ulubieńcy miesiąca ♥

Haai! ♥   
Dzisiaj postanowiłam dodać posta "ulubieńcy miesiąca", ponieważ stwierdziłam, że dawno  nie było czegoś podobnego na blogu. Wybrałam rzeczy naprawdę różnego rodzaju. Od kosmetyków do makijażu do smacznej przekąski:) 
Żeby już nie przedłużać, zapraszam do czytania. 

                                                                       
                                                                          
 ♥ Pianka oczyszczająca do twarzy z Pharmaceris - Ten produkt bardzo przypadł mi do gustu między innymi, dlatego, że jest lekki, a ja nie lubię ciężkich żeli. Po umyciu moja twarz jest niezwykle świeża. Lubię ją stosować rano, bo pobudza mnie jej rześkość na twarzy. Nie przetłuszcza ani nie przesusza mi skóry. Produkt idealny :)

                                                                     
                                                                      ♥ 
Tonik antybakteryjny z AA - produkt przeznaczony do cery tłustej, trądzikowej. Muszę powiedzieć, że dawno nie miałam, tak dobrego toniku. Kiedy nakładam go wacikiem na twarz, czuję taką jakby "miękkość" i mam wrażenie, że moja skóra jest gładka jak jedwab.Nie ma jakiegoś określonego zapachu. Sprawdza się świetnie.

                                                                      ♥ 
                                                                      ♥  
 korektor i rozświetlacz w jednym z MACA + pędzel - Moim zdaniem jest naprawdę genialny! Ja nakładam go pod oczy, w okolicach nosa oraz na niedoskonałości. Bardzo dobrze kryje, ale nie jest też tak bardzo ciężki, ponieważ ładnie wygląda pod oczami. Całość rozprowadzam pędzlem 217, który bardzo przypadł mi do gustu. Jest bardzo mięciutki i prosty w użytkowaniu. Można go też używać do cieni do powiek. 

                                                                      ♥    
                                                                      ♥   
baza pod podkład z NYX - zacznijmy od tego, że staram się nie nakładać żadnych podkładów i używam ich naprawdę rzadko. Tę bazę lubię stosować nawet bez kremów BB czy fluidów. Nadaje mojej twarzy jedwabistą gładkość oraz wyrównuje pory. Skóra wygląda o wiele ładniej:) 

                                                                     ♥  
 
                                                                     ♥    
beautyblender czyli gąbeczka do podkładu - dostałam ją w prezencie, inaczej pewnie sama nie kupiłabym sobie tego. Jest naprawdę rewelacyjna. Można też nią rozprowadzać różnego typu korektory, czy róże w kremie. Nie pozostawia na naszej twarzy żadnych smug, czy niedociągnięć. Podkład nie wygląda ciężko. Aplikacja produktu jest dziecinnie prosta i przynosi fantastyczne efekty. Jest jedno "ale". Jest to oryginalna gąbeczka, którą możecie zakupić tutaj : KLIK . Nie testowałam jednak tak zwanych "podróbek" beautyblendera. Pewnie mogą się one okazać mniej skuteczne od oryginału. 

                                                                     ♥ 
                                                                     ♥  
pomadka/szminka z Maybelline - jest to zwykła pomadka, tak jak każda inna. Zaciekawiła mnie ona jednak swoim przepięknym kolorem - mocny róż baardzo lekko wpadający w fiolet. Na ustach wygląda naprawdę ślicznie i trzyma się dosyć długo.   

                                                                     ♥ 
                                                                     ♥  
super smaczna przekąska, czyli NIC NAC'S - Mogę uczciwie przyznać, że są to moje ulubione orzeszki. Niestety są dosyć kaloryczne i niezdrowe, dlatego jem je bardzo rzadko. Są naprawdę przepyszne. Kiedy weźmiesz jednego od razu pragniesz wziąć drugiego ( niestety). 


 
A czy wy kiedykolwiek próbowaliście tych rzeczy ? Macie jakiś swoich ulubieńców ?

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

55 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy. :)
    To prawda te orzeszki wciągają. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiam :*
    tyglysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, ale bardzo chętnie zakupiłabym każdą z tych rzeczy. Łącznie z kalorycznymi orzeszkami ;)
    Ja nie mam żadnych ulubieńców, nic jeszcze nie spodobało mi się na tyle, bym chciała do tego wracać;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju... 3 Kocham was
    ŚWIETNY POST ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy bedzie filmik? ♥ Zastanawialam sie nad kupnem tej 'gabki' ale jest strasznie droga wiec,wole ja dostac tez jako prezent :)
    http://sugar-cube00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez uwielbiam te orzeszki, pycha

    written-honey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetni ulubieńcy :)
    Nic nie używałam z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. swietni ulubiencyyy! :*
    Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo muszę koniecznie wypróbować tą piankę do twarzy !
    Świetni ulubieńcy :)

    Zapraszam : http://tacokochazmiany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetni ulubieńcy. sliczne są te dwa ostatnie zdjęcia :)

    http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam NIC NAC'SY. Świetni ulubieńcy i cudowne zdjęcia. Pozdrawiam i zapraszam do mnie: notxtoxbreak.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15 maja, 2014

      Fajne zdjęcia:)

      Usuń
  11. Używałam tą pianke mi troszje wysuszała twarz ale działała na trądzik a potem mi nie pomagała

    OdpowiedzUsuń
  12. świetni ulubieńcy i śliczne zdjęcia :)

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię nicknaks :) Niestety dość dawno je jadłam ;)
    cherry-basia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam nic , nacs'y , świetny post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super ulubieńcy. Chętnie coś przetestuje.

    http://liveyourstyl.blogspot.com/
    Zapraszam wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak skończy się mój żel do twarzy, to pewnie skuszę się na tą piankę. Dziękuję za pomoc, bo właśnie nie wiedziałam co wybrać jako następny produkt :D

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetni ulubieńcy miesiąca. Niektóre te kosmetyki używam, i są fantastyczne.♥
    Jeżeli masz chęć oraz czas to zapraszam do mnie ! ♥
    matiswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Anonimowy14 maja, 2014

    Zróbcie jakiś tag, w którym odpowiadanie na pytaniaa!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie próbowałam żadnej z tych rzeczy, ale na pewno w najbliższym czasie je sprawdzę :)

    Pozdrawiam,

    http://blog-natt-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam w planach kupić ten korektor i zawsze sobie o nim zapominam ;_;
    Z orzeszkami się zgodzę, ale też jem ich baaardzo rzadko - ale są PYSZNE ♥
    http://meryy-blog.blogspot.com - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Te orzeszki uwielbiam! Są przepyszne i niesamowicie uzależniają :D

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetni ulubieńcy.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nacksy to moje uzależnienie, mogę je jeść codziennie. Zrobiłaś mi smaka i idę sobie je kupić XD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa czy ta gąbka jest dobra, czy możesz zrobic jej recenzję ? przy okazji
    Śliczne zdjęcia ! <3 kocham cię

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie używałam tych kosmetyków, ale orzeszki jadłam :3

    Pozdrawiam ♥
    Mój blog [KLIIK]

    OdpowiedzUsuń
  27. Anonimowy14 maja, 2014

    ja jakoś nie specjalnie lubie te orzeszki, ale testowalam pianke i jest OK:))

    OdpowiedzUsuń
  28. musze sprobowac :)
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę wypróbować tą piankę do twarzy!! A co do orzeszków to masz raję są pyszne ;/

    livewithbinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja też mam tą piankę pharmaceris, jest świetna:) orzeszki też bardzo lubię
    zapraszamy do nas na nowy post

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam te orzeszki! ♥
    http://malwisza.blogspot.com/ jakby ktoś miał czas, to zapraszam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. O tej piance do twarzy i pomadce słyszałam już wiele dobrego i dosc sporo czasu temu. A ty zachęciłaś jeszcze bardziej. Lecz piankę chyba wybiorę z Nivea. Uwieelbiam te orzeszki, są moim nałogiem. :))))))

    OdpowiedzUsuń
  33. Anonimowy14 maja, 2014

    HEJ DZIEWCZYNKO CZY TY NAPRAWDĘ UZYWASZ TYCH WSZYSTKICH KOSMETYKÓW? JEŚLI TAK TO CI WSPÓŁCZUJĘ , STRACH POMYŚLEĆ JAK BĘDZIESZ WYGLĄDAĆ W WIEKU LAT 30 TU I CO WTEDY BĘDZIESZ UŹYWAĆ POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anonimowy15 maja, 2014

      No naprawdę tyyyyle kosmetyków hoho boże

      Usuń
  34. Hera koka hasz LSD - mój ulubieniec.

    lila-ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. nic nac's *_*
    Tinaa-Tinaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Anonimowy15 maja, 2014

    o bluuue nareszcie czekam i czekam na nowy film a tu na reszciee jej ale post na blogu też spox papatki

    OdpowiedzUsuń
  37. Anonimowy15 maja, 2014

    ulubiency miesiąca wyszły świetnie i timi tag tez

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę koniecznie przetestować ten tonik! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy15 maja, 2014

    Świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne zdjęcia i super post :)

    Ktoś się wymieni obserwacjami i komentarzami ?? :))

    http://lalakandchmielevska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem ciekawa 1 produktu.
    Ja bardzo chciałam beauty blender'a, ale niestety jest za drogi ;c
    Lubię Nic Nacs'y, kiedyś je 'uwielbiałam'.
    Bardzo lubię to masełko w postaci pomadki do ust z Maybelline.

    http://queenofcamera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiekne zdjecia *-*
    + post rzecoduwony :)

    alldreeams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Te orzeszki są przepyszne, sama je uwielbiam <3
    hello-dussy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super blog i zdjęcia ;* zapraszam do mnie http://happyyoungw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. http://happyyoungw.blogspot.com/ zapraszam a po za tym super blog

    OdpowiedzUsuń
  46. orzeszki są przepyszne. super blog

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post! :) Niektóre produkty są naprawdę świetne!
    Zapraszam do mnie :)
    http://crazylife11.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  48. Swietny post.
    Postanowilam sobie kupic jeden produkt i go wyprobowac ;)
    Mam nadzieje ze jest tak samo dobry jak w opisie ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetni ulubieńcy ^.^
    Zapraszam do mnie :)
    http://emilialesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetni ulubieńcy ^.^
    Zapraszam do mnie :)
    http://emilialesz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń