happy!


heji! 
Jak u Was humorki ? Dopadło Was przesilenie wiosenne? U mnie już lepiej. 
Jeśli macie chandrę i kiepski humor polecam obejrzeć bardzo optymistyczny teledysk Pharella Williamsa "HAPPY". Od razu poprawia nastrój, aż chcę się tańczyć skakać
Pewnie wiecie, że Pharell nagrał teledysk , gdzie tańczą zwykli ludzie i pokazują jacy są szczęśliwi. Potem powstał 24 godzinny teledysk na stronie piosenki. Teledysk zainspirował ludzi na całym świecie i wszyscy teraz nagrywają swoje wersje. W Polsce powstało kilka teledysków na ulicach różnych miast , ale moim faworytem jest Łódź! Ale kreatywność, energia i radość. Widać, że są HAPPY :))))))))))))) 

Oto Pharell w oryginale: 






A oto Łódź: 



Jeśli teledysk Wam nie pomógł i ciągle jest Wam smutno i macie chandrę, mam kilka sposobów na natychmiastową poprawę nastroju: 

- przytul się mocno do kogoś kogo kochasz <3
- pobaw się z psem lub kotem (jeśli masz oczywiście takiego:)
- zmęcz się: pobiegaj, potańcz, poskacz. Wysiłek fizyczny wyzwala endorfiny , czyli hormony szczęścia. 
- posprzątaj: to metoda mojej mamy, zawsze jak jest wkurzona to łapie się za odkurzacz :)
- zjedz kawałek czekolady, najlepiej ciemnej, ma dużo magnezu, który pomaga na stres. 
- weź gorącą kąpiel z olejkami aromatycznymi, spokojną muzyką i świecami, to na pewno ukoi nerwy
- napisz list sama do siebie i wypisz tam wszystkie dobre rzeczy, które Cię w życiu spotkały, napisz list (możesz go wcale nie wysyłać) do kogoś , komu jesteś za coś wdzięczny, wypisz za co. 
- zrób jakiś dobry uczynek, nawet drobny. To też poprawia nastrój. 


A Wy macie jeszcze jakieś sprawdzone sposoby na walkę ze stresem i uspokojenie się?  Dla autorki najlepszego pomysłu PREZENT-NIESPODZIANKA :)


czapka:  nie wiadomo skąd/Sweterek w gwiadki KILK/ naszyjnik H&M




Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

175 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie dobrana czapka i sweterek. Śliczna jesteś- mała modeleczka :3
    http://little-directionersworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam taką samą czapkę wiesz? :33
      jak zwykle śliczna :c
      dobre sposoby ^^
      przemyslenia-arbuuuza.blogspot.com

      Usuń
    2. Ja mam podobną czapkę :)

      http://camille-and-camille.blogspot.com/

      Usuń
    3. świetne rady, na pewno z korzystam! Sweterek śliczny <3
      nayy-naay.blogspot.com

      Usuń
  2. kocham tańczyć, śpiewać i wygłupiać się z psem, a przytulanie zawsze pomaga! :* ale z ciebie słodki uszatek :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta piosenka jest super :D
    Śliczne zdjęcia *____*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ty śliczna jesteś! :-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny sweterek ;3
    horanek-horanek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jezuu jesteś śliczna ! do twarzy ci w czerwonym :)
    uważam ze teledysk jest świetny :) chociaż przez te pare minut mozemy zobaczyć uśmiech ludzi :)

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja kiedy jestem zdenerwowana to albo jem, albo piłuję sobie paznokcie ._. Nie wiem dlaczego, ale to mnie jakoś uspokaja XD

    http://gabby-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham kąpiel z olejkami! Mi także bardzo przypadła do gustu wersja ,,Happy'' z Łodzi! :)

    nowy post - julalula.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. oj moim takim sposobem na ukojenie nerwów jest ubijanie jajek bo wtedy tak się wyżywam na tych jajkach a przy okazji ubijam jajka na bitą śmietane ! huhu :D

    http://karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham tańczyć<3a ta piosenka zawsze poprawia mi humor nawet w najgorszym dołku:D
    świetna czapka...na pewno jest cieplutka i milusia

    http://muszesandmuszes.blogspot.com/
    Nowy desing :>
    http://muszesandmuszes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pomysł na stres ?
    Na pewno aktywność fizyczna- przykładowo gra w kosza. Trzeba skupić się na tym co jest ważne w grze. Ja jem też czekoladę z orzechami. ;3
    Świetnie wygladasz !
    neopolitanxdreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pieknie wychodzisz na zdjęciach ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. jeju slicznie wygladasz ;) nie widzialam tego teledysku ;o

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylówa słodko ci tak
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    Może was coś zainteresuję?

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładne zdjęcia :3
    Dla mnie najlepszym sposobem na uspokojenie jest muzyka mojego idola, gorąca kąpiel, przytulas i pocieszenie od bliskiej mi osoby czy chociaż zwykły uśmiech oraz zdjęcia.
    To sprawia, że znów chce mi się żyć! :>

    OdpowiedzUsuń
  16. super post, piosenka super *.* pięknie wyszłaś na zdjęciach! :D

    http://alexandrinemarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dobre porady na poprawę samopoczucia :) Ładne zdjęcia ;)

    www.devooted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweterek ;)
    + pierwsze zdjęcie jest cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Meryy <3
    ale sliczna czapa <333
    http://warrior-14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cały dzień słuchałam tej piosenki, wchodzę na Waszego bloga- i oto ona. Uwielbiam ją! Sprawia, że mam uśmiech na twarzy! :)
    Świetna czapa, na pewno jest ciepła i 'milusia' :)

    pastelowe-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tą piosenkę :p ja kiedy jestem smutna nie uszczęśliwiam się na siłę. Włączam smutny film, płaczę i wtedy o wiele szybciej mi przechodzi niż gdybym miała robić wszystko żeby być szczęśliwą ;)
    www.adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Walnąć w poduszkę lub iść spać. :)
    Zapraszam do mnie: http://mari-maari-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pozytywne zdjęcia! A teledysk cudowny ♥

    http://gabaa-gabiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna ; *

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. HAha super te filmiki! NApewno skorzystam z tych pomysłów ;)

    pozdrawiam Nika♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Filmiki nie do końca poprawiły mi humor.
    Moim sposobem jest... nauka. Tak! Kiedy zajmę się nauką, skupię się to nie dość, że jestem przygotowana na zajęcia- to jeszcze się potrafię się uspokoić i po nauce mam lepszy humor!
    Ale nauka- tylko na poprawienie humoru :D
    Zapraszam na wywiad z Sarą!
    julie-juliees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi też podoba się Łódź :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham tą piosenkę ♥

    www.my-life-heart.blogspot.com


    www.mia-and-tia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Cześć ! Dodałam cię do listy blogów , na które często zaglądam <3
    czy mogła byś dać po sobie znak w komentarzu ?
    http://loovki.blogspot.com/
    Pozdrawiam Zuza <3

    OdpowiedzUsuń
  30. ja zawsze jak jestem zestresowana łapię za poduszkę i wykrzykuję to co mnie wnerwiło jest najcudowniejsze na świecie :) pomaga <3

    mój blog-klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Ślicznie wyglądasz :)
    Uwielbiam tą piosenkę xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaka śliczna czapeczka! Ja uwielbiam tą piosenkę :O
    daydreamin-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ślicznie wyglądasz ;) Mi buźka się uśmiecha jak widze tych wszystkich tańczących ludzi.
    Preferuję ćwiczenia - skakanka, brzuszki, cokolwiek. To własnie poprawia mi humor :)

    too-young-and-too-old.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja gdy jestem zestresowana robię sobie cieplutkie kakałko z bitą śmietaną i posypane startą czekoladą, wygodnie kładę się do łóżeczka i dzwonię do mojej kochanej przyjaciółki, która zawsze mnie pociesza i wywołuje uśmiech na twarzy. Po rozmowie oglądam jakąś śmieszną komedie, śmiejąc się tak, aż boli mnie brzuch :)

    Świetna piosenka :)
    http://wobiektywieaparatuxxx.blogspot.com/
    OBS=OBS

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post <3

    http://raspbberry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja gdy tańcze pozbywam się stresu !
    sliczne zdjęcia u mnie już nie ma śniegu .ZERO
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam tę piosenkę! :) Ja też w smutne dni lubię napisać list do samej siebie. A mój inny sprawdzony sposób, to oglądanie zdjęć z dzieciństwa, na nich bardzo dobrze widać jak wszyscy Cię kochają i jaki z Ciebie szczęściarz! To naprawdę pomaga :)

    http://dreams-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna czapka i dobre pomysły :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna ta czapka!
    Uwielbiam tą piosenkę!
    I znam tą akcję to jest naprawdę świetne!

    thecoolmint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. hej super post zapraszam do mnie obserwacja=obserwacja
    inspirations-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Oglądam ten teledysk w wykonaniu Łodzi i uśmiech mi z twarzy nie z chodzi, to świetna inicjatywa nagrać coś takiego, a ile przy tym zabawy! ((;
    http://kolooorowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Moim sposobem na smutek jest włączenie TV lub słuchanie muzyki patrząc się w głąb pokoju ^^

    adzia-nika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. moim sposobem jest przeczytanie jakieś ciekawej książki ponieważ wtedy zatracamy się w niej i nie myślimy o własnych problemach :) dobrym sposobem jest również oglądnięcie serialu/filmu lub posłuchanie ulubionej piosenki ^^ haha ta czapka jest przesłodka :3
    http://mikamiikaa.blogspot.com/ - nowa notka

