zobaczyłam twojego fb myślałam, że masz na imię Marysia XD

    OdpowiedzUsuń
  87. Ja mam na imie Joanna ale wszyscy na mnie mówią Asia ale nie nawidze gdy ktoś na mnie mówi Aśka

    OdpowiedzUsuń
  88. Ja nie lubiłam mojego iminie, ale później zmieniłam zdanie.

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  89. ja jestem Marika i lubie swoje imię

    OdpowiedzUsuń
  90. Ja lubię swoje imię, bardzo ładne zdjęcia, czekam na outfit. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja lubię swoje imię :)

    http://pinkandblue456.blogspot.com//

    OdpowiedzUsuń
  92. Masz ładnę imię ja też o tym myślałam. Pasuje ci Weronika lub Wiktoria.
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja lubię swoje imię :) Twoje też jest ładne, moja mama ma takie :)

    Zajrzysz?
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Ja chciałabym miec na imię Erika...

    OdpowiedzUsuń
  95. ja tam lubię swoje imię :p

    OdpowiedzUsuń
  96. Jak byłam mała to chciałam mieć na imię Oliwia :) Ale teraz jakoś odpowiada mi moje imię :D

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ja mam na imię Julia i bardzo podoba mi się to imie ;)
    jucia-juucia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  98. Kurde, ale długi post -.-

    OdpowiedzUsuń
  99. Ja też cały czas myślałam, że masz na imię Maria :D

    carlyyy-m.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  100. mam na imię Magdalena, nie jest źle, ale moim zdaniem ladniejsze jest Zuza lub Łucja :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Śliczny sweterek <3

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. moim zdaniem do Ciebie pasuje imię Marysia, pewnie dlatego, że już sie przyzwyczaiłam do tego, że tak na Ciebie mówią i tak dalej, ale Marianna to też ładne imię ;)

    juliejuulie1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. Cudowny sweterek. Ja też nie lubię polskich imion ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Według mnie Tobie pasuje właśnie Mery, ale jeżeli to miałoby odpaść to zdecydowanie Julia. Sweterek ładny, tylko te podarcia troszkę nie w moim stylu. Chociaż za każdym razem gdy na nie patrzę to coraz bardziej się przekonuję. Ja mam na imię Milena. I szczerze na ten moment jest mi ono obojętne choć do niego również coraz bardziej i bardziej się przekonuję :)

    Jeżeli komuś się nudzi to zapraszam do klikania na mój profil, aby dostać się na bloga. 0 obserwatorów- jest ciężko, ale dopiero zaczynamy, więc..

    OdpowiedzUsuń
  105. Ja bym Ci dała imie Emilka lub Julia hahha <3

    Obserwuję już od dawna ! Byłoby mi miło gdybyś również zaobserwowała mojego bloga. Przy okazji zapraszam do skomentowania posta u mnie - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/normal-life.html

    OdpowiedzUsuń
  106. I tak ładnie masz na imię. :)

    ________________________________________
    WYGRAJ CONVERSE!!
    http://malinowe-ciasto.blogspot.com/2014/02/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  107. ja mam na imie Emilka. aaeterka to sliczny :*

    mela-melaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Nie lubię swojego imienia :( Karolina ughg...
    Ja nie wiedziełam że masz na imię Marianna, zawsze myślałam że Marysia:)


    Zapraszam na nowy post
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  109. Ja mam na imię Iza (Izabela) i nie za bardzo to imię mi się podoba. Ale królowa Hiszpanii tak miała na imię więc :) Marianna to chyba też Mania :)
    Pozdrawiam <3
    kiciula44.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Ja mam na imię Roksana, trochę nie spotykane imię :D Nie przepadam za nim, chciałabym mieć na imię Marlena :D Moje imię oznacza po persku (?) jaśniejąca, z czym się zgadzam bo lubię zwracać na siebię uwagę XD Do Ciebie Mery pasuje imię hmm no Marysia, po prostu, albo właśnie Marlena :D

    http://cukiereek33.blogspot.com ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  111. Marianna to bardzo oryginalne i piękne imię. pasuje do ciebie Mery,
    a kiedyś "Pani Marianno" będzie super !

    OdpowiedzUsuń
  112. Dla mnie do cb pasuję imię Sylwia lub Weronika
    http://natusia-natusiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetny post! Piękne imię ;3

    http://rooki-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Jesteście młode i bardzo zdolne!
    Powodzenia na przyszłość. Na pewno będę częstszym gościem waszego bloga.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  115. Post jest świetny! I myślę, że Marysia to fajne imię dla cb.
    Zapraszam: http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Ja mam na imię Joanna :p

    OdpowiedzUsuń
  117. Mery do Ciebie ksywka pasuje idealnie. Nigdy w sumie nawet nie zastanawiałam się jak masz na imię. Mery to Mery :)
    Ja mam na imię Paulina, średnio mi się zawsze podobało, dużo ich jest wokół w moim roczniku szczególnie. Ale pasuje mi, do wszystkiego idzie się przyzwyczaić.

    http://steasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Śliczny sweterek. Według mnie pasuje do Ciebie imię Marysia :) Ja mam na imię Wanessa. Nie lubię go i wolałabym, żeby było pisane przez V :c Eh, większość osób mi nie wierzy, że mam tak na imię i to jeszcze przez ,,W" hahaha :D

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. Marianna, piękne imię :)!

    OdpowiedzUsuń
  120. Ja mam na imię Marta i szczerze nie przepadałam za swoim imieniem. Jednak teraz nawet je lubię a jeżeli chodzi o ciebie imię świetnie trafione. Super blog!


    http://mandymandylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  121. świetne zdjęcia wyraźne i przejrzyste jest na czym oko zawiesić. Obserwuje <3

    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ nowa notka+ szukam współ do konkursu
    poprosiłabym też o kliknięcie w baner sheinsaid to dla mnie ważne, odwdzięczam się.

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękne zdjęcia i śliczny sweterek ;) Ja za swoim imieniem nie przepadam, ale w sumie
    nie wiem, jakie chciałabym inne ;)

    http://moimswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  123. A byłam pewna, że jesteś Marysia ;)
    Marianna źle mi się kojarzy ;D czasy gimnazjum ;)
    Lubię moje imię - Klaudia - ale nigdy jakoś specjalnie nad nim nie rozmyślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  124. Wkurza mnie jak ktoś myśli że Marianna to Marysia, z niektórymi imionami też tak jest, a to zupełnie inne imiona.
    Ja mam na imię Kasia, nawet mi się podoba i chyba do mnie pasuje, ale już Katarzyna - okropne ;/

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  125. Moje imię w ogóle do mnie nie pasuje :)
    buźka :*
    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Ja mam na imię Marcelina, dla mnie to imię jest dość dziwne, gdy byłam mała to skracali ' Marcysia, Marysia ' ehh... potem w podstawówce zaczęli do mnie mówić Merry :) ale już tak nie mówią.
    Czasami myślę, że to moje imię jest takie fajne, inne od pozostałych, ale czasami wydaje mi się być okropne... Od małego chce mieć na imię albo Julia, Malwina albo Jagoda *.* to moje ulubione imiona <3

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. Takie pytanko troszkę nie na temat xd Skąd wzięłaś tą tapetę na ścianę ? jest śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  129. Ja mam na imię Maria . I nie za bardzo je lubię. Znajomi nazywają mnie Maryś :3 Co jest fajne <3
    Ciekawy ten post , imię masz super i bardzo oryginalne !

    OdpowiedzUsuń
  130. Świetny sweterek! ;)
    Ja też często zastanawiam się nad swoim imieniem i na jakie bym sobie zmieniła... ale mimo wszystko już się przyzwyczaiłam do swojego imienia i jestem w sumie z niego zadowolona ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. Nie domyśliłabym się :3 ja swoje imię średnio lubię, chciałabym mieć na imię Roksana, Nadia lub Łucja.
    piękne zdjęcia <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  132. ja swojego prawdziwego nienawidzę :c Wole jak mówią do mnie Jolka, drobniej i milej ^^
    .
    .
    .
    http://spontaniczniee-blog.blogspot.com/

    obserwuje :3

    OdpowiedzUsuń
  133. Nazywam się Patrycja. Jednak wszyscy nazywają mnie Pati. Imię samo w sobie nie jest złe :-)
    Przepiękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  134. bardzo fajny post :*
    najkalove.blogspot.com
    najkalove.blogspot.com
    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  135. Fajny post
    http://mojmalywielki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. Moje imię to Michalina. Nienawidzę go ;_; Znajomi mówią na mnie Aśka, co mi się bardziej podoba.
    Przeczytałam kilka postów i mi się spodobały. Bardzo ładne zdjęcia. Więc oczywiście obserwuję! <3
    kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja lubieswoje imie. Do ciebie pasuje mi Lena :o
    http://lolz43.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  138. Mi rodzice dali na imię JULIA. Kiedyś jak byłam dzieckiem nazywałam wszystkie lalki Nicole i chciałam tak mieć na imię. Lecz tak naprawdę to nigdy specjalnie nie przeszkadzało mi moje imię i od paru lat to szczerze powiem, że się cieszę, że mam tak na imię. Imię Julia kojarzy mi się z kwiatami róży :D Nie wiedzieć czemu ? :D
    >> Mój blog <<

    OdpowiedzUsuń
  139. Mam na imię Maja, ale nie wiem czemu zawsze chciałam mieć na imię Laura ;)

    >> http://www.alliceandmaja.blogspot.com/ <<

    OdpowiedzUsuń
  140. Ja lubię swoje imię ^^
    zapraszam do mnie

    http://julia-blooog.blogspot.com/


    proszę kliknij w banner VOGUEC.COM
    dla mnie to bardzo ważne <3
    OBS.=OBS.

    OdpowiedzUsuń
  141. Fajny post zapraszam do mnie http://saraandsarcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. do cb pasowalo by imie Julka :D
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  143. do cb pasowalo by imie Julka :D
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  144. Ja mam na imię Magdalena. ;P Lubię swoje imię, nawet bardzo. Jednak nie cierpię kiedy Ktoś mówi do mnie "Magdalena", wolę "Magda". Natomiast jeśli czytam gdzieś w jakimś protokole, zapiskach czy nawet w artykule na stronie szkoły "Magda Wieczorek", to dostaję szału. Wolę, żeby mówiono do mnie zdrobniale, a pisano o mnie pełnym imieniem. :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. Masz całkiem inne imię, ale bardzo mi się podoba:)

    Pozdrawiam, Ola <3
    http://mylife-aleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Fajne masz imie ;)

    http://raspbberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Masz naprawdę śliczne imię :D
    ja mam Joanna(Asia) i nie zbyt je lubię. ..

    joanna-passion-life-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  148. Ja nie lubię swojego imienia :)

    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/

    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  149. Mi się też bardzo podoba imię Julia i dlatego wzięłam je sobie na bierzmowanie :))

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Mi moje imie pasuje ;)

    look-at-me-alex.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  151. fajny blog :)) zapraszam na mojego chciałabym się jakoś rozkręcić ;) emilyy-emilyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  152. Ja nad swoim imieniem się w ogóle nie zastanawiałam ;)

    l0veeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  153. Uwierz mi, kiedy wyjedziesz za granicę zatęsknisz za swoim imieniem. Mam na imię Karolina, ale w NY raczej się nie sprawdzi, dlatego Karlajn. Marianna? Cóż, nie jest takie złe. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.damon-moim-uzaleznieniem.blogspot.com/ wejdziesz?

      Usuń
  154. Ja mam na imię Maria , Marysia ale odkąd mieszkałam troche w USA wszyscy (nawet juz rodzina w Polsce) mówią do mnie Mary :3 Mi sie podoba:) Rodzice czasem tez mówią do mnie Mania

    OdpowiedzUsuń
  155. Ja dostałam imię Milena,chociaż na początku miałam być Ania.Strasznie się cieszę,że rodzice jednak nazwali mnie Milena,bo imię Ania nie za bardzo mi się podoba :) Najbardziej lubię jak mówi się do mnie Milena,Milenka,Milcia,albo Milka,byle tylko nie Mila,to jakoś mnie denerwuje :D
    Co do imion,to bardzo podoba mi się imię Dominika,Kornelia,Amelia i Magda :3

    moje-kolorowe-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  157. Ja dostałam imię Oliwia , chociaż miałam mieć na imię Diana :) Moje imię mi się zbyt nie podoba kiedyś go nawet nie cierpiałam xD Każdy do mnie mój Oli lub Obliwion xD
    Co do imion to bardzo podoba mi się imię Nikola , Paula lub Angelika :)
    Bardzo chciałabym mieć któreś z tych imion wymienionych powyżej :)

