WYNIKI KONKURSU! / WYJAZD NAD MORZE

Hej
Wpadam tylko z informacją kto wygrał wyniki konkursu z Shein.com :)
Wygrała -nataliahaberek13@interia.pl (edit)
Sheinside skontaktuje się z Tobą niebawem. 

Dzięki wszystkim za udział! :)
Wiem, że bywam tu bardzo rzadko, ale postaram się coś tu jeszcze dodawać od czasu do czasu. Może niedługo zrobię jakieś DIY, brakowało mi takich postów tutaj, ale to dopiero po powrocie z nad morza :) Mam w planach nagrać tam jakiś filmik i porobić zdjęcia. 
Życzę Wam miłych wakacji! 
xoxo, Mery 


bluzka -KLIK

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

57 komentarzy:

  1. Gratuluję zwycięzcy! :D
    Baw się dobrze nad morzem ;))
    pięknie wyglądasz <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje zwycięzcy! Świetne zdjęcia :*
    --- Mój Blog - klik! ---

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Udanego wyjazdu :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda że nie udało mi się, bo na prawdę świetna nagroda. Tak czy inaczej gratuluję zwycięzcy!
    Ślicznie wyglądasz:))
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla zwyciężczyni! :)
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah, liczyłam że m isie uda, juz miałam w glowie pomysły na stylizacje, zapraszam na konkurs do mnie !
    Giveaway z SheIn do wygrania 120$ na zakupy

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :) świetne są te okulary :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Baw sie dobrze! no i mam nadzieje, ze wreszcie zacznie sie tutaj duzo dziac :*

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne okulary ;) Gratuluję :) klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne okulary ;) Gratuluję :) klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego wyjazdu! Ja w środę lecę na Cypr *_* Genialne zdjęcia! :)

    www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam twoje outity <3
    Miłych wakacji :)
    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne zdjęcia

    our-womenly-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. Baw się dobrze !! :)

    Pozdrawiam :)
    All Pastel World ♥ klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanych wakacji kochana ! :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję zwycięzcy!
    Śliczne zdjęcia! Udanych wakacji.
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję zwyciężczyni!
    Udanego wypoczynku :3

    jully-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Udanych wakacji Mery! :)
    http://itsemiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje! :3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje!
    Śliczne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję.
    Miłego wyjazdu życzę, żeby pogoda dopisała! :)

    ______________
    MY-LIFE-MY-TROUBLES.BLOGSPOT.COM
    WSZEDZIEKSIAZKI.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. Tobie także udanych wakacji. Baw się dobrze. Śliczne zdjęcia
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulacje! :)
    Czekam z niecierpliwością na następne posty ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulację!
    Udanych wakacji! :*
    + śliczne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję wygranej

    Pozdrawiam
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję. Fajna koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny post i zdjęcia :) Gratuluję zwyciężczyni :) Miłych wakacji, kochana! ♥

    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!
    Zapraszam do mnie: Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  28. Życzę miłego wyjazdu ;) Super zdjęcia! :)

    Zapraszam do siebie, dopiero zaczynam KLIK

    Nowy post KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. udanego wyjazdu Mery! :)
    karik-karik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję, ja też wyjeżdżam nad morze ! :D
    Mój blog---KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie muszę wyjeżdżać nad morzem, mam 3 km do morza.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Także wyjeżdżam nad morze! Życzę udanych wakacji!

    http://www.wattpad.com/142151185-po-lepszej-stronie-jeste%C5%9Bmy-obcy-tu

    OdpowiedzUsuń
  33. Gdzie będziesz nad morzem? nie mogę się doczekać postu DIY :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję zwyciężczyni! Udanego wyjazdu ;)
    Cudownie wyglądasz.

    Pozdrawiam ♥
    www.mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna bluzka <3
    Pozdrawiam i gratuluje dziewczynie, która wygrała :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna bluzka :)
    Udanych wakacji Mery! :D
    Buziaki :*
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Miłego wyjazdu :*

    Zapraszam do siebie : kaanaasia.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje wygranej :) Śliczna bluza Mery! Udanego wyjazdu życzę :)

    http://diary-of-juuliet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. tobie rowniez udanych wakacji!
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Udanych wakacji i wyjazdu! :)
    Fajne zdjęcia!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedy blue? Ty jesteś wspaniała ale ona nagrywała filmiki z Tobą lub bez Ciebie i z tobą bloga prowadziła itd. :O \

    http://jestemnatalii.blogspot.com/2015/06/wakacyjny-niezbednik-2015r.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne zdjęcia.
    Gratulacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia. Gratuluję zwyciężczyni :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń