HOW TO APPLY FOUNDATION

Hej :)
Co tam u Was? Dopadła Was jesienna chandra?
Na poprawę humoru proponuję szybki makijaż. 

Lato już za nami, jesień w pełni, a za oknem szaro i zimno. Słoneczna opalenizna zdołała już zejść i  u mnie, tak jak i zapewne u większości z Was, rozpoczął się sezon na problemy z cerą: przesuszona albo przetłuszczającą się skóra, pryszcze i zaczerwienienia. 
Chciałabym Wam dzisiaj pokazać jak zamaskować te problemy. Dobry, lekki podkład, nawilżający krem, korektor oraz puder  i żegnamy nasze problemy! 

Jak nałożyć prawidłowo podkład? 
1. Pierwszym etapem jest przygotowanie naszej skóry do nałożenia podkładu, który będziemy mieć na swojej twarzy cały dzień w szkole. Przed zaaplikowaniem fluidu, należy nawilżyć naszą skórę odpowiednim kremem. Ja użyłam kremu nawilżającego i zarazem matującego.
Nakładam krem punktowo a potem wklepuję opuszkami palców.  Pod oczami krem wklepuję od zewnętrznego kącika oka w kierunku nosa :)

2. Kolejny punkt to aplikacja pokładu. 

Użyłam mojego najnowszego odkrycia: podkładu z Maybelline Affinitone
Jest lekki, dopasowuje się do każdego rodzaju skóry, nie zatyka porów oraz kryje nasze niedoskonałości. Moim ulubionym sposobem nakładania fluidu jest gąbka beauty blender, ale wiele makijażystek poleca nakładanie podkładu palcami, ponieważ pod wpływem ciepła palców łatwiej się rozprowadza. Należy wklepywać fluid opuszkami palców, unikając mocnego pocierania. 
Nie przesadzamy z ilością podkładu, ale akurat w przypadku tego fluidu Maybeline Affinitone nie ma ryzyka uzyskania efektu maski, bo podkład ma naprawdę lekką formułę i idealnie dopasowuję się do skóry. Wydaje mi się, że ten podkład ma drobinki rozświetlające, bo cera po nim jest świetlista.

Podkład bardzo, pomimo swojej lekkości, bardzo dobrze kryje niedoskonałości , ale jeśli coś jeszcze zostanie do ukrycia, można po nałożeniu podkładu, użyć miejscowo korektora.





4. Czwartym etapem jest zmatowienie naszej twarzy przy użyciu pudru. Może być  puder w kamieniu jak i sypki. Najlepiej do młodej cery sprawdziłby się puder Maybelline Affinitone w kamieniu , stanowi on idealne wykończenie dla podkładu i świetnie zmatowi cerę. Ja najbardziej lubię nakładać puder miękkim pędzelkiem i nakładam go głównie na tłuste obszary twarzy czyli: czoło , nos i brodę. 


Tak przygotowana  świetlista cera sprawia, że wystarczy teraz pociągnąć  rzęsy tuszem, nałożyć na usta błyszczyk i gotowe :) Makijaż mimo, że lekki, trzyma się cały dzień. 
xoxo, Mery 

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

79 komentarzy:

  1. Ja przed makijażem też staram się najpierw posmarować twarz kremem :) Super post, świetnie pokazane na zdjęciach! <3
    olaablogg.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest właśnie najlepszy makijaż! :) bez przesadyzmu hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam ten podkład i jest cudowny, uwielbiam go :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne porady odnośnie makijażu i cudowne zdjęcia! <3

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam tego podkładu i świetnie mi się sprawdza. Świetny post, ja zawsze mam problem z cerą w jesień i zimę :/ Chodź w tym roku jak na razie nie jest źle. Bardzo fajny pomocny post i super zdjęcia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny Post <3
    I lekki, nie przesadzony makijaż :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Też nakładam makijaż według twoich rad. Ja aktualnie używam bb cream z maybelline :)

    http://odcenzurowane.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie używam podkładu, ale gdy zacznę skorzystam z twoich porad!
    Mój blog!
    Zapraszam do klikania w linki Dreslink!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post! :D Ja jeszcze nie używam podkładu, tylko kremu bb :)

    nieprzescigniona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dobry podkład, sama używam i jestem z niego zadowolona:)
    Ślicznie wyglądasz, piękny sweterek:)
    http://kolorystyczna-dusza.blogspot.com/
    Pozdrawiam Serdecznie!♥

    OdpowiedzUsuń
  11. oo Meruch wiesz, że myślałam o tym kiedy dodasz nowego posta a tu proszę taka niespodzianka!♥ haha

    pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sposób na makijaż! Muszę sobie kupić ten podkład, ponieważ mój fluid, który posiada w tej chwili jest okropny i źle się go nakłada. :/

    Zapraszam, MIĘTOWY ZESZYT klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że ktoś napisał taki tekst, wiele dziewczyn chodzi z gigantyczną, niedopasowaną plamą na twarzy!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjęcia! Używam pudru z Maybelline i sprawdza się rewelacyjnie. Nadal za to poszukuję idealnego podkładu i chyba skuszę się na ten, którego używasz ;)
    Pozdrawiam
    www.straaawberry-cake.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny post, musze wypróbować ten podkład :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na razie nie nakładam podkładu, trzymam się kremu BB. Za wcześnie na męczenie skóry mocnymi kosmetykami ;)

    ________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł na post i w sumie robię wszystko tak jak to opisałaś :)

    HELLO QUANTI [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  18. Wlasnie szukam nowego podkladu i ten naprawde fajnie brzmi wiec moze sie na niego skusze :)

    helloitsjoann.blogspot.com

    -JoAnn

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę zacząć korzystać z twoich rad :)

    http://black-blouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Skorzystam z twoich rad! Bardzo fajnie przedstawiłaś te czynności na zdjęciach! :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie, jesteś ciekawą osobą! :)
    all-pastel-world-blogspot.com ••klik••

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ten podkład :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne! Zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny poradnik. Ja nie używam póki co fluidów itd ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. ja uzywam kremu BB lub CC :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę sprawić sobie kilka nowych kosmetyków!
    Fajne zdjęcia! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja jako iż nie przepadam za makijażem, nie robię go zbyt często. Jak już, jest to tylko korektor i niewielka ilość pudru.

    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ja uzywam beautyblendera tak jak Ty i podkladu double wear :) jest swietny i daje bardzo naturalny efekt. W pewnym sensie pocieszylas mnie tym postem, ze nie tylko ja mam problemy z cera :)
    patrycja-paulina.blogspot.com-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny design bloga! Co do makijażu, jakoś nie mogę przekonać się do używania podkładu, bo szkoda mi wydać więcej pieniędzy na porządny podkład, a te tanie po nałożeniu dają straszny efekt maski.

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Będę musiała wypróbować tego podkładu, bo jak na razie żaden w 100% się u mnie nie sprawdza :/
    Świetny makijaż ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Na razie nie używam podkładu, kremu bb ani pudru. Po prostu, nie potrzebuję tego jakos mocno, a nie chce zniszczyc sobie cery. :) Jednak kiedy stwierdzę, że chce juz się malowac i tego potrzebuję, na pewno skorzystam z twoich rad!
    Pozdrawiam cieplutko Mery,
    http://wszystkoooowszyskimm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Duzo slyszalam o tym podkladzie i chyba az sie na niego skusze :D
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Super wytłumaczone, koniecznie muszę wypróbować ten podkład :)
    via-martyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja raczej nie przepadam za podkładem, wolę korektor nakładany miejscowo :)

      COCOCHINES BLOG - Nowy post!

      Usuń
  35. Ja zazwyczaj nakładam jedynie korektor. Po prostu nie czuję potrzeby, by używać jeszcze podkładu. Mam już prawie 18 lat, ale sądzę, że im później zacznę, tym lepiej dla mojej cery C:

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam ten pokład i naprawdę go lubię, chociaż rzadko go używam :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Podobnie aplikuję swój podkład, przed używam także kremu nawilżającego. Chyba kupię sobie taki sam jak Ty masz :) :*.
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny makijaż!
    zuzia-natalia.blogspot.com
    Zadaj nam pytanie!

    OdpowiedzUsuń
  39. ja nie używam podkładu, ale ten post jest mega przydatny i jak tylko będę miała jakiś problem, wiem gdzie szukać, dlatego dziękuję! :) wyglądasz super! :)

    pozdrawiam!

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    oddech-piora.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Super post zapraszam do mnie : itsmaggiiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Używam tego samego podkładu, sprawdza się bardzo dobrze :)
    Taki makijaż jest najlepszy, zwłaszcza dla osób w naszym wieku:)

    http://noeellesworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Malowałabym się codziennie, ale jestem na to po prostu za leniwa xD Wstanie później jest dla mnie większą radochą niż pamięć o nie pocieraniu oczu w szkole xD
    Pozdrawiam Julka ♥ (klik)

    OdpowiedzUsuń
  44. ostatnio twoje posty sa na prawde coraz lepsze :)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    burgundychocolate.blogspot.com-klik !

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny post :)

    http://dejli-dejli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo przydatny post, na pewno zastosuję się do twoich rad. :D

    ♥Mój Blog♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny blog, kanał na yt również!
    zaobserwowałam :)
    agata-blog00.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  48. z jjakiego kremu matującego korzystasz?

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo przydatny post, czekam na więcej tego typu :)
    Pozdrawiam Zuza
    zuzannnab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. moze kiedys sprobuje tego podkladu bo brzmi fajnie i ogolnie super recenzja i pomyslowo zrobione zdjecia :))

    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. JA osobiście właśnie nie mam pudru sypkiego bo boję się, że się wysypie czy coś :D
    Zapraszam również do siebie MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny post :)

    Zapraszam na mojego bloga z recenzjami książek: internetowekartki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. kreatywny post
    http://babybudha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie na widzę jesieni... jak zwykle jestem zmęczona senna... depresja


    http://wkolezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Fajny makijaż, a co do problemu z cera to fakt, na jesień zawsze jest gorzej niż np latem.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale świetny macie wygląd bloga :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Też mam ten podkład lecz osobiście bardzo rzadko używam, ale jak już będę używać to na pewno skorzystam :D
    http://kin-ga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Koniecznie muszę wypróbować ten podkład!
    Jeśli nie robi efektu maski, a dobrze kryje to zdecydowanie coś dla mnie <3

    http://bywikkis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Mam z serii Maybelline afinitone puder i świetnie się sprawdza, chętnie wypróbuję podkład :)

    lukrove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Muszę kiedyś wypróbować ten podkład ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Jeszcze się nie maluję, ale w przyszłości chętnie zastosuje się do twoich rad :)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja obecnie się nie maluję ale w przyszłości na pewno skorzystam z twoich rad. Jak się bawiłaś w Tajlandii? Miże napiszesz o tym posta? Świetny post i przy okazji zapraszam na mojego bloga <3
    http://keep-kalm-and-smile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja tez używam tej gąbeczki :)

    http://barbarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Masz świetnego bloga, bardzo spodobały mi się Twoje zdjęcia i sposób w jaki piszesz, na pewno będę często tutaj zaglądać! :D A na Black &Blue czeka na Was nowy post a w nim 5 rzeczy, które warto zrobić w grudniu. Zapraszam!
    Black&Blue - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne porady odnośnie prawidłowego makijażu, który jest lekki, delikatny ;)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  66. Kocham twoje zdjęcia i tą jakość :o :3 <3

    emciakk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham tego bloga:) Super zdjęcia:)
    Zapraszam:

    http://sarajanikblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. suuuuper! <3
    http://mylittlesecreett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  69. Super blog <3 muszę wypróbować ten podkład
    Zapraszam na mojego bloga, jeśli ci się spodoba zaobserwuj a ja napewno się odwdzięczę :)
    MÓJ BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajny blog. Jestem początkująca http://ideaforbears.blogspot.com/. Mam nadzieje, że odwiedzisz mój blog :)

    OdpowiedzUsuń