    OdpowiedzUsuń
  158. Mi się bardzo podoba moje imię i jeszcze do nie dawna nie dopuściłabym myśli, że mogłabym mieć inne, ale teraz zaczęły mi się mega podobać: Asuna i Eliza.
    Myślę, że bardzo oryginalny i fajny pomysł na post! :)
    no i zapraszam przy okazji do mnie:) dopiero zaczynam pisać bloga, więc przydałaby mi się jakaś opinia o tym co już stworzyłam i czy ciągnąć to jest dalej sens =) koktajlowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  159. Moje imię to Paulina. Podoba mi się bardzo za to, jak mówią do mnie Paula.
    Zapraszam na mój blog
    paulaaa-blog.blogspot.com
    Dopiero zaczynam, więc jak mnie zaobserwujecie to na pewno się odwdzięczę :))

    OdpowiedzUsuń
  160. Heej :D
    Ja mam na imie Ola i właściwie lubie to imie.
    Dopiero zaczynam ale zapraszam do mnie http://mydreams-alexblog.blogspot.com/
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  161. ja mam na imie magda i jakos uwazam, ze pasuje do mnie :) piekny ten twoj sweterek :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  162. fajny sweterek
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Świetny sweterek *.*
    http://stay-positiveee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Myślę że pasuje do ciebie imie Ola, Paula, Zuza ale przyzwyczaiłam się już do przesłodkiej Mery ;)

    cheerie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  165. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  166. Moim zdaniem pasuje ci imię Zuza. Patrząc po zdjęciach i filmikach wydajesz się być "pozytywnie pojebana". A to imię idealnie pasuje do takich osóbek <33 ~Neko

    http://nekoandusagi0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  167. Ej, dopiero teraz się dowiedziałam, że masz na imię Marianna O.o Ale Zuza albo Julka też do ciebie by pasowały ;) Ja cały czas zastanawiam się, jak chciałabym mieć na imię, fajnie by było np. Melody, ale polskie imiona też są śliczne xx

    OdpowiedzUsuń
  168. Bardzo ładne imię :) Obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  169. Bardzo, bardzo podoba mi się Twoje imię. A tak, zdrobnienia do imienia Marianna to : Marianka, Marynia i Mania. Ohh po prostu je uwielbiam! ♥ Ja mam na imię Klaudia i zastanawiam się jak inaczyj można do mnie mówić. Oczywiście rodzina mówi mi Klaudusiu, Klaudyniu, Klaudynko, ale mi chodzi o coś bardziej oryginalnego. Pewna znajoma (również Klaudia) uparcie nazywa mnie Klanią, lecz szczerze powiedziawszy nie odpowiada mi to zbytnio. Także jeśli ktoś ma jakieś pomysły co do oryginalnego zdrobnienia do imienia Klaudia, to bardzo proszę napisać, a będę niezmiernie wdzięczna. Pozdrawiam! xoxo ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja koleżanka Klaudia, nazywa siebie Claudette, nie jest to zdrobnienie, ale fajnie brzmi moim zdaniem :)

      Usuń
  170. fajny ten pomysł z literkami, możliwe, że wykorzystam ten pomysł do swojego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  171. Ja mam na imię Pola, dziwne co nie ;) Kojarze Was ze szkoły, moze Wy tez mnie kiedys widziałyscie bo w całej
    szkole jest tylko jedna Pola, bardzo fajny blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  172. Ja mam na imię Pola, dziwne co nie ;) Kojarze Was ze szkoły, moze Wy tez mnie kiedys widziałyscie bo w całej
    szkole jest tylko jedna Pola, bardzo fajny blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  173. Śliczne zdjęcia :) Ja mam na imię Greta i nienawidzę swojego imienia :(

    W wolnej chwili zapraszam do mnie: http://my-cheerful-world.blogspot.com/ - nowy post

    OdpowiedzUsuń
  174. Fajny post , ładny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  175. Ja mam na imię Justyna i uwielbiam swoje imię :D

    OdpowiedzUsuń
  176. moje imię Paulina nie zawsze mi się podobało np. jak byłam mała to go nie lubiłam ale teraz sądzę, że jest okey. Ale tobie pasowałoby imię ola, paula, julia lub coś angielskiego
    PS. Sama wole mieć angielskie imie ale da sie przerzyć

    OdpowiedzUsuń
  177. Ale z was debilki

    OdpowiedzUsuń
  178. mery jesteś bżydtka i nieładna. blu jest piękniejrzsza od cię a imienię mariana to jest takie stare a ty hyba nie jesteź bąbcią co nję?

    OdpowiedzUsuń
  179. Ten sweter jest boski! Robię sobie podobny na drutach!

    OdpowiedzUsuń
  180. Jak zakryjesz M w swoim imieniu to wyjdzie arianna ♥

    OdpowiedzUsuń