Polska Modelka Roku 2016

Hej    
Czy któraś z Was myślała kiedyś o tym, by zostać modelką? Dziewczyny często zastanawiają się nad tym, czy spełniają wymogi, aby działać w modelingu. Teraz jest super okazja, aby spróbować własnych sił! Wspólnie z Mery dostałyśmy propozycję, aby dołączyć jako partnerzy do konkursu Polska Modelka Roku 2016. Będziemy pomagać w organizacji konkursu i na bieżąco informować o przebiegu castingów.  
Pierwszy oficjalny casting odbędzie się 17 kwietnia, w niedziele od godziny 11 do 14 w Studio Gudejko na ul.Chełmskiej 21 w Warszawie ( teren Wytwórni Filmowej).


Wszelkie szczegóły dotyczące konkursu znajdziecie na stronie : http://www.polskamodelkaroku.pl 
oraz na fanpage'u na facebookuKLIK! 


Dla tych dziewczyn, które nie chcą zostać modelkami, mam propozycję, aby spróbowały swoich sił w filmie, serialu lub reklamie. Jest możliwość zarobienia kasy:)  
Za jakiś czas dodam posta, w którym szczegółowo opiszę co należy zrobić.   

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO BRANIU UDZIAŁU W KONKURSIE:)  
Najlepiej wpaść na casting osobiście i spróbować swoich sił 17 kwietnia! Ja także będę na miejscu, gdzie będę miała przyjemność zasiąść w jury i pomagać w wyborze dziewczyn:)   

Tutaj macie jeszcze filmik: 


Buziaki, 
Basia  

Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

27 komentarzy:

  1. w castingu do reklamy chętnie bym wzięła udział!

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/04/jestem-bogata_1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał, nawetnie wiedziałam, że coś takiego jest :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja będę czekać na posta o castingu do filmu, serialu, bo moim marzeniem jest zostać aktorką. Tylko jak będzie w Warszawie to troszkę słabo. :(

    _________
    my-life-my-troubles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sprawa! Tylko do Warszawy mam niestety trochę daleko :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ AARLENAA.BLOGSPOT.COM ♪

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa opcja, zwłaszcza dla dziewczyn które marzą o tym aby spełniać swoje marzenia w byciu modelką :)
    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov♡

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Masz farta! Ja jestem raczej jeszcze młoda na to ale za rok jak to bedzie istnieć to na pewno spróbuje !

    mery-bloog.blogspot.com - mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym wystartować w takim konkursie, ale niestety jednym z wymogów jest 173cm wzrostu, a ja mam 170. Szkoda.

    luska-everywhere

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam niestety krzywe nogi, a jednak w modelingu to okropny defekt:(

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja raczej wolałabym casting do reklamy filmu czy serialu :p Więc czekam!

    http://all-happylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Modeling nie jest dla mnie ale jakis serial, film czy raklama to czemu nie :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Super akcja, ale jednak no nie wiem czy się do tego nadaję :/
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym była w Polsce, chętnie bym się zgłosiła haha

    Nowy post u mnie - klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie widziałam siebie w modelingu, choć teraz na blogu jest to trochę powiązane z tym, w małym stopniu, ale jest hah :).

    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna rzecz :D

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale super, spełnienie marzeń <3
    Szkoda tylko, że tak daleko :(

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  17. wow gratuluję! bardzo podoba mi się modeling, ale ja się tam nie nadaję haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny filmik
    http://fashionstreetinspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna sprawa :) pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bycie modelką nie dla mnie ale często ludzie mi mówią żebym spróbowała bo mam predyspozycje :D Kiedyś nawet na ulicy obcy ludzie mnie zaczepiali :D

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <-- Klik

    OdpowiedzUsuń
  21. Super. :)

    Pozdrawiam, www.hoe-e.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń