SHEINSIDE HALLOWEEN GIVEAWAY 100$ !

Hej kochani!
Dzisiaj mamy dla Was kolejne rozdanie, tym razem z bardzo Wam znaną już firmą sheinside :) Nadchodzi jesień, więc pomyślałyśmy, że fajnie by było uzupełnić swoją jesienną garderobę! W tym konkursie możecie wygrać 100$ na dowolne ubrania z sheinside, co tylko chcecie! 


Zasady są bardzo proste, musicie:
 1. Zalogować się na stronie sheinside, tutaj link do rejestracji KLIK
2. Polubcie stronę sheinside na facebook'u KLIK 
3. Kliknijcie w baner pod postem tym postem na dole.
4. Napiszcie swój e-mail w komentarzu na, który zalogowaliście się na stronie.
Konkurs trwa do końca Października! Powodzenia.

PS. Wszystko będzie sprawdzane przez sheinside i przez nas :) 


Tutaj wybrałam dla Was trochę jesiennych ciuszków :) 

KLIK / KLIK / KLIK / KLIK /KLIK /   

xoxo, Mery 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

295 komentarzy:

  1. Poklikałam a ciuszki są świetne ! ;*
    Zapraszam do mnie :)
    http://malwina-julia.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gotowe :) Ubrania na tej stronie są super ;)
      natalia.slanek@gmail.com

      Usuń
  2. Kliknełam
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam oczywiście, a to nie trzeba podać tutaj maila na jaki się zarejestrowało ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Poklikałam, gotowe.
    http://saadejekk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Powłokami mail to morina@op.pl
    Moze mi się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłam, wszystko gotowe :)
    E-mail: nataliagozdur@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam,polubiłam :))
    justynaa.justynaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Spełniłam wszystkie warunki, może choć raz uda mi się coś wygrać!

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. izabelaf11@wp.pl
    Poklikane, polubione :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie MAM FEJSA a chce brać udziaŁ:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Gotowe! :)
    E-mail: my-life-is-pastel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Gotowe! :)
    E-mail: my-life-is-pastel@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Warunki spełnione :).
    mynameisdarly@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie warunki spełnione :)
    Życzę wszystkim powodzenia!
    A.K_20@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. gotowe :)
    weronika.ermler@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Gotowe ;) Pewnie i tak się nie uda ale co tam
    sandra575@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Już! Nie mam szans no ale co tam :).
    natty.grad@gmail.com
    natty-and-natty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gotowe ;) Wszystko poklikane :)

    liwia.michalik@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gotowe :)
    aloha_9893@wp.pl

    Obserwuję od dawna ♥♥ zapraszam na nowy post ;)
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/2014/10/annabelle.html

    OdpowiedzUsuń
  21. poklikane, teraz tylko czekać :D

    minniemosa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zarejstrowałam się - chanelier.blog@gmail.com
    Lajknęłam i kliknęłam w banner:)

    chanelier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne rzeczy. Poklikałam, biorę udział w konkursie. Zarejestrowałam się na email triumfodelamor12@gmail.com, polubiłam jako Natalia Zdrojewska :) Nie wiem w jaki banner mam kliknąć więc kliknęłam w to co mi się wyświetliło banner Poczty Polskiej, pod postem tym .
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne ubrania! :* Pozdrawiamy, Meryandmango.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie warunki spełnione:)

    oktaviaandoktavia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. poklikałam :)
    karakarolinkamazgotek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Poklikane :)
    joanna_szalkowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne ubrania, jesteście super :3
    justys_211a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. gotowe! :)
    wiktoriacecot@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  30. poklikane:) niestety nie maa szans wygrać:)!


    Pozdrawiam!
    ♡ JUGII.BLOGSPOT.COM- KLIIK ♡

    OdpowiedzUsuń
  31. Gotooowe :)
    sandryyshen@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystko gotowe
    gosia.be7@gmail.com:))

    http://l0ve-l0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystko zrobione :)
    darpio12@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. tomaszkaniasty@interia.pl

    Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Za pewne nie wygram, ale zawsze warto spróbować :)
    email : nutka20004@interia.pl
    Powodzonka wszytskim!

    OdpowiedzUsuń
  36. Gotowe! Ciuszki piękne! Zawsze biorę udział w Waszych konkursach, lecz jeszcze nigdy nic nie wygrałam :( Może mi się teraz uda :)
    Email : zawada.n@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. gotowe
    fb- Magda Jezierska
    email madzia3991@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  38. 1. Byłam już wcześniej zarejestrowana :)
    2. Polubiłam już wcześniej jako Patrycja P.
    3. Weszłam w zamieszczone pod postem linki.
    4. pati28055@op.pl

    Nadzieja umiera ostatnia, jak to mówią.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. izek2000@o2.pl
    Zarejestrowana byłam wcześniej, polubiłam także :) Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gotowe!
    zosiachim@gmail.com
    :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne rzeczy! Życzę powodzenia każdemu :)
    Gotowe, zalogowałam się na Sheinside przez facebook'a, a email to ola.kwiatkowska5@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. kasia_aga10@wp.pl

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ubrania naprawdę świetne :)

    http://kiyokoshioya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne ubrania, najlepsze spodnie i kurtka ♥
    http://roksana-and-nicola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. zrobiłam wszystkooo!!

    sylwia852@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Spełniłam wszytskie warunki :)

    inga.99ster@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna ta kurtka <3

    suzzy-suzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. llaura10@interia.pl

    http://cukiereczekxoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. This is fantastic :)

    njr-njr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Wszystko zrobione
    amciaa456@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  52. Gotowe! ; )
    E-mail: paulina.przytulska@op.pl
    http://paulaa-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Gotowe! :)
    kikadoninika@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. Bradzo podobają mi się spodnie, które wybrałałaś :)
    Email : susanmademoiselle@gmail.com
    Powodzenia wszystkim!
    xx, Zuzia

    OdpowiedzUsuń
  56. Email: weroika456@gmail.com
    Wiem i tak nie wygram można chociaż spróbować.
    Dziękuje za ten konkurs i Pozdrawiam. |Wera

    OdpowiedzUsuń
  57. zrobione :) dominika.wozniak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ok,może się chociaż raz uda ;D
    Zalogowałam się na e-mail ; wiktoria-10-2001@o2.pl
    :) <3

    OdpowiedzUsuń
  59. Zrobione :)
    mrs.payne025@gmail.com

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Gotoweee!
    e-mail: nicklaudia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Wszystko zrobione :3
    e-mail: weronikaw78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. addforthesun@icloud.com
    DONE :)

    http://thisenemyofmine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. klaudia.wach1996@gmail.com

    Powodzenia wszystkim! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. wszystko zrobione c:
    julaziol@spoko.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Ta kurtka wg mnie jest EXTRA chce ją!!! :)
    zapraszam !!:

    http://photograhybytori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystko zrobione:)
    wyslijmimeila1@gmail.com

    indyjskipalisander.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Gotowe!:)
    Powodzenia!!<3
    cukiereek33@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. świetny post ! : )

    zapraszam do mnie :D http://flowers1410.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. luxurylaw@gmail.com


    Zapraszamy --------> http://nicola-olivia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Poklikane, polajkowane i wszystko gotowe :)
    culesowaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. zuzia.kucharska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. michal.strycharzewski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  74. ewelinkos@gmail.com
    Ewelina K

    OdpowiedzUsuń
  75. Świetne ciuszki wybrałaś :)
    olgiertxo@gmail.com

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. poklikane :)
    tasha.natasha12@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Wszystko gotowe , poklikałam a ubrania śliczne :)
    Zagalopuj@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  78. gotowe ;)
    smileeey23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  79. oleczka028@gmail.com <3
    Powodzenia wszystkim :))

    OdpowiedzUsuń
  80. chini_tiongco@yahoo.com

    awesome giveaway!

    OdpowiedzUsuń
  81. Jaki śliczny ten pierwszy sweterek ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  82. świetne ubrania! ♥
    mój e-mail: herbaciankaxox@gmail.com

    http://kaamilaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  83. świetne te ciuszki a w szczególności jeansy
    http://xpaulinaxblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. na prawdę wspaniałe ciuszki :) wzięłabym udział , ale racze w sheinside wszystkie ciuchy będą na mnie za duże xD
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Kliknęłam :D
    adusiaczek33@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  87. Wszystko zrobione :)
    klaudia.Swag1369@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  88. juliapiwczyk@op.pl
    :))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń