RECENT FAVOURITES

Już nie mogę się doczekać gdy będzie troche cieplej i założę tę bluzkę hihi - KLIK
Hey:)
Co prawda miesiąc się jeszcze nie skończył, ale chciałam Wam pokazać kilka ulubionych rzeczy, których używałam często w tym miesiącu. Kilka kosmetyków, zapach oraz coś do jedzenia.
 1. Zmywacz do paznokci z rimmel'a
Kupiłam go we Włoszech, więc nie jestem pewna czy można go kupić tu u nas w Polsce :) Jeśli chodzi o sam zmywacz to bardzo dobrze mi się sprawdza!  Świetnie usuwa wcześniej nałożony lakier przy tym nie podrażniając skóry. Zapach tego produktu moim zdaniem jest bardzo ładny, wiosenny i świeży. Pachnie łąką i kwiatami.
2. Lakier fioletowy z inglota
Lakier jak lakier, ale spodobał mi się jego kolor. Typowo wiosenny, pastelowy, dziewczęcy. Szczerze mówiąc, nie byłam nigdy jakąś przeogromną fanką lakierów z inglota, ale od czasu gdy zmienili grubość pędzelka jestem nimi pozytywnie zaskoczona. Lakier całkiem dobrze utrzymuję się na paznokciach i czasem wystarczy tylko jedna warstwa do schludnego pokrycia całego paznokcia.
 3.Top Coat z Clarie's
Ten produkt ma u mnie plusa. Pomimo tego, że sklep Clarie's to sklep z biżuterią i dodatkami, to lakiery, bazy sprawdzają mi się wręcz cudownie. Nie różnią się praktycznie niczym od lakierów z superpharm czy rossmann'a. Ten top coat ładnie wykańcza całość i nadaje paznokciom połysk.
Na śniadanie od pewnego czasu jadłam różnego rodzaju kaszki i owsianki. Te możecie kupić w sklepach takich jak auchan, tesco, alma itp. Sposób przyrządzenia niedługo na blogu! :) Powiem Wam tyle, że kaszki są bardzo dobre i wydajne, więc śniadania zapewnione na kilka tygodni.
Bardzo ważną rzeczą jest picie wody. Niestety ja nie należę do osób, które piją 2 litry dziennie. Aby się jakoś do tego przekonać, postanowiłam kupić sobie wodę Fiji :) Część z Was pomyśli, że tylko dla butelki- racja, ale mi właśnie coś takiego pomaga zmusić się do picia. Kolorowa buteleczka od razu przyciąga mój wzrok i w końcu myślę sobie 'Może się napiję?'. Jeśli chodzi o smak tej wody, to dla mnie jest bardziej słodka i gęsta. Nie umiem Wam tego wytłumaczyć, bo to raczej sprawa indywidualna, ale dla mnie smakuję ciut inaczej niż cisowianka na przykład.
Kolejny must have tego miesiąca to żele antybakteryjne z bath&body works. Tych zapachów używałam ostatnio najczęściej. Będą kojarzyć mi się teraz z marcem i lutym haha. Jeśli chodzi o ich działanie to polecam. Ładnie pachną, zapach utrzymuje się dosyć długo, lecz jest trochę mocny. Niestety często muszę zmieniać te żele, bo bardzo szybko nudzi mnie dany zapach, ale ogółem fajny gadżet do torebki.
Jak widzicie na zdjęciu, zapachu jest dużo, gdyż ja tak naprawdę psikam się czymś innym codziennie. W ciągu ostatnich tygodni, sięgałam po ten zapach całkiem często. Ta woda toaletowa może nie utrzymuje się cały dzień, ale pachnie bardzo delikatnie, więc lubię jej używać gdy mam ochotę na coś bardziej świeżego niż słodkie mgiełki z bath&body works. 
Używałyście kiedykolwiek któryś z tych produktów? Jakie są wasze wrażenia? :D 
Filmik What's on my iphone! ;) 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