    OdpowiedzUsuń
  44. jestes taka śliczna . <3
    mi na stres najbardziej pomaga malowanie się. ponieważ wtedy mysle tylko o tym aby dobrze wygladac, ale maluje sie sama dla siebie. ;))
    czasami sobie lubie jeszcze poćwiczyć, to tez mi bardzo pomaga. ale najbardziej polecam wszystkim na sters aby poszli na spacer, powdychali świeże powietrze ;D to jest najskutelniejszy i najzdrwoszy sposób xd

    OdpowiedzUsuń
  45. Rzeczywiście Łódź wymiata! XD
    Ja na zły humor polecam fanpage "Doge" hahaha. Trochę dziwny sposób aczkolwiek inny od wszystkich :D

    ♥MÓJ BLOG - KLIKNIJ:)♥

    OdpowiedzUsuń
  46. cudowna Mery ♥
    śliczny sweterek! :)

    valia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Swietny post :)
    Moim sposobem jest obejrzec film lub po prostu pojsc spac haha :p
    Moj blog-kilk!
    Moj blog-kilk!
    Moj blog-kilk!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale fajny post :)
    Piękne jesteś ;)!

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam taką samą czapkę! Jak będę smutna czy coś.. to sobie o tym poście przypomnę :))
    http://livethemoment1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ostatnio zakochałam się w tej piosence :D Zawsze jak rano wstaję o 6:45 o szkoły to ją puszczam i sobie tańczę i szykuję się :D MOże to dziwe, ale jak ona leci to nie da się nie poruszać, bo jest taka chwytliwa! Dlatego jej słucham zawsze rano.

    Można zgasić światło, zapalić świczki i pograć delikatnie strunowo na gitarze, bądź poczytanie książki :) <3 O taaak *u* coś, co kocham..

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna czapka^^ moim sposobem na smutek jest muzyka. Kiedy jest mi źle i smutno sięgam po słuchawki(w tym przypadku takie same jak Mery:)) iphone'a lub ulubioną płytę, włączam i szaleje po całym domu :)))

    tinitalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajna ta piosenka :D Humor poprawia na maksa! Ładny sweterek ;)
    Zapraszam! ----> http://patricia-believe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Poprawił mi humor ten teledysk. Śliczne wyglądasz na zdjęciach! Mój sposób na stres? hmm Najczęściej np. przed jakimś ważnym sprawdzianem, wieczorem staram się wyluzować i nie myśleć o tym, zaparzam gorąco herbatę, biorę coś słodkiego i oglądam jakiś film (komedie) lub Sam&Cat na kinomanie. Ten serial zawsze poprawia mi humor. Lubię też pod koniec dnia opisać w pamiętniku co zdarzyło się miłego w tym dniu. Dobrym sposobem jest też książka, jak zaczynam coś czytać totalnie zapominam o wszystkich problemach. Zapalenie dużej ilości świeczek też pomaga, w małym stopniu co prawda ale patrzenie się na ogień świecy uspokaja. O i słuchanie ulubionej muzyki to chyba najlepszy pomysł na zrelaksowanie się po ciężkim i stresującym dniu. :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, że się tak rozpisałam xd :)

      Usuń
  54. Jak jest mi smutno to proszę tatę żeby mnie przytulił i np. Pomógł w pracy domowej. Robię też DIY na poprawę humoru :) wczoraj np. Zrobiłam kakao z pianką i długo dłuuuugo sie kompałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kąpałam oczywiście a nie kompałam XD

      Usuń
  55. Mi zazwycza pomaga kamera . Biorę ją i zaczynam nagrywac jakiegoś vloga :) .

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie uspokaja łóżko, kakao i dobra książka.
    Polecam wszystkim! <3

    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia ,ale to tylko dlatego , że to Ty jesteś taka śliczna <3 Zazdroszczę Ci urody ♥♥Podzielisz się? Pomysły bardzo przydatne. Ja zazwyczaj biorę gorącą kąpiel z bąbelkami , obok mam świeczki , kawałek :Happy" i w ręku jakiś słodycz. Przed snem piszę w pamiętniku,ale gdy jestem smutna najbardziej pomaga mi malowanie.. Tak dziwne,wiem.

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    alex-bloguje.blogspot.com

    wejdź , komentuj, obserwuj !

    Z.a.L.e.Ż.y M.i

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  58. Gdy jestem smutna dzwonię bo koleżanki i przyjaciółki żeby przyszły do mnie. Włączamy w moim pokoju muzykę na max'a stawiamy aparat ze statywem, nagrywamy siebie i robimy sobie zdjęcia na, których się wygłupiamy głupio tańczymy i śpiewamy przy czym okropnie fałszujemy XD A potem same siebie oglądamy i słuchamy. Po prostu boki zrywać z samych siebie :D

    margolciablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja kiedy się stresuję dzwonię do mojej przyjaciółki najczęściej przez skype, opowiadam jej o tym, ona mi pomaga i w końcu zaczynamy się śmiać z tego stresu. Po prostu obracamy razem to wszystko w żart. Bez mojej przyjaciółki nie poradziłabym sobie z żadnymi problemami. :)

    http://jem-placka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Śliczne zdjęcia <33 kckc
    U mnie też "przesilenie wiosenne". Luubię tą piosenkę!

    szczera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Stres rozładowuję przede wszystkim na ludziach, haha. Kiedy bardzo się czymś denerwuję, lubię o tym mówić na głos. Dzięki temu zawsze czuję się odrobinkę lepiej :)
    Drugim sposobem na poradzenie sobie z negatywnymi emocjami, jest tańczenie po całym pokoju w rytmie ulubionej muzyki. Robię różne wygibasy, głupawe miny do lustra, śpiewam. Wygląda to komicznie.

    Zapraszam na mojego bloga:
    itslonelythings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Gdy mam zły humor lubię po prostu wrzeszczeć. Zazwyczaj robię to do poduszki jednak czasem zdarza mi się na kogoś nakrzyczeć. Mimo wszystko po krzyku następuje ulga i poprawa humoru Poza tym pomaga mi oczywiście pieczenie ciast. Tak mnie to zajmuje że zły humor zastępuje duma z samej siebie no i oczywiście uśmiech.
    Bardzo fajny post, ciekawy temat no i zakochałam się w tej piosence. Pozdrawiam
    http://zuandwikki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Haha ja czytałam w jakiejś gazecie, że nastrój poprawiają nam zdjęcia słodkich zwierzątek haha :D
    Mega pozytywni ludzie! :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. śmieszna czapka pewno cieplutka < 3

    OdpowiedzUsuń
  65. Swietna piosenka. :)
    Wg mnie zależy od człowieka, co mu na stres pomoże. Ja najczęściej słucham piosenek, które poprawiają mi humor. Lub zapisuje na kartce za co jestem zła, co się stało, a następnie wyrzucam ją... :)

    koffam-zelki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Ale fajna piosenka :)
    Śliczne zdjęcia Mery :*

    olyy-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Mi zawsze pomaga słuchanie muzyki,oglądanie waszych filmików,czytanie waszego bloga. A ze stresem radze sobie gdy jeżdżę konno :)

    OdpowiedzUsuń
  68. Na zły humor otwieram okno na oścież, włączam głoooośno muzę, skaczę po pokoju i myślę o błahostkach żeby nie myśleć o tym czemu jestem smutna i że w ogóle jestem smutna :3
    Czasami włączam też jakieś głupie, śmieszne filmiki, (żeby się posmiać! :) ) albo bajeczki dla dzieci i się z nich śmieję (nie chodzi mi o Disney Channel, ale np. Mini Mini i takie gusta ^^)

    OdpowiedzUsuń
  69. słodkie zdjęcia *.*
    kocham tą piosenkę :)))

    merry-merrry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Prześliczne zdjęcia ! ;*
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Ja jak sie stresuje to dzwonie do kolezanki i opowiadam jej o wszystkim, lub pije gorace kakao i rysuje swoje wlasne wyobrazenie jak wygladam. Czasami slucham muzuki i leze na lozku i nic nie robie poza tym :) Lubie tez przeczytac choc kilka stron mojej ulubionej serii ksiazek czyli Heartland!

    http://dominikaday.blogspot.com/ <--zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  72. Ale fajna czapka! Post świetny ;)
    Zapraszam: sophie--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Moim najlepszym sposobem na smutek jest muzyka! Podśpiewuje ją sobie praktycznie cały czas. Albo gram na jakimś instrumencie albo pisze opowiadania lub posty na bloga! Zapraszam do mnie.
    http://sophieti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. kocham tą piosenkę dodaje tyle pozytywnej energii ♥ ♥ ♥
    śliczny sweterek :)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. kocham tą piosenkę dodaje tyle pozytywnej energii ♥ ♥ ♥
    śliczny sweterek :)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. my tańczyliśmy do tego na studniówce w przedstawieniu :)
    noemisoul.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  77. A jezeli chodzi o sposób na stres i na poprawienie sobie humoru polecam książkę `Bądź swoją siłą przez 365 dni roku` Demi Lovato.

    OdpowiedzUsuń
  78. Dziś jestem bardzo szczęśliwa! Piosenka bardzo wesoła, lubię ją.
    Odwiedź mnie:http://world-girls1.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  79. Jak mi smutno to czytam waszego bloga , rozmawiam z kimś , zajmuje się czymś co lubię , idę na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  80. Gdy jest mi smutno to lubię się położyć na łóżku i po prostu wypłakać- wypuścić z siebie emocje.
    Śliczny sweterek <3

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. W życiu wiele przeszłam,ale zawsze wiedziałam ze mogę liczyc na przyjaciół :-) Moja metoda to wygadanie się bardzo zaufanej osobie,a przede wszystkim usiąść sobie i przemyśleć wszystko dokładnie,dlaczegi się stresujemy itp.,można także pobiegać :-)

    OdpowiedzUsuń
  82. My takie same z Gorzowa mamy. Uważam że takie coś jest fajne.

    http://olga-olllga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. Mam taką samą czapeczkę ♥ Teledysk Łodzi ♥
    http://czokoabas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Świetne pomysły na "uszczęśliwienie" :)

    Mój sposób na radzenie sb ze stresem to: użycie wyobraźni!
    Mianowicie stwarzam w wyobraźni swoje miejsce marzeń i odwiedzam je kiedy się stresuję ;) Takim wymarzonym miejscem dla mnie jest tropikalna plaża na której towarzyszy mi zapach oceanu i puszysty piasek po którym chodzę na boso! :) To miejsce jest takim moim "sekretnym miejscem szczęścia" Jest to taka przystań, do której zawsze mogę wrócić; zawsze kiedy będę potrzebować :)

    OdpowiedzUsuń
  85. Fajne rzeczy <3 zapraszam do mnie mam nadzieje że się spodoba ;D http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/outfit-3.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  86. Śliczny sweterek!

    immortal-hell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Gdy mam natłok stresu w szkole i nie tylko, tyle na głowie, że nie da się wytrzymać ani poukładać tego wszystkiego w głowie, to wieczorem przed snem, gdy uporam się z obowiązkami i wiwm, że wszystko już zrobiłam- leżę w łóżku i dzielę dzień na dobre zdarzenia i te złe, porządkuję męczące mnke sprawy i to mnie uspokaja. Wtedy jakoś mam pozytywną energię na następny dzień i wierzę, że będzie lepszy :)))

    OdpowiedzUsuń
  88. Ta piosenka jest bardzo fajna ;D

    amcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. Śliczne zdjęcia ♥
    Uwielbiam piosenkę Happy! W Krakowie chyba też skręcili taki filmik. Genialne :D

    http://aniaas-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Moim sposobem jest robienie Kogiel-Mogiel bo tak szybko musisz mieszać
    natusia-natusiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Faktycznie jaki pogodny i wesoły teledysk. Aż się chce tańczyć!
    Moim najlepszym sposobem na smutek jest zabawa z moją córką. Nic mi bardziej nie poprawia humoru jak jej szczery śmiech. I zawsze wtedy sobie myślę, jak to wspaniale że ją mam. Ma tylko rok, a daje mi radości najwięcej na świecie <3

    http://steasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  92. Śliczny ten sweterek <33 Czapka sweetaśna <3

    Pozdrawiam i Obserwuję ! Byłoby mi bardzo miło gdybyś zrobiła to samo u mnie ♥ Zapraszam również do skomentowania nowego posta - http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/2014/02/kocham-cie-ile-te-sowo-tak-naprawde.html

    OdpowiedzUsuń
  93. Śliczna ! Świetnie pomysły :) Moim sposobem jest jeszcze czytanie książek i słuchanie swojej ulubionej muzyki, taniec, albo zwykły spacer z przyjaciółmi ! :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  94. Świetnie wyglądasz. :D


    zapraszam! ania-and-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. U mnie jest teraz cuudownie! Kocham tą piosenkę. <3
    Śliczna czapa. :))

    http://soylena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Jaki ślicznutki sweterek. On sam mi poprawił humor, tak samo jak twój szeroki uśmiech ;))

    sanuee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. Muzyka zawsze poprawia mi humor i relaksuje...ale tak według mnie świetnym sposobem na relaks jest zdobywanie nowych umiejętonści! <33

    http://linfashionn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. Śliczna jesteś <3
    http://wiisia-wisiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Ta czapka awww <3
    Mi humor poprawia kilka rzeczy:
    Wasz blog,ask,instagram,zawsze jak tam wchodzę to ty jesteś taka uśmiechnięta i ja też się wtedy zaczynam szczerzyć do monitora XD, albo pisze coś do siebie.Np. za co jestem zła i dlaczego,bo może nie warto się tym przejmować? Oczywiście mam też przyjaciół na których mogę liczyć,za to ich kocham! Albo wkładam buty i idę się przespacerować nad morze,usiąść na piasku,powygłupiać się,pomyśleć,że ludzie mają dużo gorzej ode mnie,powyobrażać sobie,że jestem daaalekooo stąd :)

    OdpowiedzUsuń
  100. zapraszam do nas <3

    http://imaltarsyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  101. Mi humor poprawia nawet najmniejsza rzecz . Każda sekunda , minuta jest czymś niezwykłym . Z kazdą chwilą mój humor jest co raz lepszy . Nawet te smutne sytuacje poprawią mi humor . Wiem , dziwne to , ale każda nagatywna sytuacja ma ukryty szczęśliwy sens . Humor mogą poprawić nie tylko sytuacje , ale też osoby dzięki , którym na mojej twarzy pojawia się uśmiech .Są ważne . Dlatego sądzę , że między innymi życie dostarcza mi szczęścia , bo jest to największy dar jaki mogłam dostać od losu :)
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  102. JEJU DZIEWCZYNY JESTEŚCIE NIESAMOWITE! INSPIRUJECIE, MOTYWUJECIE! JESTEŚCIE NAJLEPSZE! WASZE ZDJĘCIA W TYM I INNYCH POSTACH SĄ CUDNE! DZIĘKI WAM ZAŁOŻYŁAM BLOGA, A TAK NAPRAWDĘ NIGDY BYM TEGO NIE ZROBIŁA. DOMYŚLAM SIĘ ŻE TEGO NIE PRZECZYTACIE, CHOCIAŻ BARDZO MI NA TYM ZALEŻY. JESTEŚCIE NIESAMOWITE! KOCHAM WAS ! <3 MATKO JUŻ NIE WIEM CO MAM PISAC BEZ WAS JEST MI SMUTNO, A DZIĘKI WAM CZĘŚCIEJ SIĘ UŚMIECHAM. JESTEŚCIE PRZEŚLICZNE! NAJLEPSZE!
    NIE, TO NIE JEST "REKLAMA" MOJEGO BLOGA, PISZĘ PO PROSTU TO CO MYŚLĘ. I DŁUGO UKŁADAŁAM W MYŚLACH CO NAPISAC, A TERAZ JECHAŁAM "PROSTO Z MOSTU" I NAPISAŁAM CAŁĄ PRAWDĘ. ;*
    POZDRAWIAM CIEPŁO. BUZIAK ;*
    JULIA.
    juliajuliaa5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  103. kocham tą piosenkę, daje tyle pozytywnej energii ♥
    śliczny sweterek :)

    http://joanna-passion-life-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. Jak tańczę, to zawsze mam dobry humor.
    Teledysk z Łodzi fantastyczny. Mery jesteś prześliczna
    i tak pozytywna jak ta piosenka !

    OdpowiedzUsuń
  105. mój brat strasznie uwielbia tą piosenkę!
    zresztą mi też się podoba ;))
    piękne zdjęcia <3

    http://ilona8922.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  106. Jest mi miło czytać i oglądać wasz blog zdjęcia są super wyglądasz pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  107. Fajny post! podollblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  108. Śliczne zdjęcia <3
    http://everwillbefine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Jak obejrzałam teledysk do tego z Łodzii to byłam zachwycona. Bardzo podoba mi się przesłanie:)
    Ślicznie wyglądasz, z resztą jak zawsze ♥

    pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Jaki fajny ten teledysk <3 i czapke kiedyś taką miałam ale z uszkami króliczka :)

    OdpowiedzUsuń
  111. piosenka i teledysk mega♥ u nas też nagrali :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Jaka czapka <3
    Moja Mama też zawsze sprząta i radzi to samo mnie, ale ja wolę korzystać z innych sposobów :D

    OdpowiedzUsuń
  113. Świetny post! Zaraz pobiegne na spacer z psem :)
    www.ola-and-nikola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie widziałam tego teledysku z Łodzi ^^ Świetny !

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  115. Od razu m się humor poprawił!
    Polecam również Kraków ^.^
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  117. Nie wiem czy to nie będzie obraźliwie ale wyglądasz po prostu słodko w tym białym puchu na głowie :)
    Mam wersję tej czapki w kolorze brudnego czarnego i ekri ;)
    Jestem fanką Pharrell'a i miło mnie zaskoczyłaś z napisaniem o nim :)
    Co do sposobów na poprawienie sobie nastroju, jak dla mnie najoczywistszym jest słuchanie muzyki. Jakiej kolwiek, najlepiej na słuchawkach. Ja w tedy próbuję sobie wyliczać ile i jakie instrumenty słyszę w piosence. Albo oczywiście śpiewam niczym artysta na scenie, to jest chyba najlepszy sposób :)
    pozdrawiam :DDD
    ☾ http://empire-ofstyle.blogspot.com/ ☽

    OdpowiedzUsuń
  118. Dla mnie nic tak nie poprawia humoru jak spotkanie z przyjaciółką! Zawsze bardzo dużo się śmiejemy, mamy mnóstwo pomysłów na spędzenie razem czasu (zazwyczaj są to dość dziwne rzeczy, ale o to właśnie chodzi xd). Może ten sposób jest banalny, ale dla mnie chyba najlepszy :) bo z przyjaciółką można się nawzajem wspierać w trudnych chwilach.

    http://gaabbi-gabi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  119. ślicznie ci w tej czapeczce ! szkoda że nie wiesz gdzie kupiłaś :) a teledysk jest świetny, poprawia mi ta piosenka humorek :)

    karolablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. mialam kiedys taka czapke i wgl swietny outfit zapraszam do mnie.......

    unrealizable-blog.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  121. Świetne zdjęcia :)
    Jeżeli masz czas i chęć to wpadnij na mojego bloga i zostaw coś po sobie :3

    http://zuzianka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  122. śliczny sweterek :)

    tutajsiedzieje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  123. Świetny post i ładne zdjęcia :) Śliczna czapka! :D

    http://duusia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Świetne zdjęcia <3 Zapraszam na ulubieńców :) http://vejaalife.blogspot.com/2014/02/ulubiency-miesiaca-styczen.html

    OdpowiedzUsuń
  125. Ślicznie wyglądasz :) Ja kiedy mam zły humor często staje przed lustrem i robię głupie miny lub mówię sama do siebie :D według mnie to jest tak głupie, że po prostu zaczynam się śmiać sama z siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  126. Ja kiedy mam zepsuty humor to zawsze czytam, przenoszę się do innego świata gdzie jest lepiej :) Genialny teledysk!

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  127. Śliczna!
    Ja osobiście bardzo lubię się poprzytulać i posłuchać muzyki gdy ma chandrę :)
    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  128. świetny post i blog! Widać, że wkładasz dużo serca w prowadzeniu bloga! Wygląd poprostu genialny! zakochałam się w nim! <3 Powodzenia w dalszym blogowaniu! Pozdrawiam :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  129. happy Lódz jest super!! i śliczny outfit <3
    +zapraszam do mnie
    http://jessica1209240.blogspot.com/
    +zapraszam na kanał na yt
    http://www.youtube.com/channel/UCuinbutRUzcRYtCsQcdUp4A
    Jeśli zasubskrybujesz, ja zaobserwuje twojego bloga <3
    obserwacja za obserwacje? <3

    OdpowiedzUsuń
  130. Najlepiej :
    -Spotkać się z BFF ,
    -Ugotować , i zjeść najulubieńszą potrawę :) ,
    -Wprowadzić jakieś małe zmiany w pokoju ,
    A najlepszą metodą na zły humorek jest szczera rozmowa , z jakąś najbliższą osobą , przyjaciółką , siostrą , ciocią , mamą , o tym co Cię "trapi" , napewno wspólnie znajdziecie coś , co zrobicie , abyś lepiej się poczuła :)
    www.simplefashioneffect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  131. jezu jakie piękne zdjęcia *.*
    Ja mam teraz ferie, więc mam cały czas dobry humor :)

    http://julkkaxx.blogspot.com/ - zapraszam do mnie, mam nadzieję że ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Ale śliczna czapeczka. Sweterek też trafił w mój gust. Kocham tą piosenkę naprawdę dzięki niej nastrój od razu się poprawia.
    my-live-sandra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  133. fajnie pomysły na chandrę na pewno mi pomoga jak zlapie małego dolka co się każdemu zdaza :)

    mela-melaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  134. Ślicznie wyglądasz, bardzo ładny outfit, czapka i bluzka są świetne. <3
    Mi pomaga sprzątanie jak mam chandrę, bardzo fajne sposoby na nudę. :)
    A tą piosenkę polecałam na blogu kilka postów wcześniej, uwielbiam ją i zawsze przy niej tańczę. :)
    Pozdrawiam
    Maja ♥
    http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  135. Ja aby się uspokoić i pokonać stres zmieniam sposób myślenia na to co mnie niepokoi. Przekształcam to w inny scenariusz. Myślę nad pozytywnymi skutkami.
    Czasami też poddaję się moim zainteresowaniom np: Jazda konna, fotografia :)

    http://syluublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Ja polecam świetny film przy którym no płakałem ze śmiechu "Zanim odejdą wody", bądź chłopaków z Abstrachuje TV, no od samego patrzenia na nich humor od razu poprawiony :)
    Zapraszam na swojego bloga ;)

    http://barcio20079.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Moje sposoby to:
    -wspominanie najlepszych momentów mojego życia
    -planowanie idealnej przyszłości
    -czytanie blogów (optymistycznych)
    -wariowanie!! (włącz muzykę, skacz i tańcz ogólnie dostań głupawki <333

    Chyba takie zazwyczaj realizuje :P
    http://bloog-wiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  138. Ale masz fajny sweter ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/
    http://shinestarminex.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Ślicznie wygladasz i dziękuję za podpowiedzi <3

    ZAPRASZAM DO MNIE - kaamcia.blogspot.com
    KANAŁ NA YT - kamciatv

    OdpowiedzUsuń
  140. Śliczny sweterek. Ja ostatnio uzależniłam się od piosenki happy i sucham jej na okrągło i zawsze poprawia mi humor :)
    http://roztanczonytrampek.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  141. Świetna czapka, a piosenka cudna <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  142. śliczny sweterek :3
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  143. Nie no do piosenki aż nogi rwie! :D
    http://livia-livka.blogspot.com/
    Pozdr ;)

    OdpowiedzUsuń
  144. Hah, mam podobną czapkę, one są takie cieplutkie :D Happy ♥

    tasiablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. śliczne zdjęcia <3

    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  146. Śliczne zdjęcia, ciekawy blog. Z pewnością będę tu wpadać częściej :3

    http://the-olaa.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  147. Wejdziecie na bloga koleżanki? Odwdzięcza sie za każda obserwacje :) • KLIK BLOG

    OdpowiedzUsuń
  148. Mój humor jest straszny,ale blog masz śliczny :))
    http://nowe-opowiadanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  149. jejku, jakie cudowne zdjęcia <3
    kocham tą piosenkę, jest taka pozytywna :3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  150. Kiedy się stresuję myśle o tym co będzie jutro, czy jutro może spotkać mnie coś miłego? Co zamierzam robić. Często to najbardziej poprawia mi humor ponieważ należę do osób które wolą skupić sie na przyszłości niż na teraźniejszości. Najbardziej humor poprawia mi myśl o zajęciach tanecznych albo o tym ze niedługo bedzie jakas przerwa w szkole i wreście bede miała czas dla siebie. :)
    Super zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  151. Śliczna jesteś! A post widać że bardzo happy.Faktycznie Łódź nagrała fajny filmik. Ja na poprawę humoru rozmawiam z przyjaciółką.

    http://lifestyle-gogi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  152. Śliczne zdjęcia ! :)
    http://niki-niiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  153. Śliczne zdjęcia , post pozytywny jeszcze raz śliczne :*

    najkalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  154. Piękne zdjęcia:)
    http://niki-niiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  155. cudowne zdjecia super post kiedy nowy film kocham was

    zapraszamy do nas
    pinkusiowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Mam taką samą czapke :DD
    http://marryandjuli.blog.pl/author/793477/

    OdpowiedzUsuń
  157. ALE FAJNA CZAPKA! I ŚLICZNY SWETEREK ,A TĄ PIOSENKĘ UWIELBIAM ! <3 KOCHAM WAS !

    tala-talaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  158. Uwielbiam piosenkę! Super zdjęcia! Wasz blog jest niesamowity. Wpadajcie do mnie i powiedzcie, co sądzicie :)

    OdpowiedzUsuń
  159. JEJ jak ślicznie
    śliczny sweterek
    zapraszam ;D
    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. Śliczny sweterek :)


    http://pinkandblue456.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. ten sweterek jest wspaniały :)

    Moje sposoby na walkę ze stresem i uspokojenie się:
    -zakładam słuchawki na uszy i słucham najnowszej płyty 1D, mega mnie rozluźnia i o wszystkim zapominam (w końcu jestem directioners)
    -gdy o wiele bardziej zdenerwuje się, leżę na łóżku i tulę się do mojego dużego misia, wykrzykując co mi sprawia przykrości, przy okazji płaczę
    -wchodzę na różne motywacyjne blogi i czytam o optymistycznym podejściu do życia innych, od razu wiem że nie mam się czym przejmować i denerwować jutro będzie o wiele lepiej :)

    paaulina-paaulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Śliczny sweterek
    Zapraszam do mnie http://saraandsarcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  163. Cudowny sweterek a ty taka śliczna *-* ja jak jestem smutna to zazwyczaj wchodze na blogi np waszego i ogladam zdjecia na ktorch jestescie usmiechniete oprucz tego czesto zajmuje sie swoim hobby czyli szyciem, przerabianiem Ubranek sprawia mi to przyjemnosc i odrazu sie usmiecham

    OdpowiedzUsuń
  164. Moja szkkoła kręci teledysk do tej piosenki z wszystkimi uczniam;-)

    OdpowiedzUsuń