konkurs na wiosenny outfit / wygraj bon do sheinside!

Hej! Dzisiaj przychodzimy do Was po raz któryś z konkursem w którym wygrana osoba zdobywa bon na zakupy w sheinside! Tym razem jednak nie organizujemy go same, a z pewnie Wam ze znaną blogerką July
Zasady w tym konkursie będą nieco się różnić od tych, jakie były zazwyczaj.

♥Zaobserwuj mój blog
♥Zaobserwuj blog July
♥Zarejestruj się na sheinside klikając w ten link
I UWAGA POJAWIA SIĘ ZASADA, KTÓREJ NIGDY NIE BYŁO
♥Wymyśl jakiś strój, outfit, ubierz na siebie swoje ulubione ciuchy, połącz jak tylko ci się podoba, zrób coś swojego, oryginalnego, własnego... Zrób zdjęcie i wyślij na meryandblue@gmail.com lub na july00@wp.pl W temacie maila napisz "KONKURS", a w treści podaj email na jaki zarejestrowałaś się w sheinside oraz dodaj w załączniku zdjęcie swojego outfitu.

My i July wybierzemy JEDEN outfit który spodoba nam się najbardziej (choć czuję, że będzie to trudny wybór) i ta właśnie osoba wygra u nas bon na zakupy w sheinside! Chcemy wynagrodzić osobę, która zrobi tak piękny outfit, że zachwyci każdą z nas. Mamy nadzieje, że ciuszki jakie sobie wybierzesz również wykorzystasz do jakiś zniewalających stylizacji! Będziecie mogły zamówić sobie co tylko chcecie! Nie uważacie, że to fajny pomysł? 

Tutaj mam dla Was kilka przykładowych ubranek ze strony sheinside.



Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

49 komentarzy:

  1. http://mandy-up.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia wszystkim życzę c: ja osobiście nie biore udziału.

      WYMIENIAM SIĘ OBS ZA OBS ! http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

      Usuń
    2. Super pomysl z konkursem.
      Zapraszam na mojego i mojej przyjaciolki bloga:



      Renia-zarowa.blogspot.com

      Usuń
  2. juz jutro robie outficik i wam wysyłam myśle że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, już wszytsko zrobiłam tylko outfit. Za 15 kin będzie!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł, zrobiłam już wszystko oprócz outfit'u, który wyślę jutro :))

    http://fashiongirlkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale swietny konkurs, chyba wezme udzial :D
    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro idę na zakupy ! Mam nadzieje że outfit wam się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ile ten bon wynosilby $$$? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia ! :)
    rainbboww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia wszystkim! ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł z tym outfitem :)
    Powodzenia wszystkim :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że wezmę udział! Postaram się zrobić coś fascynującego. Do kiedy trwa ten konkurs?

    lila-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny konkurs! O wiele lepszy od zwykłego losowania :) jutro pomyślę nad outfitem ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)  

    OdpowiedzUsuń
  13. Super konkurs i ładne ciuszki. Super blog :)

    wobiektywiepoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam maila, pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa i pomysłowa zasada - już mam pomysł na outfit, teraz trzeba będzie go zrealizować i wysłać maila ;) Mam nadzieję, że moja stylizacja spodoba się wam ;)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://moimswiecie.blogspot.com/2014/05/w-obiektywie-aparatu-3.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny pomysł
    Zapraszam:
    http://fashion-this-is-it.blogspot.com
    JEŚLI KLIKNIESZ W BANER SCHEINSIDE W NASTĘPNYM POŚCI POJAWI SIĘ TWÓJ LINK DO BLOGA !

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłoszenie poszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny konkurs.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, jak wrócę do domu to biorę się za tworzenie hihi :D
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba się skuszę na wzięcie udziału, bardzo fajny konkurs!
    http://diary-ordinary-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Powodzenia wszystkim!

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. gdybym miała więcej czasu, to chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak będę miała więcej czasu to chętnie wezmę udział :)

    fabrykaszczesciaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Powodzenia wszystkim! Gdy będe miała czas też wezmę udział!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja się już dzisiaj szykuję aby zrobić na jutro stylizację wiosenną, trzeba trochę pokombinować, ale mam nadzieje, że się spodoba. :) I również powodzenia wszystkim ! :) A mam jedno pytanko jaką wartość ma bon do sheinside?

    http://isiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. masz świetnego bloga! c;
    zapraszam do mnie! :)
    http://enough-tobelievee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystko zrobiłam zaraz wyśle outfit <3

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny pomysł z takim konkursem ;)

    lol-loolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. super kosulki, wezme udzial, trzymam za wszytskich kciuki
    zapraszam do mnie! c;

    enough-tobelievee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne rzeczy przykładowe :D Powodzenia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. O super napewno spróbuje wziąść udział i wymyślić fajny strój :).

    Kellyandkatte.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeju, cudowne są te ubrania, ale ja nie wezmę udziału tym razem w konkursie :<< Ale powodzenia innym :)

    Zachęcam do obserwowania i komentowania mojego bloga
    domi-day.blogspot.com <--KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. https://www.facebook.com/faschionnata

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale śliczne ubrania :( Ja nie mam szans na wygraną, więc niestety nie wezmę udziału. Pozostaję mi życzyć powodzenia innym! :)

    http://written-honey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Super pomysł z tym konkursem! A do kiedy można wysyłać outfity?? <3

    OdpowiedzUsuń
  37. Wszystko zrobilam , wyslalam kilka maili ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wysłałam maila
    olcia1239@interia.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jak was i julite zaobserwować? Gdzie?

    OdpowiedzUsuń
  40. Powodzenia wszystkim :) Wysłałam już stylizację :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie wezmę udział, ale nie wiem do kiedy można przysyłać "prace", bo teraz nie mam zbytnio czasu i chciałam Przez weekend wysłać, ale nie wiem czy jeszcze będzie można.

    OdpowiedzUsuń
  42. W outficie mają być rzeczy z tej stronki ? czy mogą być z różnych ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, ja też nieco nie zrozumiałam i zrobiłam jako-taki kolaż z ubraniami z sheinside...
      Teraz mam wrażenie, że chodzi tutaj o ubranie się we własne rzeczy i zrobienia im zdjęcia, tak?

      Usuń
  43. do kiedy można wysyłać zgłoszenia? i kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń