Wakacje na Kubie + szybkie info

Hej kochani!:) 
Czy ktoś tu jeszcze jest? Jeśli tak, to bardzo miło, bo przychodzę z nowymi zdjęciami z ostatniej podróży. Większość osób, które mnie znają wiedzą, że mam świra na punkcie podróżowania! Zawsze myślę sobie, że jest tyle pięknych miejsc na Ziemi, a ja marzę, aby zobaczyć je wszystkie. 
Około tydzień temu wróciłam z Kuby, gdzie byłam mniej więcej 13 dni. Oczywiście obowiązkowo zwiedzałam Hawanę i podziwiałam nieziemskie widoki. Żeby zobaczyć jak wygląda tam prawdziwe życie trzeba wyjść na ulice, poza hotel. Bieda i komunizm niszczący społeczeństwo dookoła są niezwykle widoczne. Mimo wszystko ludzie jednak wciąż chcą się bawić i korzystać z życia, dlatego wszędzie rozbrzmiewa kubańska muzyka. 
Na pewno jest to miejsce, które warto zobaczyć. Choćby ze względu na stare, amerykańskie samochody, których na co dzień nie mamy okazji oglądać. Niepowtarzalny klimat!:) 

Mam też dla Was krótką informację jeśli chodzi o bloga. Stwierdziłam, że przekształcę go w bloga podróżniczego, gdzie od czasu do czasu będę wstawiała zdjęcia, filmiki i relacje z moich wyjazdów. Mogą się też tu pojawić zdjęcia pięknych wnętrz, bo tym też ostatnio się interesuję. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu:) 
Basia













Mery.and.Blue

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. Jak cudownie! Czekam na kolejne posty z wyjazdów ;)

    Zapraszam!
    https://luxjulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia!
    Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję zwiedzić takie wspaniałe miejsce :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wróciłaś na bloga!
    Świetne miejsce- magia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne widoki, niestety często miejsca, które wydają sie być dla nas rajem na ziemi są też miejscem biedy :(


    Wpadnij do mnie i daj znać co myślisz o zdjęciach zrobionych nowym aparatem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie to w ogóle nie do pomyślenia, że w XXI wieku jeszcze gdzieś jest tak okrutny dla człowieka system jak komunizm..To smutne :(
    Ale fakt, miejsce przepiękne. Super zdjęcia.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. strasznie chciałabym odwiedzić Kubę!
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. te zdjęcie mają cośw sobie, chciałabym odwiedzić kubę!


    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń