HELLO AGAIN

Witajcie Kochani!
Wróciłam :) Potrzebowałam takiej małej przerwy dla siebie. Dużo rzeczy się wydarzyło, w tym okresie. Ogólnie byłam aktywna na asku i niektórzy widzieli co się stało. Miałam w planach zrobienie kilku zdjęć i filmików, pobawieniem się montowaniem itp. Potrzebowałam jednak jakiejś osoby do pomocy i zgłosiła się pewna dziewczyna, po czym, krótko mówiąc- wystawiła mnie. Teraz już wiem, że muszę się mieć na baczności i uważać z kim piszę.. Strasznie było mi smutno naprawdę, ponieważ byłam pewna, że znalazłam idealną osobę, która mi pomoże w ogarnięciu bloga i kanału, a jednak dziewczyna mnie po prostu oszukała. No, ale nic. Było minęło i muszę poszukać kogoś innego :) Jeżeli chodzi o tematykę bloga to będę dalej robić posty typu jak coś zrobić, porady itp. Bo to naprawdę sprawia mi ogromną przyjemność! Co do outfitów, jakiś powinien się pojawić. Wyjeżdżam w góry w tym tygodniu, więc wezmę aparat i poproszę kogoś o zrobienie kilku zdjęć :) A jeśli chodzi o filmiki, to jakbym mogła, nagrywałabym, przerabiała codziennie, ale wiąże się z tym dużo pracy. Trudno bowiem prowadzić bloga, kanał i dawać z siebie 100% w każdym z tych portali. Ale fajnie by było mieć to i to :) Więc jeżeli mieszkacie w Warszawie, interesujecie się fotografią/kręceniem filmików itp. to piszcie na facebook'u!  - KLIK 
Wtedy, z Waszą pomocą udałoby mi się pokazać coś tutaj więcej i przede wszystkim być aktywna! :) Sama  nie potrafię sobie nagrać outfitu, a nie chciałabym stać przed kamerą jak słup, bo mi nie na tym zależy. Fajnie byłoby mieć kogoś do nagrywania, oczywiście odwdzięczyłabym się każdemu haha. Ten post jest strasznie długi i za to przepraszam. Powiem Wam, że na blogu nie będą pojawiały się tak długie notki. Wolę skupić się na zdjęciach i pisać wszystko krótko, zwięźle i na temat. 
Do zobaczenia kochani,
xoxo, Mery 
PS. Przekonałam się do picia wody (w najmniejszym stopniu) dodałam chyba całą cytrynę i było przepyszne! 
Zrobiłam również kilka drobnych zmian w pokoju ;) Na biurku, półkach. Chcecie później posta jak udekorowałam pokój czy coś w tym stylu? Jeżeli macie specjalne propozycje na posty to piszcie w komentarzach co chcielibyście zobaczyć! 
Do zobaczenia w kolejnym poście lub filmiku! 
Radzę Wam zobaczyć kilka najnowszych filmików jak ktoś jeszcze nie widział ;)

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

78 komentarzy:

  1. Ja bym bardzo chętnie pomogła jeżeli chodzi o filmiki oraz zdjęcia, ale niestety zbyt daleko mieszkam. Rzeczywiście niezbyt fajnie zostałaś potraktowana przez tą dziewczynę, nie lubię takich osób. Życzę udanego wyjazdu w góry! :) polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam na asku o tym jak ta dziewczyna cię wystawiła. No szczerze mówiąc strasznie postąpiła i rozumiem, że musiało ci był bardzo przykro. Pomogłabym, gdybym tylko mieszkała w Warszawie lub okolicy, ale niestety mieszkam w zupełnie innej części Polski. :(

      http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. Filmik z przekąskami jest świetny! Powodzenia w znalezieniu osoby, która pomogłaby Ci w nagrywaniu i zdjęciach :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś. Nie mogę doczekać sie kolejnych filmików. Czekam także na zdjecia twojego udekorowanego pokoju. :)
    aleksandra-brycka.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie bym pomogła, bo mieszkam bardzo blisko, ale narazie ferie, wyjazdy i nie na zbytnio czasu :D Fajne fotki, ja też ostatnio polubiłam pić wodę, ale taką zwykłą, bez cytryny i innych dodatków :D

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że to ty (jak to brzmi :D) myślałam że blue powraca jak zobaczyłam ten post na bloggerze, skoda naprawdę szkoda, że blue jakby nie prowadzi ju bloga. Ale przynajmniej ty o nim nie zapominasz i możemy się cieszyć nowymi notkami :D Niestety nie mieszkam blisko warszawy więc ci nie pomogę. A sama wiem co czujesz z tym designem&zdjęciami bo sama mam takie problemy :(

    http://marrie-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na jakąś stylizację. Szkoda,że ta dziewczyna Cię oszukała :/
    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ejejeje, w lutym to przecież ja Ci będę mogła pomagać, co? :))

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że nie trafisz już na takie osoby! :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny post, a tym bardziej filmik. Szkoda że ta dziewczyna cie oszukała. Świetnie prowadzisz bloga ale szkoda że Blue odeszła :c
    Mój blog - Klik ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jjeku! Mery jak tylko byłabym w Warszawie to od razu bym ci pomogła, niestety jestem z małopolski i trochę musiałabym do ciebie dojeżdżać, haha :D Życzę ci żebyś znalazła w końcu tą dobrą osobę ♥
    Co do tego postu to chętnie zobaczyłabym zmiany w twoim pokoju :)
    Też muszę zacząć pić wodę!! Śliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja akurat nie mieszkam w Warszawie, ale mam do niej dosłownie 15 min pociągiem, więc w sumie blisko. Zwłaszcza, że i tak codziennie dojeżdżam do szkoły :)
    Zdjęcia też lubię robić, zwłaszcza że posiadam tylko cyfrówkę, którą trzeba dokładnie nastawić, żeby zdjęcie wyszło dobrze :)
    Jeśli chciałabyś to mogłabym napisać do ciebie na facebook'u :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To są internety trzeba bardzo uważać :) trzymam kciuki ze znajdziesz odpowiednią osobę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. masz przesliczny pokoj, kiedys tez nie bylam zwolenniczka pica wody ale od jakiegos czasu to u mnie podstawa
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam wodę :D

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety mieszkam 3 godziny od Warszawy:(

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Przykro mi, że zawiodłaś się na osobie, która próbowała Ci pomóc. Nie martw się na pewno znajdziesz kogoś, kogo obdarzysz większym zaufaniem. Co do wody to ja również uwielbiam ją pić, ponieważ ma wiele 'plusów'
    Jeśli chcesz mi poświęcić chwilkę czasu to zapraszam do mnie:
    ★http://gold-daisy07.blogspot.com/ ★

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo nieładnie ze strony tej dziewczyny, że Cię tak wystawiła. Życzę powodzenia w szukaniu kogoś innego i udanego pobytu w górach :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post, kocham filmiki w twoim wykonaniu :)

    http://indyjskipalisander.blogspot.com/2015/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja bym z chęcią Ci pomogła, ale do Warszawy mam z 5h :( Życzę powodzenia w szukaniu osoby do pomocy! :) Z chęcią zobaczę jak udekorowałaś swój pokój, ponieważ uwielbiam takie posty. Widzę, że również zmienił się wygląd bloga, śliczny jest! ♥

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ze juz jestes :D
    Obserwuję, może moj blog Ci przypadnie do gustu i zrobisz to samo.Zapraszam do siebie, wlasnie zmieniłam wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne zdjęcia i filmiki! <3
    Super, że już jesteś :)
    Ja mam do Warszawy 435-40 minut pociągiem, ferie za 2 tygodnie, wiec może się odezwę!
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ojej, to chyba jakas przykra sprawa z tą dziewczyną, jestem ciekawa, o co konkretniej chodziło... Szkoda, że nie jestem z Warszawy, bo bym się zgłosiła! :D
    A zdjęcia świetne, podobają mi się. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Do picia wody także musiałam się przekonać. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ostatni filmik z przekąskami jest genialny <3! Ciągle go oglądam :)
    Kurcze, szkoda, że tak daleko mieszkam, bo z chęcią bym ci pomogła ;/

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne oba filmiki. Ja z kolei z chęcią oglądnęłabym jakiś room tour :)
    World reflected in the mirror

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja mieszkam niedaleko Warszawy :)
    Śliczne zdjęcia!
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  27. swietny post
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja uwielbiam fotografowac, mam nawet.wprawe jesli chodzi o fotografowanie outfitow na.bloga, ale.mam szesc.h do wawy...

    Talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne zdjęcia:)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz cudowny pokój :*

    lovebooks777.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się twój pokój ♥
    Robisz śliczne filmy, oby tak dalej!
    Maya-Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wyjazdu w góry i powodzenia w znalezieniu osoby chętnej do współpracy! :)

    think-poositive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. fajny post :)

    zapraszam: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Super post i filmiki! Kocham cie Mery ! <3

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz prześliczny pokój!

    http://maymias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja piję tylko wodę, ale zimą jednak herbata to podstawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ja chyba najczęściej piję wodę lub herbatę :)
    śliczne zdjęcia, uwielbiam Twój pokój!
    ja bardzo chciałabym zobaczyć taki zwykły post lifestyle z outfitem, takie jak dodawałaś mniej więcej rok temu :) albo nawet kilka takich postów :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne zdjęcia! :) Współczuję sytuacji z tą dziewczyną.
    www.alicjamk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. przesliczny blog

    http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  40. przerwy są ważne, a i tak Cie wszyscy kochają! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo mi przykro z powodu tej koleżanki, ale powodzenia! ;D
    Zapraszam http://moja-orginalna-bajka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. niestety z warszawy nie jestem, ale chetnie bym pomogla :) fotografia, przerabianie zdj i filmikow to moje pasje

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nadzieje, że znajdziesz kogoś do pomocy. Po zdjęciach widać, że twój pokój wygląda teraz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny kubek ;)
    Chętnie bym ci pomogła gdybym nie mieszkała na drugim końcu Polski. Mam nadzieje że znajdziesz kogoś dobrego i uczciwego do pomocy :)

    joanne-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Jeju szkoda, że ta osoba ci to zrobiła. Mieszkam koło Warszawy wiec chetnie bym pomogła :)
    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Picie wody z cytryną jest pyszne :)
    I ten skrawek pokoju co pokazałaś na zdjęciach już pokazuje, że twój pokój jest mega uroczy i piękny ♥
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  47. super filmiki

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie bym ci pomogła, ale mieszkam ponad 3 godziny od Warszawy więc trochę daleko. Blog jest świetny! i zawsze będę wpadać od Mery i Blue :) Uwielbiam was!
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Super blog :))

    http://yoenmimente.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Super filmy <3 Ja mieszkam w Poznaniu,trochę daleko ;c
    A tak bym chciała pomóc <3
    Wspaniały blog :*

    Zapraszam na rozdanie ,można wygrać książkę Demi Lovato i Eos : : klik

    OdpowiedzUsuń
  51. Powodzenia w szukaniu kogoś do pomocy, już nie mogę się doczekać nowych postów xoxo :)
    http://marysia-napieralska.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
  52. Jaki fajny jest ten kubek ;) bardzo lubię takie posty ;) i życzę powodzenia w szukaniu kogoś do pomocy ;) obswerwuję ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Super że znowu jesteś <3
    Ominęłam filmik z przekąskami, więc lecę oglądać!
    Szkoda, że ta dziewczyna Cię wystawiła, no cóż, ludzie są różni. Ja niestety nie jestem z Warszawy.

    http://diadree.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. swietne zdjecia :) zrobilabys krok po kroku jak przerabiasz zdjecia?
    http://pomidorova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Fantastic :)

    chanel-life-is-a-joke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Przykro mi, że ta osoba cię wystawiła. Niech żałuje! Czekam na post o twoim pokoju. ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Musiałaś się pewnie strasznie czuć po tym, jak Cię wystawiła. Współczuję :/

    http://itjustaparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Chętnie bym pomogła, ale nie mieszkam w okolicy Warszawie. Szkoda, że cię wystawiła.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Przykro mi jak wyszło, mam nadzieję, że znajdziesz kogoś idealnego do pomocy :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Przykro, że tak wyszło....
    Pozdrawiam http://classicallyday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Masz cudowny pokój :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Przykro mi, że Cię oszukała no ale ludzie tacy są... Filmiki zaraz obejrzę! :*
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  63. Life is brutal jak to mówią...
    Trzymaj się kochana, macie super bloga!

    http://realy-dont-care.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. super ten filmik i fajny kubek :D wspolczuej :(

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne są te filmiki! Robiłam te przekąski i wyszły naprawdę pyszne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ja niedawno też przekonałam się do picia zwykłej wody. Najpierw piłam ją z sokiem malinowym albo z sokiem z cytryny. Z czasem dodawałam go coraz mniej, aż pozostała sama woda :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Przykro mi co do tej nieudanej znajomości :/
    Bardzo ładne ozdoby, fajnie jakbyś pkazała jak je zrobiłaś.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już obserwuję i miło byłoby mi ,gdybyscie zrobiła to też dla mnie :D

      Usuń
  68. Wow – I love the pictures! Want all this stuff, too. You’re making me jealous!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  69. Uwielbiam Wasz blog, ale od pewnego czasu to nie jest już MeryandBlue tylko Mery.. Co jest z Blue? Bardzo lubię Twoje posty Mery, nie zrozum mnie źle.. Po prostu brakuje mi dawnego bloga, takie innego, o przyjaźni itd. :)

    duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Co się stało z Blue? :( <3 Razem byłyście cudowne a teraz gdy nie ma jednej, druga traci część siebie ;c <3 kiedyś posty były o przyjaźni.. Wszyscy to podziwiali.. A teraz? :( Mam wrażenie że Blue nie wie że cała odpowiedzialność za bloga i za yt spada na Mery... Nie dziwię się że nie dajesz sobie rady sama <3 I tak Cię podziwiam że mimo wszystko ciągle jesteś z nami <3 Kochamy Cie! :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Mery skąd pościel ?? :D
    http://asia-asiaablog.blogspot.com/\

    OdpowiedzUsuń