66 komentarzy:

  1. Bardzo spodobałam Mi się ta bluzka, jest naprawdę śliczna. Ta woda toaletowa też wygląda zachęcająco, ale ja po prostu kocham perfumy itp.

    http://22-ffashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się, że post pojawi się tak szybko. Nadrabiasz zaległości. :) też uwielbiam te żele bakteryjne!

      http://julia-lifestyle-blog.blogspot.com

      Usuń
  2. Haha, mam tak samo z wodą, butelka przyciąga wzrok i chce się pić. Ja teraz sobie ją zostawiłam i w domu nalewam i pije z niej XD Uwielbiam także te żele z BBW <3

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kliknelam:) zastanawialam sie nad ta bluzka i moze nastepnym razem ja zamowie;)
    Swietny filmik!♥

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna bluzka! Zdjęcia też są bardzo fajnie wykonane. Chciałbym spróbować wody fiji i żeli antybakteryjnych, bo niestety jak na razie nie mmiałam takiej okazji.
    xx aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam nie raz o tej wodzie fiji,ale jeszcze jej nie piłam. Bardzo podoba mi się ten fioletowy lakier :)

    MÓJ BLOG - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie filmiki z aplikacjami na iP :)
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę tej bluzki, jest śliczna. Świetny lakier z inglota i też lubię na śniadanie jeść owsianki lub takie kaszki. Bardzo ładne zdjęcia.
    paamietnik-kingi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładna bluzka hihi ***
    Super filmik ♡

    loves-styles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna bluzeczka, uwielbiam takie pastelowe kolory na paznokciach :)

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. piłam fiji i jest roznica w smaku, ale ja jestem milosniczka wody, dlatego kazda jest dla mnie dobra :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny lakier do paznokci!
    Zapraszam do siebie :>
    http://owocowa-dama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna bluzeczka <3 ja ostatnio zaczęłam bardziej dbać o paznokcie :) i chyba planuję zakupić lakiery z GoldenRose :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ulubieńcy! Najbardziej podoba mi się ten fioletowy lakier do paznokci ! :D
    Mogę wiedzieć skąd opaska? :3

    Zapraszam do siebie :*
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna bluzka! U mnie niestety nie ma Bath&Body Works, a chciałabym sobie kupić te żele :p
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. slicznie wygladasz w tej bluzce! :)

    nats-naats.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna bluzeczka!
    Zawsze chciałam wypróbować te żele antybakteryjne, ale niestety nie mam u siebie Bath&Body, a do zakupu w internecie jakoś zebrać się nie mogę. :/ :)
    http://maleur.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten lakier z Inglota jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jem na sniadanie kaszki :) klauduszola.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz uroczą opaskę! Aa ♥

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. lakier jest śliczny *_*

    domikla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja uwielbiam owsianki, ale czekam na te kaszki :D



    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lakier śliczny, też uwielbiam owsianki są przepyszne + owoce= <3
    marrie-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam pić wodę! Fajny post ;)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Super, świetny post jak zawsze Marysiu !! <3 Cieszę się ogromnie, że nie zaniedbujesz bloga i YouTuba. Czasem oczywiście zdarza się, że czekamy dłużej, ale to normalne. KC <3 <3
    Szkoda, że Basia już nic nie wstawia ani nie pisze :(

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie używałam, ani nawet nie słyszałam o tych produktach. Może poza żelami antybakteryjnymi, bo są one strasznie popularne :D Nie mogę się już doczekać posta z pomysłami na śniadania! Uroczo wyglądasz w tej opasce ^^

    OdpowiedzUsuń
  26. nie mam żadnej z tych rzeczy, a żele bakteryje uwielbiam, tylko ja mam całkiem inne

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Niemogę sie doczekać aż dodasz post o śniadaniu!
    Z kat masz opaskę?
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna bluzka! Jest już na mojej wishliście :) Wydaje mi się, że swojego czasu nosiłam ten kolor z inglota, bo bardzo podobały mi się odcienie fioletu. Czasem też żałuję, że mieszkając w małym mieście nie mam dostępu do bath&body works :c

    naomotions
    PullorumTv

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam żadnej z tych rzeczy oprócz tych z Bath&body works, ale skoro je polecasz to mogą być fajne. :)
    Przypomniałaś mi, że koniecznie muszę kupić sobie w końcu żel antybakteryjny. :D

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna bluzka :)
    Zapraszam do mnie! - http://alicja-groszkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Te żele są świetne. Bardzo fajny filmik :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładny fioletowy lakier.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. sliczne zdjecia i fajne rzeczy
    mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bluzka jest śliczna :) Nie używałam tych produktów, ale mam lakier w identycznym kolorze, tyle że z Golden Rose. Bardzo dobrze mi się sprawdza i również ma bardzo fajną grubość pędzelka :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładna bluzka :) Fajni ulubieńcy, ja uwielbiam żele z B&BW:) Pozdrawiam! :D

    lifeee-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Żele antybakteryjne to super sprawa! :)
    Świetni ulubieńcy! :)
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    OdpowiedzUsuń
  37. oglądałąm już filmik :3 świetny jest :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajni ulubieńcy i śliczna bluzkaa ;3
    Czekamy na sposób przyrządzenia kaszek ^-^

    Zapraszamy również do nas --> http://karaandandzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. a ja się zastanawiałam gdzie kupiłaś tą cudowną bluzkę... muszę sobie podobną kupić :)
    uwielbiam żele antybakteryjne z b&bw :)
    zacznę chyba jeść kaszki na śniadanie, bo płatki musli z jogurtem już mi się znudziły
    szkoda, że nie znajdę tego zmywacza w Polsce, każdy co miałam to śmierdzi że mnie boli głowa hahaha
    tej wody też nie mogę znaleźć, u mnie w mieście..
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. super post, śliczne zdjęcia. gdzie moge znalezc wode fij?

    cloddy-cloddy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Prześliczna bluzka, sama zastanawiam się nad jej zakupem. Poza tym świetny filmik :)

    NOWY POST NA STUCKEDS KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  42. Szkoda, że nie mam dostępu do Bath&Body, ani do The Body Shop'u :(
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Te wszystkie artykuły z tych sklepów Bath itd. są ponoć świetne, muszę kiedyś do nich wreszcie pójść :D
    Też mam ip 5s złotego, najlepszy telefon na świecie <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. od dawna chcę kupić sobie tą wodę ;)
    a bluzka jest świetna !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    OdpowiedzUsuń
  45. sliczne zdjecia c:
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja również używam ten zmywacz jest świetny! Tag bardzo fajny, tylko nie zapomnij następnym razem o statywie
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawe produkty ;) mogłabyś podać numerek lakieru z Inglota ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Żadnego jeszcze nie używałam, ale może należy to zmienić? ;)

    Blog-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  49. Uwielbiam żele antybakteryjne z bath&body works.

    MÓJ BLOG - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  50. przesliczna bluzka ja tez jestem fanka tych zeli antybakteryjnych
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Te zele antybakteryjne sa swietne :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Uwielbiam fioletowe lakiery :) Śliczna opaska :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny filmik. Nie używam żadnej z tych rzeczy.
    ✿KarmeLove✿

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetny filmik kochana ! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny filmik ))
    Zapraszam : sarajanikblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetni ulubieńcy! Bardzo podoba mi się kolor lakieru z Inglota i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się go wypróbować :D. Szkoda, że w moim mieście nie ma bath&body works, bo z chęcią zakupiłabym jeden :).
    Wyglądasz uroczo w tej opasce ♥
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ♥!

    OdpowiedzUsuń
  57. świetni ulubieńcy ładna opaskaa *.*
    -----------------------
    zapraszam nowy post :* my-life-by-marley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń